Koripallo.com

Kataja 06-07

Ketku

JOEN SUU sanoi:
Ja rahaa tuntuu olevan, kun ei ole vieläkään  laskua tullut kausikorteista. Vai mietitäänkö Katajan toimistolla, paljonko tälle kaudelle meiltä voidaan lisää lypsää.....?

Hölmöhän ei ole se joka pyytää,vaan se joka maksaa.
Tosin sää nyt maksat joka tapauksessa...eli olet...?

Kyllähän nyt alkaa näyttää yhä selvemmältä, että Kataja menee ylivoimaiseen mestaruuteen. Muut joukkueet näyttävät jäävän jälkijunaan. Kolminkertainen Eläköön-huuto varmasta mestaruudesta. ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!

Ketku

JOEN SUU sanoi:
Kyllähän nyt alkaa näyttää yhä selvemmältä, että Kataja menee ylivoimaiseen mestaruuteen. Muut joukkueet näyttävät jäävän jälkijunaan. Kolminkertainen Eläköön-huuto varmasta mestaruudesta. ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!

Ihan kuten viime kaudellakin.
Ikuiset luuserit... :p

Tonnikeiju sanoi:
Ihan kuten viime kaudellakin.
Ikuiset luuserit... :p

No ei teidänkään siellä kannata hirveästi henkseleitä paukutella, vaikka voititte viimeksi mestaruuden 2003-04 kauden päätteeksi Grantin ja Kintun johdolla. Sen jälkeen on ollut aika hiljaista...

Ketku

JoKaFan sanoi:
No ei teidänkään siellä kannata hirveästi henkseleitä paukutella, vaikka voititte viimeksi mestaruuden 2003-04 kauden päätteeksi Grantin ja Kintun johdolla. Sen jälkeen on ollut aika hiljaista...

Niin,täällä on sentään kolme mestaruutta...montas siellä? Ollut hiljaista aina!
Pelle.

Minä ja kaikki muutkin tuntemani koripallohuippuasiantuntijat ovat sitä mieltä, että tulevan kauden mestaruus on varmasti Katajan. Ihan sama, vaikka yhtään peliä ei pelattaisikaan, mestaruus voitaisiin antaa tänne ilmankin.

Itse olen valmistautunut voittojuhliin jo ajoissa. Kuohujuomaa olen hankkinut jo pitkin kevättä ja kesää, eli heti sen jälkeen, kun tieto Kintun siirrosta kantautui toiseen isoon ja ainoaan kuulevaan korvaani. Kinnaslampihan tulee olemaan mestaruutemme tae, koska hänellä on voittamisen tahto hankittuna Kouvolasta. Muualta Suomestahan sellaista tahtoa ei olekaan saatavissa.

Kataja ei tule varmuudella häviämään yhtään ottelua, sanokaa minun kirjoittaneen. Ei ole muista vastusta, ei todellakaan.

Mitä taas tuleviin jenkkeihin tulee, niin aivan mahtavat kaverit on tulossa. Varma tieto. Molemmat pelanneet NBA:ssa. Ovat kuitenkin kuulleet, että Katajassa hoidetaan velvoitteet paremmin kuin hyvin ja haluavat omalta osaltaan olla Suomen parhaan korisseuran käytettävissä. Se tieto on jo aikoja sitten kiirinyt rapakon tuolle puolen. Täällä on nyt ollut huippujätkistä oikein ylitarjontaa.

Mitä taas Areenaan tulee, niin sen avaruuden takia ja ettei katsojien meteli ja mölyäminen häviä atmosfääreihin, niin yleisölle jaetaan joka pelin alussa voimakkaat mikrofoonit ja Hektoorille jopa megafooni. Tämän tiedon varmistin Katajan toimistolta.

Eli vielä kerran, eikä varmasti viimeisenkään: ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!

Ketku

JOEN SUU sanoi:
Minä ja kaikki muutkin tuntemani koripallohuippuasiantuntijat ovat sitä mieltä, että tulevan kauden mestaruus on varmasti Katajan. Ihan sama, vaikka yhtään peliä ei pelattaisikaan, mestaruus voitaisiin antaa tänne ilmankin.

Itse olen valmistautunut voittojuhliin jo ajoissa. Kuohujuomaa olen hankkinut jo pitkin kevättä ja kesää, eli heti sen jälkeen, kun tieto Kintun siirrosta kantautui toiseen isoon ja ainoaan kuulevaan korvaani. Kinnaslampihan tulee olemaan mestaruutemme tae, koska hänellä on voittamisen tahto hankittuna Kouvolasta. Muualta Suomestahan sellaista tahtoa ei olekaan saatavissa.

Kataja ei tule varmuudella häviämään yhtään ottelua, sanokaa minun kirjoittaneen. Ei ole muista vastusta, ei todellakaan.

Mitä taas tuleviin jenkkeihin tulee, niin aivan mahtavat kaverit on tulossa. Varma tieto. Molemmat pelanneet NBA:ssa. Ovat kuitenkin kuulleet, että Katajassa hoidetaan velvoitteet paremmin kuin hyvin ja haluavat omalta osaltaan olla Suomen parhaan korisseuran käytettävissä. Se tieto on jo aikoja sitten kiirinyt rapakon tuolle puolen. Täällä on nyt ollut huippujätkistä oikein ylitarjontaa.

