Koripallo.com

Kataja 2007-2008

Vs: Kataja 2007-2008

JOEN SUU sanoi:
No eihän sitä joukkueen menestymisestä tai menestymättömyydestä voi kaikkea valkun piikkiin laittaa. Materiaalista sekin homma on pitkälle kiinni. Vähän niinkuin erään hitsauskonevalmistajan mainoksessa aikoinaan sanottiin: Ei ole huonoja hitsareita, toisilla vain on paremmat koneet.
Tuon lauseen keksijän on täytynyt olla jonkun Kempin taloushallinnosta, joka on tuurannut markkinoinnissa äitiyslomasijaisuuden ajan OTOna.

JoKaFan sanoi:
Voihan se olla, että Pappari on hieman kehittänyt pelifilosofiaansa. Lehtorannalla, Foremanilla, Kinnaslammella, Vesalalla ja Hinnantilla on ainakin kuntopohja kohdallaan.
samaa mieltä.
Mie luulen, että valmentajaa valittiin tarkoin ja täälläkin asioista tiedetään jotain. Saattoi vainu olla kohdallaan.
Vaikka pärjäähän nuo tuolla vähän etelämpänä, vaikka valmentajasta ollaan montaa mieltä. Tosin pelaajat keskenään sopivat kuviot, kun valkku ei oo paikalla - vai just siks :p

Se pitäis lauantaihin mennessä kait olla kolmas jenkkikin tiedossa, ellei ole tullut mutkia matkaan. Toive Kumpulaisen saamiseksi Katajaan elää vielä...

Mikä tuo elokuun deadline on? Onko se vain Katajan ilmoitus aikatauluista vai liittyykö siihen muutakin?
Kumpulaista toivon todella itsekin. Kun Iso-Jussilla on ollut kovin erityinen suhde faneihin Joensuussa, ajattelin että ehkä hänellä vaatii aikaa ja kypsyttelyä laittaa nimensä paperiin. No, tämä hieman leikillään. Voisi kuvitella viivästyksen liittyvän esim. vaimon työkuvioihin.
Luulenpa että Jussissa olisi ainesta kotiyleisön suosikiksi Joensuussa.

Erving sanoi:
Mikä tuo elokuun deadline on? Onko se vain Katajan ilmoitus aikatauluista vai liittyykö siihen muutakin?
Kumpulaista toivon todella itsekin. Kun Iso-Jussilla on ollut kovin erityinen suhde faneihin Joensuussa, ajattelin että ehkä hänellä vaatii aikaa ja kypsyttelyä laittaa nimensä paperiin. No, tämä hieman leikillään. Voisi kuvitella viivästyksen liittyvän esim. vaimon työkuvioihin.

Kolmannen jenkin kohdalla tavoiteaikataulu oli muistaakseni "syyskuun alkuun mennessä", joten lähipäivinä pitäisi tapahtua, jos ei mitään häikkää ole. Toivottavasti Forre, Turo ja Lasse saavat Jussin vakuuttuneeksi, että Joensuussa on ihan kiva pelata...

Erving sanoi:

Muistaakseni elokuun aikana joukkueiden on ilmoitettava 10 pelaajan rosteri (liigalisenssin vaatimuksia). Jos nyt ei ole jenkkejä selvillä niin rosteriin on pistettävä vaikka Tri Kekki. Jenkkejä saa kyllä lisätä ja vaihdella mutta kauden aikana saa käyttää vain 18 (vai oliko 16) pelaajaa. Eli mitä huonommassa tilassa tuo rosteri nyt on, sitä helpommin joukkue voi joutua vaikeuksiin tuon rajoituksen kanssa. Jos nyt joutuu pistämään tekaistuja nimiä listaan, joulukuussa voi tulla tiukat paikat kun pitää toisen tai kolmannen kerran kierrättää jenkkejä.
Joku osaava voisi tarkistaa mitkä joukkueet olisivat viime kaudella olleet vaikeuksissa jos olisi ollut tuo 18/16 pelaajan sääntö.

Ettei Jussi vaa menis takas Saksaa pelaamaa? Tää on iha vaa mun oma veikkaus et mitää tietoa ei oo.

l.k. sanoi:
Muistaakseni elokuun aikana joukkueiden on ilmoitettava 10 pelaajan rosteri (liigalisenssin vaatimuksia). Jos nyt ei ole jenkkejä selvillä niin rosteriin on pistettävä vaikka Tri Kekki.
;D
No, eiköhän vaikkapa Kinnusen Roope ole todennäköisempi nimi. Varmaankin lienee jo kotipeleissä vaihtopenkillä mukana.

Elokuun loppu oli varmaankin taas jonkun/joidenkin palkkatarjousten "eräpäivä": jos ei tartu pyydyksiin saalista niin silloin taas odotellaan (ja paniikki alkaa jo vähitellen meikäänkin iskeä).

Mitään syytä paniikkiin ei Joensuussa pitäisi olla. Joukkue on sentteri-laituria lukuunottamatta kasassa ja kohtalainen kausi edessä. Tämä puuttuva pelaaja varmasti löytyy. Toinen asia on se, kuinka korkealle odotuksia kannattaa asettaa. Jotain tuntuisi puuttuvan jos ajatellaan mahdollisuuksia mitalipeleissä. Emme kuitenkaan ole nähneet kuinka nykyinen joukkue pelaa. Ja fanin näkökulmasta ajateltuna, on tylsää jos on totuttu menestymään ja pärjäämään, edellisillä kausilla tavoitteena on ollut jopa mestaruus, ja nyt kauteen kenties lähdetään hakemaan keskitason sijoitusta. Kuitenkin esim. kausi 2003-04 on jäänyt hienona kautena mieleen, pitkälti Swordsin ja Laaksosen ansiosta. Se loppusijoitus ei määrää fanituksen ja hienojen kokemusten määrää. Koko kausi kuitenkin seurataan joukkueen taivalta ja eletään hengessä mukana. Finaalin voitto on siinä oikeastaan aika pieni osa, vaikka sitä tietysti tavoitellaankin.

