JOEN SUU sanoi:Jos tarkoitat Katajan korismatseja, niin mitä ilmeisimmin juuri minun takiani. Alan kuulemma kovaääniseksi, jos saan voitelua ja kun nytkin alapuolellani ja vieressäni istuvat ovat vaivautuneen näköisiä ja pitelevät korviaan, niin miten ne sitten kestäisivät, jos minä olisin voidellussa tilassa?
Saankohan edes sitä viimeistä voitelua, kun on tullut jo niin kauan jumalatonta elämää vietettyä?
Ai niin. Että pysyttäisiin aiheessa, niin onko kukaan kuullut mitään uutisia? Minä olen, mutten kerro!
Kolmas Kirves sanoi:Minkähän takia peleissä ei ole voitelutarjoilua väliajoilla?
Horrow sanoi:Joko Foremanin joukkue on selvillä ? Mies jatkanee
pelaamistaan edelleen Suomessa ?
Erving sanoi:Vihdoinkin uutisten rippeitä Katajan sivuilla viestit-osastossa. Tarjouksia jo tehty, eikä rahat ainakaan vielä ole loppu. Kuinka voisikaan olla, kun ei ole vielä joukkuettakaan...
JoKaFan sanoi:Ja Kumpulaisenkin kanssa ollaan valmiita neuvottelemaan...
Horrow sanoi:Joko Foremanin joukkue on selvillä ? Mies jatkanee
pelaamistaan edelleen Suomessa ?
JOEN SUU sanoi:Millaisessa fyysisessä kunnossa mies mahtaa olla? Miksi on yrittänyt Kotkan kanssa uudesti sopimusta? Alkaako kohta olla niin, että onkin ostajan markkinat, eikä myyjän?
Jussi on vietellyt kesäänsä mökillä Jämsässä. Treeniä ei ole kuulema paljoa vedetty, mitä nyt vesiskootterilla ollaan ajeltu. Joskus pitää vähän löysätä, niin jaksaa sitten talvella.JOEN SUU sanoi:Jotenkin outoa on Kumpulaisen tilanne. Hinnoitteleeko mies itsensä aivan liian kovaksi? Millaisessa fyysisessä kunnossa mies mahtaa olla? Miksi on yrittänyt Kotkan kanssa uudesti sopimusta? Alkaako kohta olla niin, että onkin ostajan markkinat, eikä myyjän?
KATAJA_AINA sanoi:Minun mielestäni olisi ihan hullua ostaa kallis ja (ehkä) rapakunnossa oleva Kumpulainen. No eihän se Jussi kyllä ikinä ole mikään tähti ollutkaan! Kataja ei todellakaan tarvitse Kumpulaista vaan kolme HUIPPU JENKKIÄ! Olisin iloinen jos Wesby tekisi come backin. No ainahan saa toivoa... :