Koripallo.com

Kataja 2007-2008

Vs: Kataja 2007-2008

Eikä muutenkaan kannata sitä laskua lähettää ennen
kuin on jenkit selvillä ! Kukapa sitä sikaa säkissä ostaisi !

Jos tarkoitat Katajan korismatseja, niin mitä ilmeisimmin juuri minun takiani. Alan kuulemma kovaääniseksi, jos saan voitelua ja kun nytkin alapuolellani ja vieressäni istuvat ovat vaivautuneen näköisiä ja pitelevät korviaan, niin miten ne sitten kestäisivät, jos minä olisin voidellussa tilassa?

Saankohan edes sitä viimeistä voitelua, kun on tullut jo niin kauan jumalatonta elämää vietettyä?

Ai niin. Että pysyttäisiin aiheessa, niin onko kukaan kuullut mitään uutisia? Minä olen, mutten kerro!

JOEN SUU sanoi:
Jos tarkoitat Katajan korismatseja, niin mitä ilmeisimmin juuri minun takiani. Alan kuulemma kovaääniseksi, jos saan voitelua ja kun nytkin alapuolellani ja vieressäni istuvat ovat vaivautuneen näköisiä ja pitelevät korviaan, niin miten ne sitten kestäisivät, jos minä olisin voidellussa tilassa?

Saankohan edes sitä viimeistä voitelua, kun on tullut jo niin kauan jumalatonta elämää vietettyä?

Ai niin. Että pysyttäisiin aiheessa, niin onko kukaan kuullut mitään uutisia? Minä olen, mutten kerro!

No ainakin Yle uutisten mukaan Supon johtaja Seppo Nevala eroaa tehtävästään.

Kolmas Kirves sanoi:
Minkähän takia peleissä ei ole voitelutarjoilua väliajoilla?

Jos on voitelua, niin ei ole Vissyaitiota! Olisi sitten vaan Kossuaitio... ;)

Kyllä saisi kuulua niitä KORIPALLOuutisia tälläkin palstalla pian. Tää alkaa mennä pelkäksi vempuiluksi...

Pari hyvää sentteriehdokasta on vielä vapaana... Varsinkin jälkimmäinen olisi kova sana.

Tim Frost
http://www.rsbb.dk/profile.php?playerid=282

Varnie Dennis
http://www.rsbb.dk/profile.php?playerid=281

Joko Foremanin joukkue on selvillä ? Mies jatkanee
pelaamistaan edelleen Suomessa ?

Horrow sanoi:

Forre ei vissiin ole saanut Suomesta yhtään tarjousta. Muuttunut jenkkisääntö ja korkea ikä loukkaantumisriskeineen ovat tässä syynä.

On hyvin paljon mahdollista, että Katajan tulevat jenkit eivät ole aiemmin Suomessa pelanneet. Kyllä ne kolme sopimusta mitä varmimmin tässä 4 viikon sisällä julkaistaan, koska syyskuussa pelataan jo harkkapelejä (tosin ei ilmeisesti Joensuussa :( ) ja Cup-peli (Arvotaan 3.8., onko koti vai vieras).

Veikkaan, että 7.8. mennessä olisi jo eka jenkki tiedossa.... Toivotaan, toivotaan....

Vihdoinkin uutisten rippeitä Katajan sivuilla viestit-osastossa. Tarjouksia jo tehty, eikä rahat ainakaan vielä ole loppu. Kuinka voisikaan olla, kun ei ole vielä joukkuettakaan...

Erving sanoi:
Vihdoinkin uutisten rippeitä Katajan sivuilla viestit-osastossa. Tarjouksia jo tehty, eikä rahat ainakaan vielä ole loppu. Kuinka voisikaan olla, kun ei ole vielä joukkuettakaan...

Ja Kumpulaisenkin kanssa ollaan valmiita neuvottelemaan...

JoKaFan sanoi:
Ja Kumpulaisenkin kanssa ollaan valmiita neuvottelemaan...

Eiköhän Kumpu mene sellaiseen porukkaan,jolla on mahkuja voittaa SM.Silloin ei Kataja ole mukana kuin huutokaupan hinnannoston muodossa.

Horrow sanoi:

Uskon että jatkaa Suomessa, muutama seura perässä.

Nyt sitten Airpalli on päässyt jo Kumpulaisen ajatuksetkin lukemaan. Tuolla perusteella Kumpu menee sitten Lappeeseen. Muillahan ei liene mestaruuteen mahiksia? Vai oliko se niin, että Kumpulaisella oli sukset ristissä Turusen kanssa?

