Koripallo.com

Kataja Basket 2021-22

Juu. Minä olen aina ollut lähellä, mutta lähes ylivoimaisia valmennustaitojani ja joukkueen valintataitojani ei ole koskaan kysytty....:) Ja koskapa olen lievästi sanoen jonkin verran loukkaantunut tästä huomiottajättämisestä, niin olen ajatellut olla sitten lopullisesti mykkänä, jos minulta jotain kysyttäisiinkin.....

Eli tunkin saavat edelleenkin pitää siellä Lasan toimistolla.....

Juu. Minä olen aina ollut lähellä, mutta lähes ylivoimaisia valmennustaitojani ja joukkueen valintataitojani ei ole koskaan kysytty....:) Ja koskapa olen lievästi sanoen jonkin verran loukkaantunut tästä huomiottajättämisestä, niin olen ajatellut olla sitten lopullisesti mykkänä, jos minulta jotain kysyttäisiinkin.....

Varo ettet joudu hankeen (onhan meillä Jns muutama latukin).

Eikös ne sano että pistäkää mykkä hiihtämään.

Näin unta, että minä jouduin Katajan rosteriin pelamaan. Eihän meikällä ole koripallon heitosta mitään hajua, mutta unessa tilanne sen vaati. Minun lisäksi kentälle heitettiin Pihlajamäki.

Pete siinä sanoi, ettei häviö haittaa. Oli kuulema Vilppaalla pelikelvoton kaveri, joku Van Andringa. Oli heitellyt toisessa jengissä, eikä saanut Salossa vielä pelata. Se jengi ei toisin ollut Sea Gulls, mutta Italian maajoukkue.

Tästä luovutusvoitosta Salo meni niin sekasin, että hyppyrimäkikin kaatui. Liekkö sellaista niin etelässä on? Kuitenkin, uni päättyi jytkyyn.

Pistäkää siis kaikki rahat Katajalle. huh, aamulla vähän nauratti...

Huomenna jytkytetään taas! Välivuosi peruttu, mikä sellanen on.

Onneksi Kaikilla on Tunteet. Juna puksuttaa! Katajan poijat, ja valmennus, on kuunnelleet vähän mussiikkia, niin alkanu peli kulkea.. ;)

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Petteri, jos kirjoittelet vaan sillä ykkösnikilläsi jatkossa tänne Kataja-topikkiin.
Tällainen nimimerkkien henkilöllisyyksien arvuuttelu on foorumin säännöissä erikseen kiellettyä. Siitä on jo varoiteltu muuallakin useampaan otteeseen. Nyt vielä kun viesti ei ole epätodennäköisen tyyppinen "Hei Nenonen" niin tästä seurauksena viikon kirjoituskielto.

Pakko kysyä haetko tunkin takaisin seuraavan mestaruuden tullessa. Vai jätätkö mahdollisia uusia pettymyksiä varten.
Itse säilytän kirvestä kaivossa, niin ei tarvi ihan jokaisen tappion jälkeen käydä sitä sinne nakkaamassa. Ja pysyypähän tallessa siellä.
Samoin playoffseissa menen aina paskat housussa hallille niin ei tarvi pelätä että sattuisi vahinko ja lämmittääkin se mukavasti.

Nyt pakko puuttua, Lapuan selostajista en tiedä, mutta KB:n Petteri Opasta objektiivisempaa selostajaa ei sarjasta löydy. Valitettavasti nämä Palotiet sunmuut vei hommat.
Älkää nyt yrittäkö omia KB:ta sinne lakeuksille lyhenteeksi. Kataja Basket oli Kataja Basket jo silloin kun Kauhajoen Karhu oli liigakoriksessa vielä Kauhajoen Karhu. Pysyy keskustelu selvempänä kun ei käytetä lyhenteitä miten sattuu. ;)
1643402498838.png

Onko se Kauhajoki, Karhu, Karhu Basket, Karhu-Basket, Kauhajoen Karhu... onko siis joukkeen virallinen nimi Kauhajoki, kun sillai on basket.fi sarjataulukossa?

Kaikesta huolimatta, huomenna pelataan areenalla, ja Jytkytetään voitto! 6 joukkoon niin että selostajilta tippuu hampaat suusta :cool: JA PRKRJ kielto kumottava Heti,järki käteen!Länsi- Siperiaan kun eksyisi muutkin kun itä& pohjoissuomalaiset, olis maalaisjärki käytössä..Lännessä ja etelässä sitä ei tunneta! Ilmankos Jammukin viihtyy ja Kaikki muutki, kun kaikki sanoo että ' ihanan rentoa porukkaa verrattuna etelään& länteen'.. Ihmiset ku kysyy pelaajilta kaupassa 'Mites menee, tsemppi'.. On muuten letkeetä porukkaa,! JYTKYTETÄÄN! Ja kielto nurin Heti!

