C.Webber
Olen itse kuullut, että bosniasta olisi tulossa pelaaja korihaille!
Onkos joskus päässyt? Eiköhän kaikki SM-sarja jengit ota treenimatseistakin pääsymaksun...troy sanoi:" Liput otteluun maksavat viisi euroa ja nyt lunastetut kausikortit oikeuttavat sisäänpääsyyn. "
No ei pääse näköjään korihaiden harjoituspelejä edes ilmaiseksi katsomaan...!!
Marsu sanoi:Onkos joskus päässyt? Eiköhän kaikki SM-sarja jengit ota treenimatseistakin pääsymaksun...
Pallopoika sanoi:Ei ainakaan Kouvolassa. Enkä usko että Lahdessakaan?
Kyl mä oon ainakin joutunu maksaa ku oon käyny ukis kattomas harkkamatsei, niist on tosin muutama vuos aikaa... Tais olla sillo 2e.dip sanoi:Eipä ole Ugissakaan :-\ tähän se sitte helposti menee ku jenkitki täytyy maksaa.
Mr.Wise sanoi:Ja lopputulos 67-75. Karhulta puuttuu vielä yks jenkki ja Loukon Marko.
bron sanoi:Ei vakuuttanut, ei missään nimessä. Jenkit ei onnistunut, paitsi Perkins oli hyvä, kunnes meni mieheltä keskisormi. Rawlingsilta muutama hyvä kori, samoin Johnsonilta. Korihailla peli sekaisin, ei vakuuttanut. Ikävää sanoa, mutta jenkit vaihtoon jos tälläiset otteet jatkuvat. Karhujen nro.9, nimeä en muista, vei välillä puoli metriä pidemmiltä pelaajiltakin levypallot, sellaisia Hait tarvitsisi. Ikävää että Lou ei tullut, siinä sitä pomppu voimaa olisi ollut.. :-\