Koripallo.com

Korihait 2006-2007

koripallo-A

troy sanoi:
Ei tule ollenkaan, tekee oharit! ;)

toivottavast ei . luin just jostain pyrinnön sivuilta että joku teki niille oharit. :< voisivat
nämä jenkit sitten kertoa aikasemmin että jos eivät saavu että voitaisiin ruveta aikaisemmin
etsimään uusia jenkkejä.

C.Webber

Olen kuullut kanssa, ettei Smalley tulisi. Joku este minun tietääkseni taas. Olen kuullut, että korihait ovat hankkimassa jo toista jenkkiä hänen tilalleen. Ja se jenkki jota he ovat hankkimassa pelasi viime vuonna korisliigassa!

koripallo-A

C.Webber sanoi:
Olen kuullut kanssa, ettei Smalley tulisi. Joku este minun tietääkseni taas. Olen kuullut, että korihait ovat hankkimassa jo toista jenkkiä hänen tilalleen. Ja se jenkki jota he ovat hankkimassa pelasi viime vuonna korisliigassa!

michael kuebler tai viimekauden jenkit :)
Olisi kyllä hyvä jos Smalley tulisi.. huippupelaaja !

Koripallo-A sanoi:
michael kuebler tai viimekauden jenkit :)
Olisi kyllä hyvä jos Smalley tulisi.. huippupelaaja !

Kuebler kai vielä vapaana. Lalugba pelaa ensi kaudella Ruotsissa. Tuskin moni Ugissa Leetä haluaa takaisin...

JoKaFan sanoi:
Kuebler kai vielä vapaana. Lalugba pelaa ensi kaudella Ruotsissa. Tuskin moni Ugissa Leetä haluaa takaisin...

No kyllä Leen sähellys viimeisessä puolivälierässä Pohitullissa viime keväänä oli sitä luokkaa, että meinasin heittää miestä kengälläni päähän. Onneksi tajusin, että Gameleitani ei kannata haaskata siihen mieheen...

Ystäväni Ugista kertoi muuten Westerholmin olleen illalla Euromarketissa mustan miehen kanssa, joka ei ollut Perkins, ei Johnson eikä Smalley. Kokoa oli jotain 195cm?? Olisiko nuo huhut sittenkin totta ja tilalle tullut jo joku uusi mies ???

Jurg von Bonsdorf sanoi:
No kyllä Leen sähellys viimeisessä puolivälierässä Pohitullissa viime keväänä oli sitä luokkaa, että meinasin heittää miestä kengälläni päähän. Onneksi tajusin, että Gameleitani ei kannata haaskata siihen mieheen...

Tämä Rashard Lee oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä pleijareissa. Erityisesti mieleeni painui Jurgin mainitseman viimeisen puolivälierän tilanne, jossa Lee tuo pallon puoleenkenttään kenenkään puolustamatta, ja kuljettaa pallon polvensa kautta sivurajasta ulos. Siihen suoritukseen vaaditaan aika harjaantunut käsitys arkipäivän epätodellisuudesta... ::)

troy

Jurg von Bonsdorf sanoi:

Ystäväni Ugista kertoi muuten Westerholmin olleen illalla Euromarketissa mustan miehen kanssa, joka ei ollut Perkins, ei Johnson eikä Smalley. Kokoa oli jotain 195cm?? Olisiko nuo huhut sittenkin totta ja tilalle tullut jo joku uusi mies ???

Huhut kaupungilla puhuu Darecko Rawlinsista..ex-kataja/nokia...

Pappahai sanoi:
Nyt se on sitten virallista
www.uusikaupunki.fi/~korihait/uuti.php?id=121&Tyyppi=E&sid=ktN4ZVqrP3

Korihait sai ihan hyvän pelaajan, mutta menetti vielä paremman ja joukkueeseen sopivamman. Rawlins on kyllä nopea ja kimmoisa kaveri, mutta samanlaista kaukoheittouhkaa ei ole kuin Loulla. Pidin Dareckoa Katajassa hyvänä tuuraajana, mutta Wesby oli paljon paljon parempi kokonaisuudessaan. Darecko saattaa innostua ajamaan sumppuun ja se ei ole kaunista katsottavaa, kuten Lahti-Kataja-TV-pelissä nähtiin.

Siinä mielessä miestä täytyy kehua, että on erinomainen vapaaheittojen kalastelija hyvässä mielessä.

Pappahai sanoi:
Nyt se on sitten virallista
www.uusikaupunki.fi/~korihait/uuti.php?id=121&Tyyppi=E&sid=ktN4ZVqrP3

Tämä uutinen tarkoittaa myös suomeksi sitä, että korihaiden on myös palkattava jossain vaiheessa 4. jenkki. Puhdasta pointtia ei joukkueessa ole. Ainoa joka pystyy ykköspaikkaa pelaamaan on Lehto. Lehdon tehot taas kärsii jos joutuu 40 min pelissä tuomaan palloa ylös. Loukkaantuminen olisi myös korihaiden kannalta aika kohtalokasta. Kauhan pelikunnosta ei myöskään ole takuita, tuskin pystyy täysiä minuutteja pelaamaan. Nyt olisi Vuorisen Vesalle käyttöä... Fletcher? Jalonen? ???

Pappahai sanoi:
Ugin torilla huhutaan, et takamies olis vielä tulossa...
jostain muualta kuin jenkeistä

No niin!

Hyvän pointin saaminen nostaisi rosterin erittäin kovatasoiseksi. Korihait mitalipeleihin?

koripallo-A

jokin takamies tarvitaan.. ei välttämättä amerikkalaista tarvittais et kyl suomalainenki kävis.
Kohta ei enää missään pelaa suomalaisia pelaajia kun jenkit täyttää kentät, ja eihän se kivaa olis,
suomalaiset ei pääse näyttämää taitojansa

andy sanoi:
No niin!

Hyvän pointin saaminen nostaisi rosterin erittäin kovatasoiseksi. Korihait mitalipeleihin?

Näin kuulemma on, että Lehdolle tulee varsin mielenkiintoinen ykkös/kakkospaikan peluri rinnalle/back upiksi :D Jos tämä peluri osoittautuu liigatason pelaajaksi, niin Korihait voi roosterin puolesta kohota jopa kolmen sakkiin ;)

Pakko tunnustaa, että itse pidin Roolinssia ainakin yhtä hyvänä pelurina kuin Wesby, ellei jopa parempanakin. Eri tyylisiähän ne on, mutta jotenkin aktiivisempi se Roolinssi oli.

En ole kuullut mitään huhuja, mutta voisin kuvitella, että mahdollisesti joukkueeseen tuleva takamies olisi Presicin tuttuja eli kotoisin jostain Yugoslavian alueelta? :eek:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.