Koripallo.com

Kataja 2007-2008

Vs: Kataja 2007-2008

JOEN SUU sanoi:
On niitä kovia kavereita vielä maailmalla syksylläkin ja turhaahan niille on jo nyt palkkaa maksaa. Kunnon pelimiehet kyllä sopeutuvat nopeasti joukkueeseen kuin joukkueeseen, paitsi tietysti päävikaiset.

Meneekö pikkasen toiveajattelun puolelle?
Jos haluaa joukkueen pelityyliin sopivia, taitavia ja asenteeltaan oikeanlaisia pelaajia, jotka vielä sopeutuisivat elämään koleahkossa Suomessa, niin en kyllä ainakaan kaikkien kolmen osalta luottaisi alelaarin antimiin. Joskus nappaa iso kala pikku syötillä, useimmiten ei.

Ei siinä mitään toiveajattelua tarvita. Pelaajat eivät nimittäin maailmalta lopu ja se, miten paljon rahallisesti panostetaan, on suoraan verrannollinen pelaajaan. Hyvää ei saa välttämättä, eikä yleensä alekorista. Mutta aivan turhaa niitä on vielä varailla. Säästö on kuitenkin huomattava, kun jaksaa hieman odottaa ja vedättää.

Ja varmaa on, että tännekin hyviä kavereita riittää. Eri asias sitten on, sopeutuuko ne. Jos ei, niin sitten kiertoon vain. Toki mitään sellaista vaihtorallia kuin Kouvoilla oli viime kaudella, en toivo kenellekään. Kyllä Katajan johtoporras osaa valinnat tehdä varsinkin, kun Jokafani vielä niitä neuvoo ja opastaa.

Ihmeen huolissaan moni näkyy olevan Katajan puolesta, eikä vähiten muiden paikkakuntien kirjoittelijat. Ei täällä kuitenkaan oikeasti mitään hätää, eikä paniikkia ole.

JOEN SUU sanoi:
Ihmeen huolissaan moni näkyy olevan Katajan puolesta, eikä vähiten muiden paikkakuntien kirjoittelijat. Ei täällä kuitenkaan oikeasti mitään hätää, eikä paniikkia ole.

Katsohan vähän tarkemmin.
Aika monella Kataja fanilla on paniikki ollut jo viikkoja.
98% näistä huolissaan olijoista on nimenomaan sieltäpäin.
JoKaFani ollut huolissaan siitä asti kun edelllinen kausi loppui.

Airball sanoi:
JoKaFani ollut huolissaan siitä asti edelllinen kausi loppui.

Aha... 8)

En ole tällä hetkellä huolissani Katajasta, seuramme löytää yleensä hyvät jenkit ja olemme aika varmasti TOP8:sssa Kumpu olisi plussaa, nähtäväksi jää. Lähinnä vitkastelu vuodesta toiseen huolestuttaa, kyllä monta kovaa jenkkiä menee ohi suun sillä aikaa, kun odotetaan, että palkkapyyntö tippuu 7 tonnista 4:ään.

Jos tässä jonkun viestiketjua tarkastellaan, niin eikö juuri arvon airpalli ole suhteessa eniten ollut katajasta ja sen huonoudesta kiinnostunut? Meinaan, kun kymmenestä viestistä kahdeksan koskee Katajaa ja sen mollaamista.

Mutta käyhän se, jois se kerran niin mukavalta tuntuu. Huolensa kullakin.

JOEN SUU sanoi:
Jos tässä jonkun viestiketjua tarkastellaan, niin eikö juuri arvon airpalli ole suhteessa eniten ollut katajasta ja sen huonoudesta kiinnostunut? Meinaan, kun kymmenestä viestistä kahdeksan koskee Katajaa ja sen mollaamista.

Mutta käyhän se, jois se kerran niin mukavalta tuntuu. Huolensa kullakin.

Ja ketjussa on kohta 800 viestiä?
Olen ollut joo hiton huolissani.

Mutta sen olen kyllä huomannut,että sulla ei itse koriksesta ole paljonkaan kirjoitettavaa,vaan keskityt vain ja ainoastaan mollaamaan toisia kirjoittajia.Esim.kirjoitusvirheistä ja muista epäolennaisuuksista jaksat aina mainita,niinkuin ne olisivat tälläisellä skeidapalstalla se tärkein juttu.
Taidat olla joku elämän ehtoopuolella oleva vanha katkera ukko,joka nyt yrittää päteä täällä keskittymällä teinien kanssa kinasteluun.

