Pysäyttääkö Boone Aallon? No tähän kaikki tietää vastauksen sanomattakin.
Jos jonkun laittaisin kotiin, niin Huntin esitykset ovat olleet aika onnettomiaPelillisesti Korihaiden kannattaa:
* Ensin palkata neljäs ulkomaalainen
* Toiseksi kyllä minä edelleen lähtisin siitä, että Bojan on aloituksessa ja pelaa paljon enemmän. Pääsee heti alusta siis lämpimäksi (ei pään sisällä)
Katsoin pelin enkä itse kyllä mitään ihmeellistä tuomareiden työskentelyssä huomannut. Se että Aalto keskittyy enemmän käsien levittelyyn kun koripallon pelaamiseen ei tarkoita että tuomarit olisivat epäonnistuneet.Harmaapaidat ammattierotuomarin johdolla olivat myös vähän ohi päivällä ja näin pelaajien, valmennuksen ja katsojien turhautuminen oli käsin kosketeltavissa. Tätä turhautumista ei ainakaan helpottannut rikkinäinen hyökkäyskello ja ajoittainen sekoilu toimitsijapöydän takana.
Rougeaun ja Nikkarisen kokoaikaiseen käsien levittelyyn et kiinnitä huomiota? Entäpä siihen kuinka paljon Aaltoa saa hakata korin alla? Tuomareilla ei ollut peli eilen hallinnassa kertaakaan. Ei, peli ei kaatunut siihen mutta olihan se nyt turhauttavaa katsoa ja molempien joukkueiden pelaajista sen myös aisti.Katsoin pelin enkä itse kyllä mitään ihmeellistä tuomareiden työskentelyssä huomannut. Se että Aalto keskittyy enemmän käsien levittelyyn kun koripallon pelaamiseen ei tarkoita että tuomarit olisivat epäonnistuneet.
Toimitsijapöytä tosiaan sekoilee ja se on vähän turhan yleistä Uudessakaupungissa. Siihen olisi jo liigankin syytä puuttua.
Samanlailla noita isoja miehiä otetaan jokaisessa ottelussa. Aallolla oli nyt ensimmäinen kunnon testi tällä kaudella ja Seagullsin iso pää voitti ainakin tämän erän selkeästi. Samanlaista paskaa se Reneen käsien levittely on eikä sekään tarkoita sitä tuomarit olisi huonoja.Rougeaun ja Nikkarisen kokoaikaiseen käsien levittelyyn et kiinnitä huomiota? Entäpä siihen kuinka paljon Aaltoa saa hakata korin alla? Tuomareilla ei ollut peli eilen hallinnassa kertaakaan. Ei, peli ei kaatunut siihen mutta olihan se nyt turhauttavaa katsoa ja molempien joukkueiden pelaajista sen myös aisti.
24sek ei mennyt eilen putkeen, mutta pääosin hyvää tekemistä ja paranee varmasti uuden hallin & sen tuoman elektroniikan myötä. Ehkäpä pitäisi ennen tätä puuttua esimerkiksi Kobrien pöydän pitämiseen.
Ja sitä edellinen samankaltainen tapaus suoraan Helsingin museostatekniikka on vissiin todella huonoa kun viimeisin tapaus on uudestakaupungista missä pisteet ja voittaja on mennyt väärin pöydän toimesta
Eli käytännössähän siis joka kerta Ukis tapahtuu tämmöttis, selvä. 50 vuotta tääl o korist pelattu ja kerran käyny noi, mun mielest iha hyvä ratio. Onneks iha jokane kirjottaja tääl ei oo noin vitun tyhmä.tekniikka on vissiin todella huonoa kun viimeisin tapaus on uudestakaupungista missä pisteet ja voittaja on mennyt väärin pöydän toimesta
Varmasti näin Kruzin osalta, eilinen peli oli ainut, minkä itse olen hänen edesottamuksiaan katsonut, joten väärä arvioHauskaa miten yhden ohipelin jälkeen maalaillaan kaikki pirut seinille. Muistetaan kuitenkin sarjan aloituksen olevan Korihaille 3-1 ja täten korierosta johtuen sarjan 2 paikalla. Päivinä kun mikään ei onnistu, niin mikään ei onnistu. Näitä tulee kaikille joukkueille ennemmin tai myöhemmin. Katsotaan kuitenkin kokonaiskuvaa.
Kruz on parantanut otteitaan huomattavasti preseasonilla ja eilisestä turha mitään johtopäätöksiä on vetää. Enemmänkin katselisin hänen upeaa blokkia Ja vaikka viime lauantaina edesottamuksia....
Suruunsa lohtua kaipaaville Korihai-faneille ja eilisestä turpasaunasta nauttiville Korihait-vihaajille; pistäkää kolme edellistä peliä pyörimään, aloittakaa vaikka viime viikonlopun Nokian runnomisesta Pukspuks, tori pysyy varattuna.
Ei, vaan välierissä -24 Joensuussa.tekniikka on vissiin todella huonoa kun viimeisin tapaus on uudestakaupungista missä pisteet ja voittaja on mennyt väärin pöydän toimesta