Vs: KINGJAMES
Mutta miten ihmeessä sinulla voi olla 1 TO ja samalla 0 menetystä. Hmmmm :
. Onhan se mahdollista, koska olet King James.
Mutta miten ihmeessä sinulla voi olla 1 TO ja samalla 0 menetystä. Hmmmm :
Käyttäjä Paunu on Tamperelainen opiskelija. Hän harrastaa partiota, suunnistusta ja pyöräileekin mielellään.
Hän on aloittanut kokonaan uusia artikkeleita koskien Poliisiopisto elokuvia, sekä tehnyt massiivisen käännöksen koskien LeBron Jamesia<3.
rööriroope sanoi:
Batman sanoi:
hamahakkimies sanoi:Mä en ole mikään sertifioitu grafologi, mutta ei ole muuten kp.comin "King Jamesin" käsialaa tuo Wikipedian teksti.
Joku voisi lisätä tuonne, että nuorin joka on saavuttanut 9000-pistettä. Olin Guinnes World Records 2009 - kirjassakin.Batman sanoi:
hamahakkimies sanoi:Itse en oikeasti usko, että kyseessä on kp.comin "King James". Wikipedia-artikkelin teksti on nimittäin ajoittain pikkaisen kapulakielistä ja tankeroista. Kp.comiin kirjoittelevan "King Jamesin" suomen kielen osaaminen (sinne toiseen topikkiin terveisiä, että "suomen kieli" kirjoitetaan erikseen; "suomenkielinen" yhteen) ja tekstintuottaminen ovat aivan eri luokkaa kuin tuon Wikipedia-artikkelin kirjoittalla -- ottamatta siis mitenkään kantaa tekstien sisältöön. Tuossa Wikipedia-artikkelissa myös koripalloterminologiassa on tiettyjä puutteita ja joiltain osin alkuperäisen englanninkielisen artikkelin suomennos saattaa olla epätarkka ellei jopa virheellinen.
En nyt rupea tuota tekstiä sen tarkemmin ruotimaan, sillä kyseessä on varmastikin jonkun hieman nuoremman kirjoittajan hengentuote ja sinänsä oikein ansioitunut artikkelin runko, joka vain kaipaa pientä pintaviilausta.
King James sanoi:En ole Paunu.
Minkä aiheen? Ei osunut silmään tuolla nba-puolella?Timi sanoi:Miten Kingi onnistui tänään avaamaan nyt jo poistetun topikin tuonne nba-puolelle vaikka on vielä hiekkalaatikkolainen?
Taisi olla joku "lakers vai magic". Topikin viestit tosin hyvin asiallisia ja tietotäyteläisiä (sana?)..etsimen_takaa sanoi:Minkä aiheen? Ei osunut silmään tuolla nba-puolella?
etsimen_takaa sanoi:Mites, King James, onko kokemuksia Paunuista, kun kuitenkin Tampereella huhujen mukaan asustat?