Koripallo.com

Karhu vs KTP Ke 4.3.2015 klo.18.30

Kumpi vie kärkikamppailun

• Karhu

Ääniä: 9 75,0%
  • KTP

Ääniä: 3 25,0%

• Äänestäjiä
    12
Vs: Karhu vs KTP Ke 4.3.2015 klo.18.30

42 sanoi:
Tuli katsottua tuo pressi. Onko sitä jotenkin leikattu ekan julkaisun jälkeen? En nimittäin mistään kohtaa löydä juontajan provoamista mihinkään suuntaan. Ponttis itse avaa pelin uhoamalla "perästä kuuluu" millään lailla tarkentamatta mihin kenties viittaa. Sami ehkä muutaman pisaran heittää kiukaalle, mutta myös varsin asiallisesti pyytää anteeksi omaa pelin (puoliajan) aikaista käytöstään. Tuon pätkän perusteella ihmettelen kovasti syntyneen kohun tasoa.
No, ehkä se riippuu siitä, mistä näkökulmasta haastatteluja katsoo. Hyvä kuulla yksi neutraali mielipide. Varmaan tuon voi nähdä monella tavalla.
Itse kuulin kyllä pientä kuittia Kotkaan päin Samille esitetyssä ensimmäisessä kysymyksessä (...valituksia ja selityksiä aina tappiojoukkueilta tulee, mutta...), siinä minusta ainoa pieni kauneusvirhe. Muuten haastattelija osoitti vain hyvää ammattitaitoa, myös poistumispyynnön kohdalla, joka taas oli pikkupoikamainen ja halventava ele. Näin minä sen näin.

Oldraccoon sanoi:
No, ehkä se riippuu siitä, mistä näkökulmasta haastatteluja katsoo. Hyvä kuulla yksi neutraali mielipide. Varmaan tuon voi nähdä monella tavalla.
Itse kuulin kyllä pientä kuittia Kotkaan päin Samille esitetyssä ensimmäisessä kysymyksessä (...valituksia ja selityksiä aina tappiojoukkueilta tulee, mutta...), siinä minusta ainoa pieni kauneusvirhe. Muuten haastattelija osoitti vain hyvää ammattitaitoa, myös poistumispyynnön kohdalla, joka taas oli pikkupoikamainen ja halventava ele. Näin minä sen näin.

Eikös se ole parempi jos pyytää lupaa poistua paikalta sen sijaan, että raivosta kihisten mitään sanomatta poistuu?

Tuomiot on nyt jaettu, eivätkä ne muuksi muutu. Molemmilta osapuolilta epäurheilijamaista käytöstä, KTP:lta sekä Karhulta. Tarvitseeko tätä asiaa nyt sen enempää puida?

Olut-Ukko sanoi:
Eikös se ole parempi jos pyytää lupaa poistua paikalta sen sijaan, että raivosta kihisten mitään sanomatta poistuu?

Tuomiot on nyt jaettu, eivätkä ne muuksi muutu. Molemmilta osapuolilta epäurheilijamaista käytöstä, KTP:lta sekä Karhulta. Tarvitseeko tätä asiaa nyt sen enempää puida?
Ei.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.