Mitä taas Areenaan tulee, niin sen avaruuden takia ja ettei katsojien meteli ja mölyäminen häviä atmosfääreihin, niin yleisölle jaetaan joka pelin alussa voimakkaat mikrofoonit ja Hektoorille jopa megafooni. Tämän tiedon varmistin Katajan toimistolta.

Eli vielä kerran, eikä varmasti viimeisenkään: ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!

Taitaa hätä olla jo kova siellä keskellä ei mitään,kun pitää "huumorin" varjolla jo mestaruuksia ottaa.
Suomen paras korisseura? Kataja? SALLI MUN NAURAA!! ;D ;D ;D

Koska kesäkin alkaa vaihtua pikkuhiljaa syksyksi ja Katajan ylivoimaisuus tulee olemaan ensikaudella silmiinpistävän suvereenista, lienee jälleen paikallaan esittää pieni runonpätkä, joita tottavieköön minun pohjattomasta runosuonivarastostani kumpuaa lähes määrättömästi.

Ennen kauden alkua:

Siirrytään kaikki aikaan uuteen
Viedään Kataja mestaruuteen

Aletaan kultaa vuolemaan
Muut jätetään näppejä nuolemaan

Onhan ansaittuu ja saatuu
Finaaleissa toiset kaatuu

Kauden päätyttyä:

Ei ollut vastusta ei
Kataja Pantterin vei

Lopuksi kolminkertainen Eläköön-huuto mestaruuden kunniaksi kaikki yhdessä ja kovaa:
ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!

Ps. Olen onnellinen mies. Oikea Onni-JOE

Ketku

Nyt olis kyllä pikkuhiljaa valkotakkisille miehille töitä siellä paskarajalla.

Ja lopuksi vielä näin leppoisan lauantai-illan ratoksi pyydän ystävällisesti kaikkia kpcomin jäseniä nousemaan klo 18.00 seisomaan tietokoneidensä eteen ja osoittamaan kunnioitustaan Katajan tulevaa mestaruutta kohtaan. Käsi kaikilla lippaan, kantapäät kolahtaen yhteen ja ellei kenellä lippaa satu olemaan, niin voi seisoa asennossa ja pitää sormet juhlallisessa vakuutusasennossa ja laulaa puolituntia herkeämättä tätä. Toistakaa siis jo nyt perässäni, että opitte.

KATAJA ON ENSIKAUDEN SUOMENMESTARI, SUOMENMESTARI, SUOMENMESTARI!
KATAJA ON ENSIKAUDEN SUOMENMESTARI, JA ME KAIKKI TIEDÄMME SEN! HEI!

Sulla on Tonnikeiju turhan riidenhaluinen asenne. Mulla ei Kouvolasta eikä Kouvoista mitään pahaa sanottavaa. No, jokainen tallaa tyylillään.

Kyllä se mestaruus meille jossain vaiheessa tupsahtaa, ehkä vahingossa... God only knows...

Toivottavasti Sam The Man saa pelata vaihteeksi ehjän kauden.

JoKaFan sanoi:
Sulla on Tonnikeiju turhan riidenhaluinen asenne. Mulla ei Kouvolasta eikä Kouvoista mitään pahaa sanottavaa. No, jokainen tallaa tyylillään.

Kyllä se mestaruus meille jossain vaiheessa tupsahtaa, ehkä vahingossa... God only knows...

Toivottavasti Sam The Man saa pelata vaihteeksi ehjän kauden.
Vaihteeksi ehjän kauden??????
Runkosarjassa kaudella 2003-2004 Katajassa 38/38
Runkosarjassa kaudella 2004-2005 Katajassa 36/36
Runkosarja kaudella 2005-2006 Kouvoissa 36/44

mäcci sanoi:
Vaihteeksi ehjän kauden??????
Runkosarjassa kaudella 2003-2004 Katajassa 38/38
Runkosarjassa kaudella 2004-2005 Katajassa 36/36
Runkosarja kaudella 2005-2006 Kouvoissa 36/44

Viime kaudellahan Samilla oli akillesjännevammaa ja nilkannyrjähdystä, ei ollut koko kautta täydessä tikissä.

Katajan sivuilta on muuten luettavissa, että joukkue neuvottelee 2 jenkin kanssa...

Ketku

JoKaFan sanoi:
Katajan sivuilta on muuten luettavissa, että joukkue neuvottelee 2 jenkin kanssa...

...ja muutko ei neuvottelis?
Mikä siinä Katajan kohdalla on niin ihmeellistä?

Tonnikeiju sanoi:
...ja muutko ei neuvottelis?
Mikä siinä Katajan kohdalla on niin ihmeellistä?

Neuvotteluasteella tuskin kaikki seurat ovat, vaikka haku onkin kovasti päällä. Mielenkiintoista, millaisia nimiä seurassa ja toisessa julkistetaan lähiaikoina.

Voi sitä Katajaan kohdistuvaa vihaa, inhoa, kateutta ja ennen kaikkea vittuilua mitä tuleva
kausi tuleekaan sisältämään. Mikähän sitä oikein ruokkii ? Sille nyt ei vain voi mitään
että Kataja on viime vuosina keikkunut kärkiporukoissa hyvien pelaajahankintojensa ansioista.
Ja lisää hyviä hankintoja on luvassa. Kaupungilla kiertää hurjia huhuja. Tänä vuonna seura pelaa
varman päälle, eikä loukaantumisetkaan pysty niin pahasti rokottamaan kuin aikaisemmin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.