Tolla pärjätään toivottavasti pitkälle!Koripallo-A sanoi:kyllä se 'stop' osaa huutaa
Tolla pärjätään toivottavasti pitkälle!Koripallo-A sanoi:kyllä se 'stop' osaa huutaa
Marsu sanoi:Tolla pärjätään toivottavasti pitkälle!
bron sanoi:Kuulin jostain, että "sprint" ja "repeat" kuuluu aika hyvin ;D
Tulisi nyt ne jenkit, niin voisi käydä katsomassakin jo treenejä.. ei niitä pelkkiä suomalaisia jaksa katsoaa.. :-\
Koripallo-A sanoi:totta. oon ollu kattomas pian varmaan 20 harkat ja se alkaa käydä hieman tylsäksi jo.
Kuuluuhan Sprint ja repeat kin, ja Pass.
Korihaiden jenkit tulee niin, että Ben perkings tulee 4.10. ja Kareem Johnnson tulee 7.10. ja Smalley tulee 10.10.bron sanoi:Mite muute? Onkse hyvä valmentaa? Näkyillään ehkä hallilla jos ja kun ne jenkit tulee?
Minulle tuli vahingossa virhe kuukaisiin.. Tarkoitin tietenkin syyskuuta enkä lokakuuta eli päivämäärät ovat 4.9. 7.9. 10.9 ja kaikki jenkit ovat paikalla 11.9.Hippi sanoi:Korihaiden jenkit tulee niin, että Ben perkings tulee 4.10. ja Kareem Johnnson tulee 7.10. ja Smalley tulee 10.10.
Eli Maanantaina ja Torstaina ja Sunnuntaina. Eli viikon päästä maanantaina 11.10. jenkit ovat paikalla.
bron sanoi:Mite muute? Onkse hyvä valmentaa? Näkyillään ehkä hallilla jos ja kun ne jenkit tulee?
Koripallo-A sanoi:siistiä ihanaa kun ne jenkit saapuvat kohta. en malta odottaa. ! ja pian on ensimmäinen pelikin !
siellä sitten kannustetaan korihait voittoon täysillä !
Koripallo-A sanoi:Ja mitä itse olen kuulut pelaajilta ja muilta ihmisiltä niin Zlatan Presicistä ei oikeen pidetä. Oma veikkaukseni on että lähtee kauden mittaan pois.
Luulen kans et häippäsee. Ja ainakin yksi jenkeistä vaihtuu.
Koittakaahan nyt rauhoittua siellä Ukissa.
Ensiksi haukuttiin Jerry Leetä, kun oli löysä valmentaja eikä vaatinut tarpeeksi ja nukkui peleissä. Sitten haukuttiin Vyyryläistä, kun ei peluttanut omia poikia. Sitten vuorossa oli Ailus, joka huusi pelaajille liikaa. Ja nyt Presic on liian tiukka eikä siksi ole fanien eikä pelaajien suosiossa.....ja välissä vielä manageri Westerholmia haukutaan siitä, että kirjoittaa liian värikkäästi seuran kotisivuille pelaajista tms, hankkii paskoja pelaajia ja viimeksi sillä oli noussut keltaista nestettä päähän.
Olkaa nyt olla tyytyväisiä, että teillä pelataan liigakorista toisin kuin täällä Turussa
Jurg von Bonsdorf sanoi:Koittakaahan nyt rauhoittua siellä Ukissa.
Ensiksi haukuttiin Jerry Leetä, kun oli löysä valmentaja eikä vaatinut tarpeeksi ja nukkui peleissä. Sitten haukuttiin Vyyryläistä, kun ei peluttanut omia poikia. Sitten vuorossa oli Ailus, joka huusi pelaajille liikaa. Ja nyt Presic on liian tiukka eikä siksi ole fanien eikä pelaajien suosiossa.....ja välissä vielä manageri Westerholmia haukutaan siitä, että kirjoittaa liian värikkäästi seuran kotisivuille pelaajista tms, hankkii paskoja pelaajia ja viimeksi sillä oli noussut keltaista nestettä päähän.
Olkaa nyt olla tyytyväisiä, että teillä pelataan liigakorista toisin kuin täällä Turussa
Koripallo-A sanoi:Ja mitä itse olen kuulut pelaajilta ja muilta ihmisiltä niin Zlatan Presicistä ei oikeen pidetä. Oma veikkaukseni on että lähtee kauden mittaan pois.
Luulen kans et häippäsee. Ja ainakin yksi jenkeistä vaihtuu.
Oma veikkaus kyllä on, että pysyy koko kauden. Tai vähintäänkin jouluun saakka, enkä lähtisi hirveästi arvostelemaan ihmistä kun koko joukkue ei ole vielä pelin peliä pelannut, ehkä parin kuukauden päästä ollaankin jo paremmin perillä siitä, kuka tämä Presic oikein on miehiään..