Mitä kpcomi olisikaan ilman sinunlaisia asiakirjoittajia? Onnea myös tulevaisuuteen!

JOEN SUU sanoi:
Mitä kpcomi olisikaan ilman sinunlaisia asiakirjoittajia? Onnea myös tulevaisuuteen!

Olen tässä nyt lueskellut näitä Kataja aiheisia juttuja ja muutamia muitakin,niin väitätkö itse olevasi "asiakirjoittaja"?
Joskus harvoin,korostan harvoin,sulta tulee asiaa.Useimmiten toisten nälvimistä.Provosoiva pelle tulee ensin mieleen.
Olet jo aikamies.Jutuista päätellen olet ala-asteella oleva vaikkukorva.

Näillä Kataja olisi kova haaste kenelle tahansa.

1-paikalle taikuutta.

Darryl "Lil Magic" Dorsey
185cm

http://www.usbasket.com/player.asp?Cntry=USA&PlayerID=72060&AmNotSure=1

4-paikalle.

David Lucas
201cm / 104kg

http://www.usbasket.com/player.asp?Cntry=USA&PlayerID=20277&AmNotSure=1

Ja 5-paikalle

RASHAD JONES-JENNINGS
203cm / 108kg

http://www.usbasket.com/player.asp?Cntry=USA&PlayerID=91916&AmNotSure=1

tai

CHAZ CRAWFORD
208cm

http://www.usbasket.com/player.asp?Cntry=USA&PlayerID=38980&AmNotSure=1

She-manin ja Jokafanin kommentteja odotellessa...

Elähän nyt airballi. Olen itse nähnyt kun Joe raapustaa pieneen siniseen
ruutuvihkoonsa muistiinpanoja. Näistä muistiinpanoista on tänne raportteja
sitten tullut peleistä. Joten eläppä lausu väärää todistusta lähimmäisestä. Näin
kauden ulkopuolella täällä voi spekuloida ja heittää läppää. Katajaakin saa ihan
vapaasti haukkua ja siitä kiksejä ottaa, jos siltä tuntuu. Vois vaikka ihan oman
topicin avata sitä varten-> " Täällä haukutaan Katajan mestaruussarjajoukkuetta" ;)

Itse en omasta mielestä ole Katajaa haukkunut.
Kenties hieman maininnut muutaman "kiihkoilijan" ylioptimistisista jutuista.
Kataja on ihan mielenkiintoinen porukka ollut aina,mutta tämä yksi setä tekee kaikkensa että se saa vihamiehiä yhden lisää.

Onneksi laitoin tuon airpallon näkymättömäksi ei pääse häiritsemmään niin yhtään kun en näe mitä tuo 13-vuotias taikakääpiö on tällä päivälle keksinyt Katajan kiusaksi. Ei haittaa yhtään kun en näje. Ihanaa tuo on aivan loistava keksintö. Useita junioreita olen taikonut näkymättömiin. Suosittelen Joelle.

Jälleen uusi nimi minulle! Nyt top kolme on seuraava:

1. Pielisjoen perse
2. Ala-asteikäinen vaikkukorva
3. Susirajan satusetä

Hienoja nimiä kaikki. Pinnat airpallille kekseliäisyydestä. Sinulla on kuitenkin lahjakkuutta, kun vain käytät sen oikein.

JOEN SUU sanoi:
Jälleen uusi nimi minulle! Nyt top kolme on seuraava:

1. Pielisjoen perse
2. Ala-asteikäinen vaikkukorva
3. Susirajan satusetä

Hienoja nimiä kaikki. Pinnat airpallille kekseliäisyydestä. Sinulla on kuitenkin lahjakkuutta, kun vain käytät sen oikein.

Huomaatko taas?
Ei sanaakaan koriksesta,vaan ihan jonnin joutavaa horinaa.
Miksi ylläpito katselee tälläistä?

Palatakseni aikaisempaan. Minulta ei taida kommentteja enää herua epämääräisille jenkkiehdotuksille, koska pelkästään Katajan ensi kauden ketjussa on lueteltuna varmaan parisataa nimeä. Jenkkiehdotuksia toki saa tehdä ja se on jopa tuettavaa, mutta ei sentään agenttilistoilta mutu-tuntumalla poimia joka toista nimeä. Liioitellen.