Itse olen oikein iloinen Hintsalan tulosta. Toivon ja toivotan läpimurtokautta.

Erving sanoi:
Itse olen oikein iloinen Hintsalan tulosta. Toivon ja toivotan läpimurtokautta.
Ainahan voi toivoa. ;D. Tekee kyllä varmaan muuteman korinkin ensikaudella. ;D ;D

lay up sanoi:
Ainahan voi toivoa. ;D. Tekee kyllä varmaan muuteman korinkin ensikaudella. ;D ;D

Oot kyllä yks paskiainen HOOK, puukkoa selkään heti ku lähtee namikasta..ei tarvitse kaikessa matkia joensuulaisia. Kaikkia varmaan kiinnostaa että kuka sinä olet, joten kerronko?

Lei appi ja joke lost voisivat jatkaa keskinäistä limboiluaan vaikka privana. Kisa on kova, mutta molemmat ovat alittaneet riman jo ennätyskorkeudelta.

jörö sanoi:
Lei appi ja joke lost voisivat jatkaa keskinäistä limboiluaan vaikka privana. Kisa on kova, mutta molemmat ovat alittaneet riman jo ennätyskorkeudelta.
HUOM! minä en kirjoittanut tuota edellistä. Ei pidä olla niin laput silmillä, että heti olettaa

jokelos sanoi:
HUOM! minä en kirjoittanut tuota edellistä. Ei pidä olla niin laput silmillä, että heti olettaa

No et kirjoittanut, mutta viittaus oli hyvin osuva aiempiin kirjoituksiisi. Mikä sinutkin on noin katkeraksi saanut, onko joku lappeenrantalainen vienyt tyttöysäväsi moposi takapenkiltä. Vai vieläkö harmittaa, kun NMKY vei mestaruuksia Katajan nenän edestä. Jos syy on tuo jälkimmäinen, niin anna jo olla. Vielä tulee Katajankin vuoro.

HerjaHuiska sanoi:
No et kirjoittanut, mutta viittaus oli hyvin osuva aiempiin kirjoituksiisi. Mikä sinutkin on noin katkeraksi saanut, onko joku lappeenrantalainen vienyt tyttöysäväsi moposi takapenkiltä. Vai vieläkö harmittaa, kun NMKY vei mestaruuksia Katajan nenän edestä. Jos syy on tuo jälkimmäinen, niin anna jo olla. Vielä tulee Katajankin vuoro.
Jotkin hookin kiusoittelut ovat olleet ehkä vähän asiattomia, mutta useimmat Lappeenrantaa koskevat viestit ovat olleet perusteltuja.
Ja moneen asiaan ette ole saaneet mitään vastinetta aikaiseksi. Totuutta taitaa olla vaikea kohdata.
Minä en ole kateellinen. Se minusta on väärin muita kohta, että jotkut saavat erikoisehtoja ja muut joutuvat kärsimään, kun kilpailu kovenee ja rahaa palaa entistä enemmän.
Nytkin eurocuppitouhut ovat paljastuneet pikkuhiljaa muuksi kuin keväällä hehkutettiin. Minusta hullun tuurilla lappee on pysynyt vauhdissa mukana, mutta kuinka kauan. Siitä minä olen enemmänkin ollut huolestunut, jos koris loppuu yhdeltä paikkakunnalta (taas)

Kateellinen sinä olet etkä mitään muuta. Ole kerrankin mies ja myönnä se.

victor sanoi:
Kateellinen sinä olet etkä mitään muuta. Ole kerrankin mies ja myönnä se.
mistä muka olen kateellinen. Pitkässä juoksussa jäätte Katajasta jälkeen.
Nyt siellä on kohtalaiset takamiehet, mutta muu on jenkkien varassa eli minkätasoisia mahtavat olla. Katajakin saattaa pistää täysin kampoihin.
Rahatilanteesta en ole ainakaan kateellinen ;D

jokelos sanoi:
Minä en ole kateellinen. Se minusta on väärin muita kohta, että jotkut saavat erikoisehtoja ja muut joutuvat kärsimään, kun kilpailu kovenee ja rahaa palaa entistä enemmän.

Rahatilanteesta en ole ainakaan kateellinen Grin
Hämärää vihjailua jokelolta. Kerro tarkemmin mitä siellä Lappeenrannassa mukamas on tapahtunut tai lopeta hedelmätön vihjailu? Liittyykö nyt tämä tähän tapaus Hintsalaan?

Aasi sanoi:
Hämärää vihjailua jokelolta. Kerro tarkemmin mitä siellä Lappeenrannassa mukamas on tapahtunut tai lopeta hedelmätön vihjailu? Liittyykö nyt tämä tähän tapaus Hintsalaan?
Yksityiskohtia ei aina voi kertoa.
Mutta vähänkin omilla aivoillaan ajatteleva voi päätellä, missä joukkueessa asiat on hyvin pitkässä juoksussa ja missä ei.
Eiköhän keskitytä keksutelemaan koripallosta ja jätetään henkilökohtaisuudet pois.
Myös Hook ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.