Vs: Karhu vs KTP Ke 4.3.2015 klo.18.30
Itse kuulin kyllä pientä kuittia Kotkaan päin Samille esitetyssä ensimmäisessä kysymyksessä (...valituksia ja selityksiä aina tappiojoukkueilta tulee, mutta...), siinä minusta ainoa pieni kauneusvirhe. Muuten haastattelija osoitti vain hyvää ammattitaitoa, myös poistumispyynnön kohdalla, joka taas oli pikkupoikamainen ja halventava ele. Näin minä sen näin.
No, ehkä se riippuu siitä, mistä näkökulmasta haastatteluja katsoo. Hyvä kuulla yksi neutraali mielipide. Varmaan tuon voi nähdä monella tavalla.42 sanoi:Tuli katsottua tuo pressi. Onko sitä jotenkin leikattu ekan julkaisun jälkeen? En nimittäin mistään kohtaa löydä juontajan provoamista mihinkään suuntaan. Ponttis itse avaa pelin uhoamalla "perästä kuuluu" millään lailla tarkentamatta mihin kenties viittaa. Sami ehkä muutaman pisaran heittää kiukaalle, mutta myös varsin asiallisesti pyytää anteeksi omaa pelin (puoliajan) aikaista käytöstään. Tuon pätkän perusteella ihmettelen kovasti syntyneen kohun tasoa.
Itse kuulin kyllä pientä kuittia Kotkaan päin Samille esitetyssä ensimmäisessä kysymyksessä (...valituksia ja selityksiä aina tappiojoukkueilta tulee, mutta...), siinä minusta ainoa pieni kauneusvirhe. Muuten haastattelija osoitti vain hyvää ammattitaitoa, myös poistumispyynnön kohdalla, joka taas oli pikkupoikamainen ja halventava ele. Näin minä sen näin.