Olin päässyt siitä kuvitelmasta, ettei Kehä III:n ulkopuolella ole elämää. Tämä on kuitenkin osoitettu vääräksi. Ei kyllä hyvin mene elämässä, jos keskellä kesää viettää aikaa ja etsii omalle suosikkijoukkueelleen sopivia vahvistuksia. ;) Kerran olen Joensuussakin käynyt soitin- ja laulujuhlien aikaan, jolloin kyllä ihmisiä näkyi kaduilla, eikä nököttämässä tietokoneen edessä huoneen nurkassa. Menkää ihmiset ulos nauttimaan kesästä, katukentistä ja täydellisesti pöhöttyneistä vartaloista, kyllä se syksy ja vahvistukset sieltä tulevat. :)

Samaa mieltä HRS:n kanssa. Kyllä ne vahvistukset tänne aikanaan saadaan. Toki Jokafani on tietysti Katajalle hyvänä apuna, koska on jo eri vaihtoehtoja muutaman tänne ja tietysti joukkueen kasaajille ehdottanut.

Siitäkin olen samaa mieltä, että menkää ulkoilmaan nuoret, älkääkä nököttäkö täällä kaiken aikaa. Kunto ei niin kasva. Onneksi itse olen päivät pitkät ulkoilmassa ja teen raskasta ruumiillista työtä. Tekisi hyvää varmasti monelle nuorellekin. Uskoisinpa voittavani kaikki teinit kädenväännössä ja sormikoukussa, merimiespainista puhumattakaan.

Oho, minähän kirjoitin kolme lausetta koripallosta. Ota hyvä Ylläpito se huomioon, kun minua alat banniin tuomita. Huomio myös se, ettei minun kirjoitusteni jatkuva tuomitseminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen myöskään ole muuta kuin jonninjoutavaa horinaa. Armoa siis! Minulle ainakin, sillä haluaisin lähteä täältä vasta nimilappu ukkovarpaassa ja kroppa pakastinkaapissa.

Siinäpä oiva väliaikaviihde Katajan peleihin: merimiespaini! Ketä kiinnostaa katsella kauniiden naisten tanssahtelua tai taitavien junioreiden pallonheittoa? Pitkällä tauolla miehet ottavat komiasti pitkän hörpyn vichy-aition pulloista ja aloittavat merimiespainin! Jo on yleisöllä ihmettelemistä: siellä Kolmas Kirves ja Joensuu vääntävät hauikset suorastaan pullottaen toisiaan kumoon! Voittaja saa RuotsalaisTimpalta 50 euroa itselääkitykseen. Hector kohtaa JokaFanin ja muut painivat miten kukakin kerkiää, eiköhän naisetkin jo lopulta innostu!

Pitääpä kertoa Katajan valmennusjohdolle, etteivät unohda merimiespainia harjoitusohjelmasta.

Kyllähän se vain niin taitaa olla, ettei se merimiespaini Joensuuhun sovi; enneminkin Kotkaan. Karhunpaini se vasta sopivaa olisikin. Parketille levitettäisiin olkia ja paidattomat Adonikset ottaisivat toisistaan vyöotteella mittaa. Kävisipä Karjalan laulumaille myös suohonlaulukilpailu. Tässä lajissa olettaisin Joen olevan mestarien mestari, sillä niin monta on ollut vuosien saatossa yrittäjää, mutta letto on nämä onnettomat syleilyynsä
kutsunut.

Hienoja ehdotuksia Katajan väliaikaviihteeseen. Entinen pallonheitto onkin jo alkanut tympiä, eikä vähiten sen takia, että Ruotsalaisen Timppa on niin harvoin joutunut maksumieheksi. Joutaisihan häneltä sitä rahaa kiertoon, kun ei ole kuulemma enää alkkomahooliinkaan kahteenkymmeneen vuoteen sijoittanut.

Suohonlaulukilpailuun olen valmis osallistumaan myös, ainakin jos minut voidellaan hyvällä tuliliemellä ennen peliä. Merimiespainimatsin voisin ottaa jotain naistakin vastaan. Olisiko se sitten merinaispainia?

Siinäpä vinkkiä Leskisen Matille.

Ps. Leskisen Matille myös tiedoksi, että älä pidä kovin kiirettä sillä kausarilaskulla. Rahat on nimittäin jo kertaalleen tuhlattu terassikierroksilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.