Fakta sanoi:
Määrittele sana fakta(itsellesi) ja huomaat, että kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä. Salpa on kova porukka, mutta akatemialle tulee kylmää kyytiä niin Rovaniemen kuin isosta isän kädestä. Eikä siinä auta Koponen ja/tai Vanjoki sitten pätkän vertaa. En väitä tekstiäni faktaksi, mutta kuten tapana on sanoa kokemus ratkaisee niin kentällä kuin täällä kirjoittelupuolellakin. Fakta löytyy suomalaisesta sivistyssanakirjasta F:n kohdalta vrt.Tosiasia.
Joo, sinä puhut kokemuksesta, montakos kertaa olet Akatemian poikia vastaan pelannut tällä kaudella ? Minä olen aika monta. Kuten sanoin aikaisemmin, kiva että täällä valetaan uskoa "omiin poikiin", mutta ei Rovaniemellä kyllä ole mitään jakoa karsinnoissa. Ja jos tuo uhominen tuo teille hyvän mielen, antaa mennä vaan. Toivottavasti teissä on sitten tarpeeksi miestä myöntämään allekirjoittaneelle että "olitpa muuten ihan oikeassa" jos/kun Rovaniemi ei jyrää karsinnoissa. Itse vannon myöntäväni täydellisen tietämättömyyteni pohjoisen II-divarin tasosta, mikäli Rovaniemi nousee.
Tulette siellä pohjoisessa huomaamaan että täällä etelän II-divarissa tempo on "hieman" erilainen kuin sielläpäin. Syy ei tietenkään ole Rovaniemen että ette saa kunnon pelejä montaa kappaletta vuodessa. Ja se tulee näkymään karsinnoissa.
Hoitakaa ensi esikarsintaturnaus, sanotaan vaikka puhtaalla pelillä, kinastellaan sitten lisää.