Vs: Kauhajoen Karhu 2009-2010!
*Huokaus*
Päivän Ilkassa siis kerrotaan, että ilmeisesti koko valmennuskolmikko on mennyt vaihtoon. Onko tässä enää mitään järkeä, hitto vie??? Ymmärrän, että joitakin muutoksia täytyy tehdä, ja itsekin olen Gibsonin peluuttamista kummeksinut useampaan kertaan, mutta.... Kaiken vaihtaminenkaan ei varmasti ainakaan yhtään helpota asioita. Vaihdetaan ulkomaalaispelaajat, vaihdetaan valmentajat, huhutaan että jaoston PJ:kin olisi nyt lähtenyt....mitä vielä?? Vaihdetaanko vielä suomalaisetkin?? Tai sponsorit?? Perhana, kun ottaa niin päähän. Taustaryhmän toimista paistaa läpi selvä panikoiminen. Ja psykologian taitoja ei siinä porukassa tunnu olevan sitten kellään. Onkohan kukaan missään vaiheessa miettinyt, miten tämä alituinen vaihtaminen vaikuttaa pelaajiin, heidän peliesityksiinsä, motivaatioonsa ja joukkuehenkeen?? Miten joukkueesta voi milloinkaan hioutua yhtenäinen JOUKKUE, jos pelaajat eivät milloinkaan tiedä kuka siellä vierellä seuraavassa matsissa pelaa?? Tai penkin päässä istuu?? Entä miten vaikuttaa peliesityksiin se, jos pelaajat joutuvat jatkuvasti pelkäämään oman paikkansa puolesta?? Siinä voi helposti mennä peli yli-yrittämiseksi ja liiaksi puristukseksi, mikä ei yleensä tiedä hyvää joukkuepelaamiselle.
Kyllä minun täytyy sanoa, että kaikkein tyytymättömin minä olen tällä kaudella ollut taustaryhmän toimintaan. He ovat tässä nyt keittäneet sellaisen sopan, että saa nähdä miten tästä selvitään....