Minä ja kaikki muutkin tuntemani koripallohuippuasiantuntijat ovat sitä mieltä, että tulevan kauden mestaruus on varmasti Katajan. Ihan sama, vaikka yhtään peliä ei pelattaisikaan, mestaruus voitaisiin antaa tänne ilmankin.
Itse olen valmistautunut voittojuhliin jo ajoissa. Kuohujuomaa olen hankkinut jo pitkin kevättä ja kesää, eli heti sen jälkeen, kun tieto Kintun siirrosta kantautui toiseen isoon ja ainoaan kuulevaan korvaani. Kinnaslampihan tulee olemaan mestaruutemme tae, koska hänellä on voittamisen tahto hankittuna Kouvolasta. Muualta Suomestahan sellaista tahtoa ei olekaan saatavissa.
Kataja ei tule varmuudella häviämään yhtään ottelua, sanokaa minun kirjoittaneen. Ei ole muista vastusta, ei todellakaan.
Mitä taas tuleviin jenkkeihin tulee, niin aivan mahtavat kaverit on tulossa. Varma tieto. Molemmat pelanneet NBA:ssa. Ovat kuitenkin kuulleet, että Katajassa hoidetaan velvoitteet paremmin kuin hyvin ja haluavat omalta osaltaan olla Suomen parhaan korisseuran käytettävissä. Se tieto on jo aikoja sitten kiirinyt rapakon tuolle puolen. Täällä on nyt ollut huippujätkistä oikein ylitarjontaa.
Mitä taas Areenaan tulee, niin sen avaruuden takia ja ettei katsojien meteli ja mölyäminen häviä atmosfääreihin, niin yleisölle jaetaan joka pelin alussa voimakkaat mikrofoonit ja Hektoorille jopa megafooni. Tämän tiedon varmistin Katajan toimistolta.
Eli vielä kerran, eikä varmasti viimeisenkään: ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!