Koripallo.com

KINGJAMES

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: KINGJAMES

King James, vaikka oletkin minut piilottanut, tuli mieleeni kysymys jonka tahtoisin esittää. Kun nähtävästi vaihdat lempijoukkuettasi Lebronin mukaan, alkaisitko fanittamaan Lakersia, mikäli LBJ sinne menisi? ::)

Luokkataistelija King Jamesin nettisivut ovat kantautuneet päivänvaloon.

http://www.kansansota.net/index.htm

Ja kun me aloitamme, niin siitä sodasta ei loppua tule ennenkuin kommunismissa! Ei ennenkuin viimeinenkin lahtari, ja viimeinenkin lahtarivaltio on nujerrettu, porvaristo luokkana likvidoitu maan päältä.
....
Aikamme luokkasota on kansansotaa kommunismiin asti!

Aikamme marxilaisuus on marxismi-leninismi-maoismia, pääasiassa maoismia!
Nyt on Lahden vaniklupin porvarien koripallomatkat Espanjaan vaarassa.

Olen aika huono politiikassa, äänestän aina parhaan näköistä muijaa.

Tulevissa vaaleissa pitäisi löytää sellainen Perussuomalaisten riveistä, vaikka toki arvoiltani vihervasemmistolainen olenkin.

King James sanoi:
Olen aika huono politiikassa, äänestän aina parhaan näköistä muijaa.

Tulevissa vaaleissa pitäisi löytää sellainen Perussuomalaisten riveistä, vaikka toki arvoiltani vihervasemmistolainen olenkin.

http://www.tiinaelovaara.fi

zack sanoi:
http://www.tiinaelovaara.fi

Äänestin kyseisen tytön jo kunnallisvaltuustoon, seuraavaksi todennäköisesti eduskuntaan. ;)

Toisaalta en tykkää siitä, että löytyy liian usein persukokouksien yhteydessä Soinin kainalosta kuvissa. Pitää katsoa...

Pietikin olisi vaihtoehto.

Ei jumalauta, luin tuota blogia ja tyttöhän matkii Soinin parin sanan lauseita -tyyliä todella härskisti. Jos en olisi fiksumpi, niin tekisin törkeitä vihjailuja...

En aio äänestää Tiinaa enää.

Topgiimkki on nauretwtava

Pieni nostalgiapläjäys ei liene pahitteeksi näin King Jamesin krapulapäiväksi:
Olen seurannut jalkapalloa aktiivisesti noin 7 vuotta ja koko sen ajan olen kannattanut Manchester Unitedia, kunnes tänä syksynä joukkue ei enään sytyttänyt samalla tavalla kuin ennen. Olen pohtinut mistä tämä johtuu ja tullut siihen tulokseen, että liika menestys vei innon joukkueen kannattamisesta. Kauden 06-07 mestaruus tuntui fantastiselta, koska kukaan ei odottanut sillä kaudella ManU:lta juuri mitään ja joukkue tuntui olevan syöksykierteessä ja kierre aina syveni syvenemistään. Seuraavan kauden mestaruus ei tuntunut enään niin hyvätä, mutta UCL:n voitto tuntui hyvältä, koska sitä en ollut ikinä fanina kokenut. Sen jälkeen ManU ei ole sytyttänyt juuri millään tavalla ja viime kuussa oli aika ottaa suosikkijoukkue kohdasta ManU pois.

Viime viikkoina on tullut useasti sellainen olo, että uusi suosikkijoukkue olisi enemmän kuin mukava ja rupesin puntaroimaan eri vaihtoehtoja Englannista, sillä se on aina kiinnostanut entien. West Ham tuli ensimmäisenä sympaattisena joukkueena mieleen ja muutaman päivän ajan puntaroituani asiaa tulin siihen tulokseen, että se olisi sopiva seura minulle. Joukkueessa pelaa monta mielenkiintoista ja omasta mielestäni näyttävää pelaaja. Craig Bellamy on aina ollut suosikkejani nopeuteensa ja hyvän liikkeen takia, Noble loistavan pelisilmänsä ja vikkelyytensä takia ja Ashton on malliesimerrki isosta miehestä, jolla on hyvä tekniikka ja osaa tehdä hienoja maaleja. Myös Hammerssin pelitapa on miellyttänyt jo kauan silmääni ja tovonkin, että seurasta kehkeytyy enemmän kuin pelkästään uusi suosikkijoukkue
Tehtävä1: tunnista kp.comin asiakirjoittaja.
Tehtävä2: miten käy kannattamiselle, kun seura tippuu?

8]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yVI_7k4V_kk[/youtube]

ahahhahhahahahhahah ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Voinhan minä vastatakin, mutta en itse kysymykseen, kun en käy pubeissa enkä vallankaan pyörisi siellä, jos kävisin. Keskittyisin enemmänkin juomapuoleen.

Keski-ikäiset huonotapaisia

Lauran mukaan miesten käytöstavat kulkevat paljon iän mukaan. Sen vuoksi hän pitää melko tarkkaa rajaa tapaamiensa miesten ikähaarukan suhteen.

- Alle 30-vuotiaat varaavat innokkaasti aikoja, mutta he myös jättävät yhtä innokkaasti tulematta ilman peruutusta. Yli 40-vuotiaat taas ovat oman kokemukseni perusteella todella "rivoja", eli he kuvittelevat voivansa tehdä nuorelle tytölle ihan mitä vain, kun kerran ovat ostaneet minut käyttöönsä - ja niinhän asia ei ole.

Mikä teitä keski-ikäisiä oikein vaivaa? Miksi olette niin suuria mulkkuja?!?!

Rööriroope on hieno mies.

Koripallo2.comia odotellessa. Nykyinen moderointilinja on täysin naurettavaa paskaa. Tiettyjen henkilöiden (rööriroope, zack, King James) asialliskriittisiä viestejä poistellaan surutta mutta samaan aikaan "Miesten SM-sarja ja maajoukkue" -osiossa päästetään jatkuvalla syötöllä henkilökohtaisuuksiin jopa yksityiselämään meneviä juttuja läpi. On suorastaan paradoksaalista että palstan parhaat kirjoittajat ovat moderaattoreiden leiman alla.

Uuden anarkistisemman, asiasisältöisemmän ja vapaamman koripallo2.comin perustaja ilmoittautukoon välittömästi tähän aiheeseen, sillä nykyinen toiminta ei voi jatkua - varsinkin kun moderaattoreiden tontit selkeästi jaetaan saunan lauteilla.

[youtube]ogEeM3SOXuM[/youtube]

Hyvää lomaa kaikille lomalaisille! Itse palasin tänään parin viikon lomalta tekemään töitä koko kesäksi ja aina syksyyn saakka. :-\

King James sanoi:
[youtube]ogEeM3SOXuM[/youtube]

Hyvää lomaa kaikille lomalaisille! Itse palasin tänään parin viikon lomalta tekemään töitä koko kesäksi ja aina syksyyn saakka. :-\
Tällä kertaa olen ylpeä kuuluessani kp.comin nuoriso-osastoon. Parin kuukauden kesäloma vasta alussa 8]

Status
Viestiketju on suljettu.