Koripallo.com

Korihait 2010-2011

Vs: Korihait 2010-2011

choke james sanoi:
Minne muuten basketball fan on hävinnyt? ;D

Hauska huomio 8]

Timi sanoi:
Hauska huomio 8]

Kuulemma teki viime vuonna diilin Clevelandin scoutin hommista. Eka duuni ja ohje oli että LeBron Jamesista pitää päästä eroon. No seurajohto kuunteli tätä superscouttia ja lopputulos tiedossa. Maksoivat sitten hälle menolipun avaruuteen eli kiertänee Laika-koiran seurana yläilmoissa.

MC sanoi:
Kuulemma teki viime vuonna diilin Clevelandin scoutin hommista. Eka duuni ja ohje oli että LeBron Jamesista pitää päästä eroon. No seurajohto kuunteli tätä superscouttia ja lopputulos tiedossa. Maksoivat sitten hälle menolipun avaruuteen eli kiertänee Laika-koiran seurana yläilmoissa.

Mä muistin et Lakersien scoutti?

Jos Bojan ei ois heittäny molempia vapareita sisään kotkaa vastaan 4. erän lopussa niin.. :) Toimii myös toiseen suuntaan, mutta helvetin tyytyväinen täytyy nykyiseen sijotukseen olla.

Sitä tikulla simmuun joka vanhoja muisteleejavascript:void(0);. Tuli vaan mieleen nämä kaikki hyvät "kommentaattorit ja valmennuksen spesiaali tietäjät"javascript:void(0);, jotka veikkailivat Korihaille heikkoa kautta kun Tampsa on päävalventaja. Itse uskoin kuvioon ettei se valmentajasta jää kiinni. Toki ja onneksi Westiksellä on hyvänä tukena Helminen ja Ville. He ovat kaikki tehneet hyvää tyät Ugin koriksen hyväksi vuosia. Onneksi johtajuutta on riittänyt. Joku kertoi katsomosta että Helminen on varsinainen velho, mutta Tampsalla on todella kova kokemus koriksesta ja valmennuksesta, tuomaroinnista yms. Kova kaveri ja ansaitsisi jonkinlaiset kehut. Nyt ne, jotka hehkuttaa KH:n pelejä, oli alkukautena kovin skeptisisiä juuri siitä kun valmennukseen ei riittänyt satsauksia. Odotan kaikilta "ruikuttajilta" kommentteja ja hyviä kirjoituksia. Pitäkää kantanne!!! Takin kääntäjiä on maailma täynnä. ;)

Kata Pultti sanoi:
Sitä tikulla simmuun joka vanhoja muisteleejavascript:void(0);. Tuli vaan mieleen nämä kaikki hyvät "kommentaattorit ja valmennuksen spesiaali tietäjät"javascript:void(0);, jotka veikkailivat Korihaille heikkoa kautta kun Tampsa on päävalventaja. Itse uskoin kuvioon ettei se valmentajasta jää kiinni. Toki ja onneksi Westiksellä on hyvänä tukena Helminen ja Ville. He ovat kaikki tehneet hyvää tyät Ugin koriksen hyväksi vuosia. Onneksi johtajuutta on riittänyt. Joku kertoi katsomosta että Helminen on varsinainen velho, mutta Tampsalla on todella kova kokemus koriksesta ja valmennuksesta, tuomaroinnista yms. Kova kaveri ja ansaitsisi jonkinlaiset kehut. Nyt ne, jotka hehkuttaa KH:n pelejä, oli alkukautena kovin skeptisisiä juuri siitä kun valmennukseen ei riittänyt satsauksia. Odotan kaikilta "ruikuttajilta" kommentteja ja hyviä kirjoituksia. Pitäkää kantanne!!! Takin kääntäjiä on maailma täynnä. ;)
Moi Tom.

e: ihan rauhassa, huumoriakin tänne voorumille mahtuu, ainakin huonoa.