Jotenkin outoa on Kumpulaisen tilanne. Hinnoitteleeko mies itsensä aivan liian kovaksi? Millaisessa fyysisessä kunnossa mies mahtaa olla? Miksi on yrittänyt Kotkan kanssa uudesti sopimusta? Alkaako kohta olla niin, että onkin ostajan markkinat, eikä myyjän?

Täällä on alettu pitää Kumpulaista jonkinlaisena jumalana ja viimeisenä mohikaanina. Toki sopisi Katajaan kuin nenä päähän, mutta miten lienee itsellään haluja tänne, vaikka tarjous olisikin sopiva?

JOEN SUU sanoi:
Millaisessa fyysisessä kunnossa mies mahtaa olla? Miksi on yrittänyt Kotkan kanssa uudesti sopimusta? Alkaako kohta olla niin, että onkin ostajan markkinat, eikä myyjän?

Nähtävästi Kotka päättänyt? pitkät pelaajansa. Huhun mukaan Kumpulle ei kesätreeni maistu.
Tod.näk KTP kyllästyi jahkailuun. Jos olisi ollut todellisia haluja Kotkan suuntaan, niin eiköhän sopimus olisi ajat sitten jo syntynyt?

Minun mielestäni olisi ihan hullua ostaa kallis ja (ehkä) rapakunnossa oleva Kumpulainen. No eihän se Jussi kyllä ikinä ole mikään tähti ollutkaan! :D Kataja ei todellakaan tarvitse Kumpulaista vaan kolme HUIPPU JENKKIÄ! Olisin iloinen jos Wesby tekisi come backin. No ainahan saa toivoa... ::) ;)

Turunen olisi kuulemma halunnut Kumpulaisen joukkueeseen, mutta hän ei
suostunut tulemaan harjoittelemaan kesäksi Lappeenrantaan.

JOEN SUU sanoi:
Jotenkin outoa on Kumpulaisen tilanne. Hinnoitteleeko mies itsensä aivan liian kovaksi? Millaisessa fyysisessä kunnossa mies mahtaa olla? Miksi on yrittänyt Kotkan kanssa uudesti sopimusta? Alkaako kohta olla niin, että onkin ostajan markkinat, eikä myyjän?
Jussi on vietellyt kesäänsä mökillä Jämsässä. Treeniä ei ole kuulema paljoa vedetty, mitä nyt vesiskootterilla ollaan ajeltu. Joskus pitää vähän löysätä, niin jaksaa sitten talvella.

tulihan se Kumpulainen Katajaan. Tosin naisjoukkueeseen. Naiskoris taitaa nostaa päätään niin, että pitää ruveta sitä seuraamaan sillä silmällä.
Eikö Jokafaninkin olisi mukavampi haeskella jenkkejä naiskorikseen :-*

KATAJA_AINA sanoi:
Minun mielestäni olisi ihan hullua ostaa kallis ja (ehkä) rapakunnossa oleva Kumpulainen. No eihän se Jussi kyllä ikinä ole mikään tähti ollutkaan! :D Kataja ei todellakaan tarvitse Kumpulaista vaan kolme HUIPPU JENKKIÄ! Olisin iloinen jos Wesby tekisi come backin. No ainahan saa toivoa... ::) ;)

Tuota....nyt siis tuota mielipuolta on KATAJA AINA.... heh, heh
Vai nyt jo kallis rapakuntoinen tuo Kumpulainen... joka ei mielestäsi ikinä mikään tähti ollutkaan ;D ;D

Heinäkuun puolivälissä olit KATAJA AINA tätä mieltä....

" Vaikka en kauheasti pidä Kumpulaisesta niin olisihan hän todella hyvä hankinta Katajalta."

Koeta nyt raukka päättää, mitä mieltä olet.... olisi itsesi kannalta terveellistä selvittää mielipiteensä.... Tulee muuten raskasta elellä ;D

Se on tosiasia että Kumpulainen ei ole ikinä pelannut hyvin paitsi Lappeenrannassa. Heti kun meni Topoon jolla oli heikompi joukkue kuin Lappeenrannalla niin oli Kumpulainenkin TÄYSI TURISTI! Kumpulaista vihaan aina ja JOS Kumpulainen Katajaan tulisi olisi hän pelkkä floppi koska Katajalla ei ole tarjota samanlaista Pelaaja arsenaalia kuin oli Lappeenrannalla silloin kun Jussi pelasi Lappeenranassa. Onko uusia huhuja jenkkeistä??

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.