Tästä kaverista saisi muuten hyviä kysymyksiä johonkin baaritietovisaan, tyyliin "kuka pelaaja on ansainnut eniten urallaan Katajan jälkeen" tai "kenellä Katajassa pelanneella on eniten kausia Yhdysvaltain pääsarjassa". En tarkastanut mistään tilastoja, mutta erään sivuston mukaan DF:n NFL-uran kokonaisansiot alkavat ysillä tuleva kausi mukaanlukien ja tuleva kausi on kuudes joten voisi hyvinkin olla kärkimies.D.Fells joka pelas täällä aikanaan, niin lienee vierailulla hoodeilla. Ainakin kovasti kaveri näytti samalta ja muutaman muun pitkän kotimaisen hujopin kanssa juttua vääns. kaverihan vaihto lajia ja pelaa nfl amerikkalaista nykään.
Tästä kaverista saisi muuten hyviä kysymyksiä johonkin baaritietovisaan, tyyliin "kuka pelaaja on ansainnut eniten urallaan Katajan jälkeen" tai "kenellä Katajassa pelanneella on eniten kausia Yhdysvaltain pääsarjassa". En tarkastanut mistään tilastoja, mutta erään sivuston mukaan DF:n NFL-uran kokonaisansiot alkavat ysillä tuleva kausi mukaanlukien ja tuleva kausi on kuudes joten voisi hyvinkin olla kärkimies.
Mervola pelasi ihan siedettävät PM-kisat ja oli tänäänkin ihan ok. Itse olisin valinnut hänen sijastaan joukkueeseen Lindbergin, mutta hyvää kokemusta päästä vuotta nuorempana mukaan. Kaikesta päätellen todella hyvä poika pelaamaan.
Fysiikan kanssa tulee Korisliigassa olemaan paljon ongelmia, sen verran pieni ja hentoinen pelaaja vielä toistaiseksi. Toivottavasti tähän saadaan muutosta. Jos paikalliset foorumistit veisivät pojan vaikka sinne Heinoselle syömään.
Marttojen luokse. Muuten hyvä analyysi.
En tiedä mitä perijöitä ja moguleita täällä on, mutta mulla ei olisi varaa lihottaa tätä poikaa tarvittaviin mittoihin viiden euron karjalanpiirakoilla.
Mervola pelasi ihan siedettävät PM-kisat ja oli tänäänkin ihan ok. Itse olisin valinnut hänen sijastaan joukkueeseen Lindbergin, mutta hyvää kokemusta päästä vuotta nuorempana mukaan. Kaikesta päätellen todella hyvä poika pelaamaan.
Fysiikan kanssa tulee Korisliigassa olemaan paljon ongelmia, sen verran pieni ja hentoinen pelaaja vielä toistaiseksi. Toivottavasti tähän saadaan muutosta. Jos paikalliset foorumistit veisivät pojan vaikka sinne Heinoselle syömään.
Marttojen tuotteita kannattaisi lähetellä ympäri Suomea ja maailmaa kaikille potentiaalisille vapaille agenteille. Luulisi Rikun puhelimen soivan punaisena.
Ei kerrota kuitenkaan, ettei näitä tuotteita taida saada talvella.
Se on kyllä Katajan rekrymahdollisuuksien kannalta surkeaa, että kuitenkin mainioita A-L Sorsan piirakoita saa nykyisin Etelä-Suomestakin. Siksi Ilarikin sinne lähti, kun ei ollut piirakan saanti pidäkkeenä.
Nyt ollaan kyllä aiheesta - ja ehkä huumoristakin - ajauduttu sivuraiteille jo kauan sitten, mutta tsiisus oikeasti ne Sorsan lötköt on ihan hirveitä ja kaukana oman mummon karjalanpiirakoista.
Kataja on nykyisin Suomen NY Knicks. Muutenkin kuin väri ja logo maailmaltaan. Valitettavasti.
Simpson sokerina pohjalla ihan vipoviimeisenä muistaakseni juuri ennen syyskuun vaihdetta.
Onko betamax vai peräti siirrytty VHS aikaan?Olen antanut itseni ymmärtää, että Katajan toimistolla, ellei olla kesälomilla, tehdään koko ajan jotain korikseen liittyvää. Ainakin agenttien videoita kelataan niin, että koneet on kuumina.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Katajan toimistolla, ellei olla kesälomilla, tehdään koko ajan jotain korikseen liittyvää. Ainakin agenttien videoita kelataan niin, että koneet on kuumina.
Samoin pelataan koko ajan kuin pokeria. Joku kun korottaa, niin pannaan aina pikkuisen paremmaksi.... Sillai ne jytkypotit tulee.
Ja Sorsan piirakat on hyviä. Toki jotkut rajakarjalaismummot osasivat vieläkin parempia tehdä. Tosin aika kultaa helposti muistot.