Piilota

« Vastaus #1065 : tänään kello 16:45 »

Vastaa lainaten
Lainaus käyttäjältä: Kata Pultti - tänään kello 16:43
Sitä tikulla simmuun joka vanhoja muisteleejavascript:void(0);. Tuli vaan mieleen nämä kaikki hyvät "kommentaattorit ja valmennuksen spesiaali tietäjät"javascript:void(0);, jotka veikkailivat Korihaille heikkoa kautta kun Tampsa on päävalventaja. Itse uskoin kuvioon ettei se valmentajasta jää kiinni. Toki ja onneksi Westiksellä on hyvänä tukena Helminen ja Ville. He ovat kaikki tehneet hyvää tyät Ugin koriksen hyväksi vuosia. Onneksi johtajuutta on riittänyt. Joku kertoi katsomosta että Helminen on varsinainen velho, mutta Tampsalla on todella kova kokemus koriksesta ja valmennuksesta, tuomaroinnista yms. Kova kaveri ja ansaitsisi jonkinlaiset kehut. Nyt ne, jotka hehkuttaa KH:n pelejä, oli alkukautena kovin skeptisisiä juuri siitä kun valmennukseen ei riittänyt satsauksia. Odotan kaikilta "ruikuttajilta" kommentteja ja hyviä kirjoituksia. Pitäkää kantanne!!! Takin kääntäjiä on maailma täynnä. Wink
Moi Tom.

No ei nyt oikein uponnut. Olet ilemeiseti Westiksen parhain kaveri. Mutta oikeasti miettikää itkupillit nja oikeat tukiat asiaa. Olen katellut pitkään tota KH:ta ja en ole mikään teini. Niinsanootua juntti katsomoa ja jäärä osastoa siellä katsomossa. Mutta pitää olla uskoa omiinkin voimiin. Tsemppiä!

Ekaa kertaa netissä?

Eiköhän se ole ihan normaalia että kuka vain epäilisi jos kolme keltanokkaa lyödään yhteen ja pistetään valmentamaan liigajoukkuetta. Toki kaikki ovat ennenkin valmentaneet (Tampsa?? toimi vähän aikaa liigavalmentajanakin.)

Ja mitä tulee Ugin katsomoon ja ilmapiiriin niin eiköhän omiin uskottu jo ennen tämän kauden ehkä yllättävääkin menestystä, lähinnä muut epäilivät tätä tuntematonta kolmikkoa.

Katsomon junttiutta voidaan arvioida monellakin tapaa, Ukissa ei nyt kuitenkaan Korisliigan huonoin yleisö taida olla?

Onko tämä nyt se kaikkien kaipaaman basketball fanin uusi nikki?

Kata Pultti sanoi:

Kyllä niin kuulostaa katkeran basketball fan:in vuodatukselta ettei riemulla rajaa! Tai sitten Tomppa itse..? Ei kai sentään..

Kyllä minä uskon vakaasti niin, että Korihaiden fanit ja Uki on uskonut joukkueen johtoon ihan kauden alusta saakka. LUONNOLLISESTI totta kai joitain kysymyksiä saattoi fanien keskellä esiintyä, koska olihan muutos hemmetin suuri: tutusta ja turvallisesta Jyri Lehtosesta siirryttiin Korihaiden seurajohtajaan ja kahteen muuhun. Olihan se aika jännä homma sinänsä. Mutta monihan täällä tuon valmentajien nimien julkaisemisen jälkeen totesivat, että kenties tämä on juuri sitä mitä tarvitaan - uusia tyyppejä, uusia haasteita ja uutta verta!

Mutta se että joku nobody tulee tänne ja haukkuu Korihaiden fanit ja Ukin samantien takinkääntäjäksi..? Ok! :D :D

Ps. Ja juntteja? Jos ollaankin, niin ollaan ainakin ylpeitä juntteja, koska meidän joukkueemme on pärjännyt tosi hyvin.

Nostan käden ylös ja otan vastaan foorumitietäjien ylväät suosion osoitukset. Totesinhan monasti ennen kautta, että usko, varsinkin Helmiseen osaavana koutsina on kova + Westis jengin kokeneimpana tuo tarvittavaa tietotaitoa johtamisesta sekä muusta. Väitin myös, että Korihait on top-4 joukkue runkosarjassa. Missä on mun pokaalit?

T: Juntti junttikatsomosta.

PS: Liigamanagerikin kertoo jo kaiken!

Nostan käden ylös ja otan vastaan foorumitietäjien haukut. Totesinhan monasti ennen kautta, että usko, varsinkin Helmiseen osaavana koutsina on täysi nolla + Westis jengin kokeneimpana tuo lähinnä myötähäpeää penkin päähän. Väitin myös, että Korihait on 10. joukkue runkosarjassa ja peukkuhekottelin avoimesti Korihaiden valmennustiimin huonoudelle.

T: zack

Zack on oikeasti ainut rehellinen kaveri, joka myöntää sen, että koti kaupungissa on riittävää osamista koriksesta.Rehti kaveri. Muut ei oikein usko vieläkään (housut taitaa olla kosteat). Mitä kannattajiin ja niiden junttiuteen; pidän Ugin kannattajia asiantuntijoina, mutta itse esiinnyn miellälläni junttina ja jopa uskallan sanoa 20 v katsomo kokemuksen omaamana etten ymmärrä koriksesta kaikkea, tai edes kuin alkeet. Olisko monella hyvä katsoa aamulla peiliin kun ajaa partaa (jos se vielä kasvaa).

