Koripallo.com

Kataja Basket 2024-2025

Viestejä
2 474
Toivotaan,että Curry osottautuu hyväksi vahvistukseksi.Kausi alkaa kohta ja Kataja valmiina taistoon!
Positiivisella asenteella uutta kautta kohti!
Kataja aina nimimerkki rupesi heti "mollaamaan" Hirvosta,vaikka kausi vasta aluillaan oli viimekaudellakin joukkueen suomalaisista paras pisteissä ja syötöissä esim.Annetaan pelaajille ja joukkueelle työrauha.
Onneksi kataja aina henkilö ei ole työkaverini,kun on niin pas....omissa töissään ettei tule mitään,sääli niitä jotkat ovat ja vielä vuodesta toiseen.
Iha sulle tiedoksi että oon hyvä työssäni ja työkaverit tykkää minusta ja minä heistä. Ja ei tietääkseni työni liity millään tavalla Katajaan joten eiköhän pidetä keskustelu Katajassa ja koripallossa. Ja kyllä Hirvosen syöttömäärä esim viime kaudella oli iha hyvä samoin kuin piste keskiarvo mutta onhan se fakta että ei Hirvonen oo kovin kummoinen kolmosten heittäjä. Ja se että Curry olisi hyvä pelintekijä toisi myös Hirvoselle huiliminuutteja ja tekisi Katajasta paremman joukkueen jos olisi kaksi Korisliiga tason pelintekijää ja jos Hirvosella olisi se huonompi päivä nii Curry paikkaisi. Ja vielä se että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen niin ei tarvii mieltään pahoittaa jos minä joskus satun arvostelemaan Katajan pelaajaa. Mie oon ihminen että kehun jos on aihetta ja sama asia kritiikin suhteen.
 
Viestejä
2 474
77-94 Kataja voitti Vilppaan Salossa vaikka Katajalta puuttui Curry Hirvonen Lindberg ja Permanto. Toki kyseessä harjoituspeli mut silti 94 pistettä kertoo että Katajalla tainnut upota hyvin heitto
 
Viestejä
4 519
Iha sulle tiedoksi että oon hyvä työssäni ja työkaverit tykkää minusta ja minä heistä. Ja ei tietääkseni työni liity millään tavalla Katajaan joten eiköhän pidetä keskustelu Katajassa ja koripallossa. Ja kyllä Hirvosen syöttömäärä esim viime kaudella oli iha hyvä samoin kuin piste keskiarvo mutta onhan se fakta että ei Hirvonen oo kovin kummoinen kolmosten heittäjä. Ja se että Curry olisi hyvä pelintekijä toisi myös Hirvoselle huiliminuutteja ja tekisi Katajasta paremman joukkueen jos olisi kaksi Korisliiga tason pelintekijää ja jos Hirvosella olisi se huonompi päivä nii Curry paikkaisi. Ja vielä se että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen niin ei tarvii mieltään pahoittaa jos minä joskus satun arvostelemaan Katajan pelaajaa. Mie oon ihminen että kehun jos on aihetta ja sama asia kritiikin suhteen.

Kataja_aina on kuningas, hienoja pätkiä löytyy mm. Nokian reissuilta.



Tietysti löytyy aina niitä, joita harmittaa. :)
 
Viestejä
1 720
Kataja näyttää nyt finaalijoukkueelta...puheet pitää, nyt vain sen toisenkin pitää hoitaa oman ruutunsa niin keväällä mahtuu yleisöä sisään kunnolla ;)
 
Viestejä
3 103
Finaaleissa ollaan, se on selvä, kun torikin varattu edelleen ja peten patsas viimestelyssä ;) kannatti käyttää tumban rahat jenkuloihin, nyt ku vielä Curry saadaan rosteriin! Ja kotimaiset pelaa elämänsä kauden kaikki :cool: Ja toki kb- kb! Onko Kauhajoella edes toria?;)
Kataja näyttää nyt finaalijoukkueelta...puheet pitää, nyt vain sen toisenkin pitää hoitaa oman ruutunsa niin keväällä mahtuu yleisöä sisään kunnolla ;)
 
Viestejä
2 474
IMG_0439.jpeg
 
Viestejä
3 103
Katajan pre-season on näyttänyt ihan lupaavalta ja Curry näyttäs olevan hyvä lisämauste tähänkin nippuun. Mutta ei pidä liikaa vetää johtopäätöksiä näistä runkosarjaa edeltävistä pelivuoroista.

Nyt vaan kaikki ukot kuntoon ja jytkettä motomato-areenalle. Hieno kausi tulossa
Kausi on hieno, mestaruus tulee, ja ei kun jytkytetään! Ja saunotaan!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös