Arvo H.
Re: KARSINTASARJA
Vaviskaa korisliiga rollo liigaan 2010 projekti on aloitettu!
Vaviskaa korisliiga rollo liigaan 2010 projekti on aloitettu!
Arvo H. sanoi:Vaviskaa korisliiga rollo liigaan 2010 projekti on aloitettu!
EU? sanoi:Mitä säännöt sanoo EUsta? Onko Rollo rekisteröinyt EUn ajoissa?
Hämähäkille sanoi:Pakko oli puuttua tuohon hämiksen kommenttiin.
Oon seuraillu sun kirjottelua tonne etelän osastolle ja hyvää tekstiä ja runsaasti analyysiä ja asiallista sellasta oot saanu aikaan. Muistutan kuitenkin, että korista pelataan muuallakin kuin kehä 3:n sisällä ja mitä itse olen seuraillut tilannetta noin niinku yleisellä tasolla, olisin sitä mieltä, että tänä vuonna parhaat 2D jengit tulee kyllä sen kuuluisan kehän ulkopuolelta.
Kommenttisi oli asiallinen ja vailla sarkasmia, mutta jos korista seuraat edes vähän niin tiedät kyllä ketä nuo tuntemattomiksi sanomasi pelaajat ovat ja varmasti tiedät myös, että 2.divarissa jokainen noista jätkistä on aika helvetin kova pelimies.
höpönlöpö sanoi:tuon maksunhan voi maksaa milloin vaan, ei siinä mitään takarajaa ole, eli eikun marsilaisia kehiin vaan!
Aura karsii sanoi:AURA Basket on tullut järkiinsä ja lähtee karsintasarjaan mukaan sittenkin!
Näinpä karsintasarjaan (mitä todennäköisimmin): AURA BASKET, TARMO, FoKoPo ja Vilpas.
Nämä viestit ovat vähän väärässä aiheessa (tämä on 1.div nousukarsinta, ei sm-karsinta)jär sanoi:Tarmohan on niukasti paras nelikosta, sen jälkeen selkeästi FoKoPo. Aura voittaa Salon aika helposti. Voi tulla mielenkiintoisia kamppailuja!