Kata Pultti sanoi:
Zack on oikeasti ainut rehellinen kaveri, joka myöntää sen, että koti kaupungissa on riittävää osamista koriksesta.Rehti kaveri. Muut ei oikein usko vieläkään (housut taitaa olla kosteat). Mitä kannattajiin ja niiden junttiuteen; pidän Ugin kannattajia asiantuntijoina, mutta itse esiinnyn miellälläni junttina ja jopa uskallan sanoa 20 v katsomo kokemuksen omaamana etten ymmärrä koriksesta kaikkea, tai edes kuin alkeet. Olisko monella hyvä katsoa aamulla peiliin kun ajaa partaa (jos se vielä kasvaa).
Tarkoitit lauseen varmaan, jos se vielä/jo kasvaa. ;D
Itse en uskonut kauden alla, että Uusikaupunki menestyy, mutta sitten kun näin, että Tom of Uusikaupunki on vain kulissina ja Helminen hoitaa varsinaisen homman, niin olen joutunut muuttamaan käsitystäni. Toki tähän muuttamiseen vaikuttaa vähän myös Korihaiden sarjasijoitus, eli on vähän pakko jo uskoa. :)

Kata Pultti sanoi:

Kuka vittu on jokin kata pultti ?
Noin viisi vuotta hän on jakanut meidän surut ja murheet .?
Kolme viestii ?

wimi sanoi:
Kuka vittu on jokin kata pultti ?
Noin viisi vuotta hän on jakanut meidän surut ja murheet .?
Kolme viestii ?

Kata pultin vähistä viesteistä oon ymmärtäny jo monta enemmän kun sun yli tuhannesta :)

Downtown sanoi:
Suomalaiseen tyyliin taitaisi kuulua olla hiljaa ja odottaa sitä hetkeä, jolloin peli ei kulje ja sitten jatkaa sitä puukotusta & epäilyä, jota varmasti itsekin tuli harrastettua Korihaiden valmistautuessa kauteen 2010 - 2011.

Annan kuitenkin vilpittömän tunnustuksen koko organisaatiolle! Olette tehneet todella hyvää työtä! On epäily valmennusta, jenkkivalintoja ja varmasti kaikkea muutakin, mutta ei tuo sarjasijoitus valehtele tai tule vahingossa. Sain tänään olla todistamassa Haiden peliä ja joukkue puolusti Karhun melkolailla aseettomaksi. Jenkit ovat tasaisia ja monipuolisia - ainakin Wright ja Moore. Kummasti se Reaveskin vaan saa aikaan, vaikka vaikean näköistä on miehen meno. Puhumattakaan nyt Petri Heinosesta, joka on todella mennyt eteenpäin ja mistä sen tietää, vaikka hänestä tulisi sittenkin vielä oikein todellinen tekijä. Sarcevic oli kumman vaisu, mutta vaikka ykköspointti pelasi 0p pelin, ei voittajasta ollut epäselvyyttä.

Niin ja Gasthaus Pookissa on hyvät eväät!

Kyllä Haiden porskutus on varmasti noterattu, mutta kun meidän suomalaisten tapoihin ei vaan kuulu kehua - ainakaan vihollisleiriä.

venttiseiska sanoi:
Kata pultin vähistä viesteistä oon ymmärtäny jo monta enemmän kun sun yli tuhannesta :)

Tuosta on pakko olla samaa mieltä, mutta liekö siltikään paljoa menettänyt.

Kyllä wimpulan viesteistä saa hyvinkin selvää, paitsi silloin kun wimpula ei ole itse selvä. Mutta onneksi ne wimin viinapirukerrat on harvoin. Silloin täytyy lukijankin olla skarppina. JOE voi todistaa, ei viinapiruista, vaan wimpulan selvästä kirjoituksesta. Ja ettei mene täysin OT:ksi, niin mitähän KumpuJussille kuuluu?

Hyväähän Jussille tuntuu kuuluvan. Eilenkin on taistellut miehuullisesti ja rohkeasti ja onpa pistänyt yhden vapaaheitonkin korisukan uumeniin. Ja kuuleman mukaan Jussin jalatkin ovat toimineet puolustuksessa keijukaismaisen kevyesti.

On se vain hieno mies.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.