Kataja on nyt pari peliä voittanut ja puolustanut ihan kivasti mutta täytyy sen verran todeta että niin Lapua kuin Seagulls oli surkeita. Seagulls on paperilla kova mutta kentällä heikko. Paljon roiskivat kolkkeja ohi Katajaa vastaan.

Tänään sitten kotipeli Lahtea vastaan jolle Lahdessa hävittiin ja samoista sijoista kun pelataan Lahtea vastaan niin kyseessä on tärkeä peli. Kataja on puolustanut viime peleissä hyvin ja toivotaan että sama meno jatkuu. Brown on ollut pari peliä hyvä ja Hollis-Jefferson on alkanut heräilemään joten saa nähdä jatkuuko sama vire tänään. Mcknight on ollut viime peleissä syystä tai toisesta vaisu mutta jos Kataja puolustaa hyvin niin kenenkään ei tarvitse tehdä isoja pistemääriä. Griffin taas on heittäjä jolla välillä osuu välillä ei. Kotimaisista Mattila jälleen sivussa ja Wilson todennäköisesti myös puuttuu. Lommi on ollut omasta mielestäni alkukauden vaisu mutta onneks oma kasvatti Mervola on viime ajat ollut hyvä. Tänään Kataja voittaa jos pelaa samalla tavalla miten Seagullsia vastaan

@KATAJA_AINA McKnightin viime peli oli ihan ok, mutta virheet pakottivat miehen varovaisuuteen. McKnight ei ehkä ollut niinkään vaisu, vaan muut pirteitä. Se, että yksi tekee 26 pistettä (Lawson III) ei ole parempi kuin 3x12.

Puolustuspelin spesialisti en ole, mutta McKnight, Brown ja RHJ puolustivat sitkeästi.

Aiemmin olen haukkunut seurajohtoa Brownin ja RJH hankkimisesta, mutta nyt hiljattain ehkä ymmärrän tämän. RHJ tuo hyökkäyspäässä monipuolisuutta, sellaista mitä kukaan muu ei tuo. Hän ei ole heittäjä, ei oikein maailman sujakin pujahtelia, mutta ehkä sellainen yleispelaaja, joka Crawford ei ollut. Tietysti pakissa parempi vaihtoehto ja ne muutamat näyttävät torjunnat ovat aina pisteitä kotiin. Brown on piristynyt. Juuri tuollaista Gibson III/BJ Raymondin tyylistä jyräämistä (korjaan jytkyttämistä) korisliigassa menestyminen vaatii. Brownin tasonnosto saisi olla pysyvä.
Griffinistä en ihan vielä ole saanut kiinni. Toki hyvä optio Mervola/Wilson akselille eikä ehkä niin selkeä PG.

Ensi peliin toivoisin monipuolisuuden säilyvän. Vastustajalla on aina pitkä ilta, jos KB pystyy olemaan monipuolinen. Hävityissä peleissä teemana on ollut itseensä vaikeaan paikkaan pelaaminen hyökkäyspäässä. Siitä vaikea tai itsekäs ratkaisu. Etenkin RHJ alussa tätä oli kokoajan. Menetyksiä toki myös.

Gullseja vastaan monipuolisuus oli ottelun avain. MVP Mervola tai Brown. Tästä eteenpäin toivoisin RHJ malttia, Brownilta valttia ja Mervolalta kanttia. Jos vielä Jamar saataisiin omalle tasolle niin 5/5.

Yksi asia mikä minulta on jäänyt välistä on N. Mattila, missä mies???

huom. kaksi edellistä peliä on taisteltu ilman Mattilaa, joka on kuitenkin ehkä ollut top 3 pelaajan joukossa koko kausi mukaanlukijen.

Joo on Mcknight puolustuksessa ollu hyvä mutta viime ajat hyökkäyksessä ollut vaisu. Toki erittäin hyvä jos jatkossakin pisteiden teko jakaantuu useammalla pelaajalle

Kävelin areenan ohi äsken ja vilkaisin ikkunasta sisään, oli alkujytKytykset käynnissä.. Kohta säkitetään kolmosia!

Olen positiivisesti yllättynyt että Kataja voitti kaikki kolme tämän viikon kotiottelua. Tänään jenkit varsinkin Mcknight ja Griffin ratkaisi voiton Katajalle ja Kataja puolusti hyvin. Toivotaan että hyvä vire säilyt seuraaviin peleihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.