Koripallo.com

KINGJAMES

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: KINGJAMES

Nähtävästi Jääkenttien Gaselli on myös lainannut Tröllin "aikaansaannoksia" omaan allekirjoitukseensa. Ei savua ilman tulta, eli yhteys on todellinen.

Achilles sanoi:
Noin kello 18:00 tapahtuu koko koripallo.comin valtarakenteita järisyttävä paljastus. Koripallo.comin jullianassange iskee ja mikään ei ole enää entisensä.

Be there or be square.

Onneksi kyse ei sittenkään ollut raiskauksesta.

Onko Achilles muuttanut jo Ecuadorin suurlähetystöön?

Iskeekö kp.comiin musta maanantai, jonka raunioilta syntyy uusi, demokraattisempi ja koripalloyhteiskuntaa eteenpäinvievä liike? Huipentuuko tämä fundamentalistinen ääriliike kp.com2:n syntyyn?

Achilles, make it happen!

Jokohan nyt pääsin estoista läpi? Taannoin täällä oli meininkiä verbaalisesti ja kuvakertoimella. Mitä pyhäkoulumeininkiä tämä on? Ja selityksiä 1/oikea henkilö, ei nikki x oikea henkilö. Herneet nenään tai sieltä pois, ootte söpöjä <3!

Trölli takaisin! Bannia Achillekselle, Runkulle ja muille fudisurpoille. Gaselli rulettaa.

Täällä minä olen, älkää huoliko. Koripallo.comin suuri spekulaattori ei teitä jätä :-*
Päätöntä päättelyä Achillekselta, yrittää kääntä muiden päitä toiseen suuntaan ku itse jäi kiinni kingjames ja boobiegibson nickien kaksoiskäyttäjänä.

Ps. Minä en edes ollut valkeakoskella katsomassa peliä, pelle ;D

Jääkenttien Gaselli viimeksi paikalla: tänään kello 18:12

Oho. Miten sattuikin?

Achilles sanoi:
Jääkenttien Gaselli viimeksi paikalla: tänään kello 18:12

Oho. Miten sattuikin?
Log out => Log in eri nikillä => profit!
Eiks tää oo jo selvä homma?

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Log out => Log in eri nikillä => profit!
Eiks tää oo jo selvä homma?

Selvä on. Seuraavaksi voit paljastaa minne piilotit Jimmy Hoffan ruumiin.

Tästä Trölli-gatesta puuttuu enää kaksi askelta:

[quote author=Jääkenttien Gaselli]
En ole Trölli.
[/quote]

[quote author=Trölli]
En ole Jääkenttien Gaselli.
[/quote]

Vakavasti ottaen, kuka ikinä onkin nimimerkin "Trölli" taustalla, saisi hävetä.

On se jännä juttu! :D miksi kaikki ottaa tosissaan Achilleksen trollaus yritykset???
Hänellä itellä on 3 eri nickiä, minulla vain yksi ja ainoa Trölli!

Taitaa olla kaikki nämä muutki nickit Achilleksen ku tulee syytteleen minua tänne ::)
Toivon, että nämä valvojat tulevat tänne kertomaan, että en ole Jääkenttien Gaselli, onko valvojilla munaa siihen?!

funny-dog-pictures-haters-gonna-hate.jpg

rovasti

Trölli sanoi:
On se jännä juttu! :D miksi kaikki ottaa tosissaan Achilleksen trollaus yritykset???
Hänellä itellä on 3 eri nickiä, minulla vain yksi ja ainoa Trölli!

Taitaa olla kaikki nämä muutki nickit Achilleksen ku tulee syytteleen minua tänne ::)
Toivon, että nämä valvojat tulevat tänne kertomaan, että en ole Jääkenttien Gaselli, onko valvojilla munaa siihen?!

funny-dog-pictures-haters-gonna-hate.jpg

ei oo

Kaj Kunnas on Johtavan jälkeen maamme paskin urheilutoimittaja. Pää huutaa Hoosiannaa heti, kun näkee sen rantaruottalaisen analysoimassa urheilua.

Pitänee korkata päivän ensimmäinen olut.

Status
Viestiketju on suljettu.