Koripallo.com

KINGJAMES

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: KINGJAMES

Testamentille aina, jokainen itseään kunnioittava forumlegenda joutuu tämän testamentin kirjoittamaan vähintään kerran kirjoitusuransa aikana :peukkuylös:

Tämä topic on näille testamenteille eräänlainen pyhiinvaelluskohde, koska käsitykseni mukaan olen alkuperäisen testamenttimuokkaksen takana, jonka aikanaan tein youtubeen...

zack sanoi:
Vastalauseena koripallo.comin moderointilinjalle. Tämä on pitkän, ja perusteellisen harkinnan tulos.

Testamenttini koripallo.comin väelle

Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni, kun sain suureksi järkytyksekseni tietää, että koripallo.comin moderaattorit ovat natseja. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Asiakirjoittajana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen koripallo.comin moderointilinjasta. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Koripallo.comin väeltä. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Kirjoittelu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun koripallo.comiin ensimmäisen kerran kirjoitin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen koripallo.comin mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

Jätän foorumin.
Zack

;D

Näköjään et jättänyt .

Mun ei ikinä pitänyt kirjoittaa tänne .

Mutta minä luotin sanaa mitä luvataan . Ja minä pidän . Sanoja ei syödä . ???

Juu. Nää säkit ja röörikset ne jättää foorumin pari-kolme kertaa vuodessa.

Sitten ne petturit tulevat takaisin kuin mitään ei olisi tullut luvattua. Tekisipä mieleni hiukan kovistella niitä, jos saisin mahdollisuuden. Pistäisin poikaset solmuun ja puuhun vanhalla kunnon sissisidonnalla.

Rööriroope toivottaa elämänkumppaninsa kanssa elämyksellistä joulua kaikille. Paitsi tamperelaisille.
46716964bw2.jpg

Taltutettu sähköpiiskalla vai lieneekö etälamautin ihan? Noinhan saadaankin elämänkumppani hallintaan.

"Kolmas pyörä " joukkuepelissä näyttää olevan kuvaamassa.

Nautinnollisia Joulun Pyhiä Teille!

Kenen syntymäpäivää tänään ei juhlisteta ?

schalke_fan.jpg

Hyvää uutta vuotta erityisesti Tampereelle!

King James sanoi:
Rööriskin siellä heräilee uuteen vuoteen naisseurassa...eiku.
Kuvamanipulaatiota! Rööriroope nukkuu aina alasti.

King James sanoi:
1v1-Haasteita otetaan vastaan kaikilta 185cm tai alle tyypeiltä, joilla ei minkäänlaista taustaa juniorikoripallosta ja divarikoriksesta.
Sanoo mies joka on kirjoituksiena mukaan aikamoinen pelaaja. 8] olisin haastanut, mutta noihin kriteereihin mulla on aivan liikaa kokemusta, muttei pituutta.

Aikamoinen pelaaja organisoimatonta korista koskaan pelanneiden joukossa, ns. puulaakipelaajien kastissa. (Korttelikoris ja piirinsarjat erikseen)

Kyllä sitä silti aina yllättyy miten hyvin pysyy menossa mukana, vaikka monella höntsävuorojen pelaajalla on vankkaa koristaustaa. Pitää vaan osata pelata omilla vahvuuksilla ja auttaa joukkuetta parhaansa mukaan. Puolustaa en ole koskaan jaksanut ja nykyään ei oikein tahdon lisäksi riitä jalatkaan. 8]

Status
Viestiketju on suljettu.