niin sä luuletThanny sanoi:maanantai iltapäivällä saapuu vasta.
niin sä luuletThanny sanoi:maanantai iltapäivällä saapuu vasta.
Keijo sanoi:niin sä luulet
Koripallo-A sanoi:no kerros sitten et millon se saapuu?!
troy sanoi:Ei tule ollenkaan, tekee oharit!
C.Webber sanoi:Olen kuullut kanssa, ettei Smalley tulisi. Joku este minun tietääkseni taas. Olen kuullut, että korihait ovat hankkimassa jo toista jenkkiä hänen tilalleen. Ja se jenkki jota he ovat hankkimassa pelasi viime vuonna korisliigassa!
Koripallo-A sanoi:michael kuebler tai viimekauden jenkit
Olisi kyllä hyvä jos Smalley tulisi.. huippupelaaja !
JoKaFan sanoi:Kuebler kai vielä vapaana. Lalugba pelaa ensi kaudella Ruotsissa. Tuskin moni Ugissa Leetä haluaa takaisin...
Jurg von Bonsdorf sanoi:No kyllä Leen sähellys viimeisessä puolivälierässä Pohitullissa viime keväänä oli sitä luokkaa, että meinasin heittää miestä kengälläni päähän. Onneksi tajusin, että Gameleitani ei kannata haaskata siihen mieheen...
Jurg von Bonsdorf sanoi:No kyllä Leen sähellys viimeisessä puolivälierässä Pohitullissa viime keväänä oli sitä luokkaa, että meinasin heittää miestä kengälläni päähän. Onneksi tajusin, että Gameleitani ei kannata haaskata siihen mieheen...
Ystäväni Ugista kertoi muuten Westerholmin olleen illalla Euromarketissa mustan miehen kanssa, joka ei ollut Perkins, ei Johnson eikä Smalley. Kokoa oli jotain 195cm?? Olisiko nuo huhut sittenkin totta ja tilalle tullut jo joku uusi mies ???
Pappahai sanoi:Nyt se on sitten virallista
www.uusikaupunki.fi/~korihait/uuti.php?id=121&Tyyppi=E&sid=ktN4ZVqrP3
Pappahai sanoi:Nyt se on sitten virallista
www.uusikaupunki.fi/~korihait/uuti.php?id=121&Tyyppi=E&sid=ktN4ZVqrP3
Pappahai sanoi:Ugin torilla huhutaan, et takamies olis vielä tulossa...
jostain muualta kuin jenkeistä
andy sanoi:No niin!
Hyvän pointin saaminen nostaisi rosterin erittäin kovatasoiseksi. Korihait mitalipeleihin?