Koripallo.com

Korihait 2024-2025

Komea on uusi halli Ugissa! Tällästä toivois kyl näkevän kaikilla Korisliiga -paikkakunnilla, mut eipä vaan taida kunnilla takapuoli kestää, rakentajiakin näinä aikoina kun kyllä pitäis helpostikin saada. Kai sekin rahanpuutteesta kertoo, kun isolla kirkollakin pelataan edelleen iänikuisessa luolassa, eikä parempaa pelipaikkaa taida edes olla suunnitteilla. Kunnon halleja ei oikein ole muilla paikkakunnilla, kuin Uusikaupunki, Salo, Kauhajoki, Joensuu, sekä Nokia. Myös Turussa olisi uusi upea halli, vain joukkue vielä puuttuu.
Ja lisätään vielä Lahti tähän listaan, vaikka divarin hämärässä tämän kauden viettää.

Mikä mahtaa olla ongelma kun jatkuvasti haukutaan kaikki eikä oikeasti keskustella koripallosta.Oli eilen korihailta heikko eka puoliaika mutta paransi loppuaan kohden mutta ei riittänyt.Uudesta hallista vielä kuten Nikula sanoi on vielä uuden oppimista joka vie jonkun aikaa että kaikki toimii moitteettomasti.Kuitenkin iso tason nosto koriliigassa uuden hallin myötä ja ainakin ekaan peliin löysi mukavasti yleisöä.
Toivottavasti keskustelut pysyisi koripallossa eikä puolin ja toisin toisten haukkumisessa.

No ehkä kuitenkaan ei palstahöpöttelyjä kannata ottaa liian vakavasti, kyllä lomallekin pääsee välillä, kuten mä pari kertaa. :)

Eiköhän tämä palsta kuitenkin ole aika asiallinen, puiseva analysointi pelkästään voisi olla aika tylsä vaihtoehto. :)

No ehkä kuitenkaan ei palstahöpöttelyjä kannata ottaa liian vakavasti, kyllä lomallekin pääsee välillä, kuten mä pari kertaa. :)

Eiköhän tämä palsta kuitenkin ole aika asiallinen, puiseva analysointi pelkästään voisi olla aika tylsä vaihtoehto. :)
Välillä kun lukee kirjoituksia tulee mieleen purkaako kirjoittaja pahaa oloaan kun oma suosikki joukkue epäonnistuu.Itse läheltä seurannut haita vuosia ja useamman vuoden taapertanut sarjan peräpäässä mutta ei ole tullyt mieleen purkaa harmitusta muihin seuroihin.Nyt mennyt pari kautta paremmin vaikka ei seura rahassa kylve.Kaupunki kuitenkin antanut nyt hyvät olosuhteet seuralle.Toivotaan että jatkossakin korisliiga olisi tasainen.

Välillä kun lukee kirjoituksia tulee mieleen purkaako kirjoittaja pahaa oloaan kun oma suosikki joukkue epäonnistuu.Itse läheltä seurannut haita vuosia ja useamman vuoden taapertanut sarjan peräpäässä mutta ei ole tullyt mieleen purkaa harmitusta muihin seuroihin.Nyt mennyt pari kautta paremmin vaikka ei seura rahassa kylve.Kaupunki kuitenkin antanut nyt hyvät olosuhteet seuralle.Toivotaan että jatkossakin korisliiga olisi tasainen.
Jep, ymmärrän toki. :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.