Lari Liukkosiis kuka toi ruudun selostaja on nyt joensuussa parissa viime pelissä ollu? hirvein selostaja mitä muistan ja kaikenlaisia sitä on joutunu vuosien varrella kuunteleen
Lari Liukkosiis kuka toi ruudun selostaja on nyt joensuussa parissa viime pelissä ollu? hirvein selostaja mitä muistan ja kaikenlaisia sitä on joutunu vuosien varrella kuunteleen
Se täälläkin käyny Suokas meni sit Karhuun.
Kataja ohitetaan oikealta ja vasemmalta, kentällä ja kabineteissa.
Semmosta se ryömintäkaistalla ajo ilman navigaattoria on.
Selosti myös viime kauden ja muistelen, että olisi ollut jo Elisa Viihteen aikana. Onko Liukko muuttunut jotenkin erityisen ärsyttäväksi tällä kaudella, kun ei nyt kuitenkaan aikaisemmin herättänyt näin paljoa keskustelua ja kiukkua?Eikös tuo Lari Liukko, jonka selostustyylissä JP Jalo, YLEn Tapio Laakkonen ja Simo-Vaatehuoneelta kohtaavat, ole jo ainakin koko tämän kauden selostanut? Katajan somessa nuo lennokkaat " avaimet Jammun kiesiin" ja muut lennokkaat mainoslauseet ovat ilmeisesti peräisin samasta ajatusten Tonavan virrasta. No on kai noita huonompiakin. Jossain.
Itse kun katselin kotipelejä streaminä niin niissä ei selostusta ollut vuosiin lainkaan.
Sitten tuli Eikka Elo jota oli joskus mukava kuunnella.
ja nyt sitten parina kautena tämä Simo Vaatehuoneelta (hyvä vrt, kiitos) vetää stand uppiaan (downiaan?) kaverina ”tuomari on pelin keskus” anna mahdollisuus viheltää tyyppi.
Kun nyt nimettömänä olen itsekin tuota selostusta aika raakasti täällä arvostellut (ja vaikka olen edelleen siitä tyylillisesti jokseenkin samaa mieltä), niin vähän tunnen näitä lukiessani myös empatiaa tätä nyt nimeltä mainittua selostaja-Laria kohtaan. Kuten joku totesi, huonompiakin on varmasti ollut, jossakin. Ja jos miehen tyyli /persoona on tuo sama (yltiö lennokas) vielä muutoinkin, niin ikäväähän se on että vaikeasti muutettavaan pysyvään luonteenpiirteeseen näin voimakkaasti kohdistetaan kritiikkiä. Varsinkin jos kaveri on pyynnöstä ruvennut hommaan.Selosti myös viime kauden ja muistelen, että olisi ollut jo Elisa Viihteen aikana. Onko Liukko muuttunut jotenkin erityisen ärsyttäväksi tällä kaudella, kun ei nyt kuitenkaan aikaisemmin herättänyt näin paljoa keskustelua ja kiukkua?
pieni pistos tuntu kyl kans tekstin luettua ja pakko kans pahotella omaa käytöstä, ei välttämättä ollu tarkoitus arvostella henkilökohtasia ominaisuuksia mut sitähän se valitettavasti tais olla, sori.Kun nyt nimettömänä olen itsekin tuota selostusta aika raakasti täällä arvostellut (ja vaikka olen edelleen siitä tyylillisesti jokseenkin samaa mieltä), niin vähän tunnen näitä lukiessani myös empatiaa tätä nyt nimeltä mainittua selostaja-Laria kohtaan. Kuten joku totesi, huonompiakin on varmasti ollut, jossakin. Ja jos miehen tyyli /persoona on tuo sama (yltiö lennokas) vielä muutoinkin, niin ikäväähän se on että vaikeasti muutettavaan pysyvään luonteenpiirteeseen näin voimakkaasti kohdistetaan kritiikkiä. Varsinkin jos kaveri on pyynnöstä ruvennut hommaan.
Mun puolesta olkoon tuo nyt sitten yksi persoonallinen otteluselostustapa, en sitä itse aio jatkossa enää kritisoida. Jos nyt kuitenkin vielä saa esittää suoran toiveen tai kehitysehdotuksen, niin yritä Lari kuitenkin ihan pikkuriikkisen pirätellä luurissa ollessasi, niin hyvä siitä vielä tuloo!
Hienoa miten suvaitsevaisia ja kohteliaita olemme.
Pois se että täällä kukaan ikinä olisi mitään luullut tietävänsä. Paitsi me jotka emme mistään mitään tiedä.
Seuraavaksi Merisää.