Vs: Keski-Suomen Koripalloliiga 2008-2009
Koitetaan saada vähän keskustelua palstalle!
Mitä mieltä olette kauden tasosta tähän mennessä? Kun runkosarja saatiin pakettiin ja ensinmäisiä jatkosarjan pelejä pelataan. Onko jotkut joukkueet yllättäneet hyvässä tai pahassa? Onko sarjan taso teistä hyvä ja onko tarpeeksi tasainen? Tai aina arka aihe, tuomaritoiminta?
Itse en pelannut viime kaudella ko. sarjassa ja pelaan muutenkin tällä kaudella uudessa joukkueessa, niin on vaikeaa lähteä vertaamaan. Mutta jotain ajatuksia kai minunkin on laitettava, jotta tänne jotain jorinoita tulisi.
Ensiksikin sarjanjärjestämisestä iso kiitos niille jotka sitä pyörittää, myös nettisivut ovat kiitoksensa ansainneet. Erikoismaininta kuuluu tietenkin Adam Westille. Voiko paljon hauskempaa kirjoittajaa olla?
Mutta itse peleistä, niin taso on vaihtelevaan, niin kuin kai kaikissa sarjoissa. Mutta "heikommatkin" joukkueet ovat kehittyneet ja pelaajahankinnoillaan petranneet kovin tilanteitaan. Kyllä se voitto vielä varmasti Nmky IV:lle tänä vuonna tulee. Toivottavasti vaan ei meistä vastaan.
Möykyt ovat parentaneet huomattavasti, kun hankkivat kunnon jättiläisen ja siirtyivät pelaan pieneen saliin. Harmittaa vaan, että miesten tavat on opetettu jo pienestä pitäen junioreille. Mutta kaikki taaplaavat tavallaan.
Kärki on kova Terä, Junnuhonsut, IsoKolmonen. Isokolmonen yllätti itseni, koska olen ennenkin heitä vastaan pelannut ja en usko, että he olisivat näin hyviä. Mutta pojat ovat harjoitelleet tiukasti ja varmasti ansaitsevat menestyksensä. NMKY I ja II ei ole kummoista sanottavaa, koska en heistä mitään oikein tiedä.
Mutta siitä sarja on minusta mukava, että hyvänä päivänä meilkein kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa!
Ja että sarjassa löytyy monta oikeasti kovaa ja taitavaa pelaajaa, eikä vaan massajyriä! Ennen keskisen alueen divareita kolunneena, niin on se kiva nähdä, että täällä pelataan ja voitetaan oikeasti taidolla eikä painolla
Toivottavasti joku kokeneempi ja sarjaa enemmän tunteva jaksaa kertoa myös omat fiilikset sarjasta, ettei avaukseni jää vain huudoksi pimeyteen! Adam Westiä lainatakseni!
Kaikille hyvää jatkoa ja onnea tuleviin peleihin!
Nähdään kentällä!
Kiitos ja anteeksi.
ps. älkää välittäkö kirjoitusvirheistä!