JoKaFan sanoi:Molemmat epäilemäni Kataja-jenkit löytyvät 700 parhaan sakista.
Welho sanoi:Molemmista en tiedä, koska toinen jenkki on Mark Axton,joka näytti olevan sijalla 744..
Tälläisä huhuja HTT kertoi torin liepeillä täällä Helsingin kulmilla...
JoKaFan sanoi:Tuota en ole kuullutkaan! Toivotttavasti ei pidä paikkaansa. Molemmat epäilemäni ovat ensikertalaisia Suomessa.
Mehtimäki sanoi:Olen kuullut saman huhun et Axton olisi Heiskan toivelistalla. Listaan tosin kuuluu myös terve Lehtonen tai sitten Foreman.
Ja varmaan joku iso häiskä myös.
Liskokulta sanoi:aika kauan saat etsiskellä että löydät Väh 205 pitkän kaverin joka heittää myöskin sisäpelin lisäksi hyvin kaukaa. Ei nimittäin sellaisia kavereita hirveän herkästi suomeen saa. Mielummin menevät vaikka Latviaan pelaamaan josta saa paljon parempaa palkkaa.
JoKaFan sanoi:Axton on mielestäni yksipuolinen heittäjä, joka Katajassa tuskin yli 15 heittoa/peli saa. 10-12 heitolla tuskin tekisi edes 17 pistettä/peli. Forre tai joku muu swingman plus väh. 205 5/4-kaveri, joka osaa heittää myös kaukaa, mutta joka ei surffaile koko koko aikaa kolkkiviivalla, tarvitaan.
Onkopa muita huhuja?
JOEN SUU sanoi:Missähän se Roolinssi ensi kaudella pelaa? Tuurasi kyllä Wesbya paremmin kuin Wesby itse.
JoKaFan sanoi:Nyt se on virallista:
http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/uutiset/2006-07/uutiset372.htm
Olin pitkään kesällä muualla ja sillä aikaa pesäpallossa oli paikkakunnalla tapahtunut paljon. Oikeastaan puuttui, etteivät lopettaneet koko toimintaa.JOEN SUU sanoi:Missähän se Roolinssi ensi kaudella pelaa? Tuurasi kyllä Wesbya paremmin kuin Wesby itse.
JoKaFan sanoi:Kolmas jenkki tulee sitten vasta syys-lokakuussa.
Saas nähdä, millä viisikolla Kataja aloittaa ensimmäisissä harkkapeleissä. Veikkaisin tätä:
1. Lehtonen
2. Virtanen
3. Axton
4. Lehtoranta
5. Jones
Tai jopa tätä:
1. Lehtonen
2. Virtanen
3. Kinnaslampi
4. Axton
5. Lehtoranta