Koripallo.com

Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Kuinka paljon rillataan?

• LeBron James on MVP

Ääniä: 1 4,5%
  • Kesällä...laitetaan Tapolaa menemään

Ääniä: 7 31,8%
  • Miami Heat voittaa mestaruuden

Ääniä: 5 22,7%
  • Kobe is done

Ääniä: 9 40,9%

• Äänestäjiä
    22
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

King James sanoi:
Ok, en sitten tarjoa Blake Griffiniä vaihdossa...
Riippuu aikalailla muusta paketista. Mut Gasol on valitettavasti tässä pelissä Griffiniä parempi.

King James sanoi:
En tajua miten saat arvosteltua Gasolin 34 täppään tai Baylessin 22.

Tämähän on ihan selkee oman pelaajan lisää pisteytyksessä, jota kaikki varmasti tekevät. Esimerkiksi viime viikolla kauppoja hierotessa Sözen mielestä Gasol oli 33 ja Rubio 26. Tarjousta kehiin vaan, kyllä noista numeroista joustetaan.

PoorMansMailman sanoi:
Tämähän on ihan selkee oman pelaajan lisää pisteytyksessä, jota kaikki varmasti tekevät. Esimerkiksi viime viikolla kauppoja hierotessa Sözen mielestä Gasol oli 33 ja Rubio 26. Tarjousta kehiin vaan, kyllä noista numeroista joustetaan.
Juurikin näin!

Se on totta: King James on alhainen huijari ja sanansyöjä. Ehdotan että käymme koko liigan voimin King Jamesia koskevaan treidilakkoon, toistaiseksi määrittelemättömän ajanjakson ajaksi.

Achilles sanoi:
Se on totta: King James on alhainen huijari ja sanansyöjä. Ehdotan että käymme koko liigan voimin King Jamesia koskevaan treidilakkoon, toistaiseksi määrittelemättömän ajanjakson ajaksi.

Mistä moinen herne?

PoorMansMailman sanoi:
Mistä moinen herne?

Achilles yritti painostaa King Jamesin yli +2 fp palvelukseen sovitun +2 fp palveluksen sijasta. Rehellisenä managerina pyrin työskentelemään treidin eteen, mutta totesin sen lopulta liian epäreiluksi. Yhteistyöasennettani kuitenkin käytettiin hyväksi ja pyrittiin lyömään kauppa lukkoon pakkokeinoin. Tähän en kuitenkaan lopulta suostunut ja Achilles lähti sotaretkelle, jota nähtävästi käy tällä hetkellä useammalla eri rintamalla. En anna sen kuitenkaan vaikuttaa päämääräni tai väleihin kyseistä manageria kohtaan, vaan jatkan väsymätöntä työskentelyä palveluksen loppuun saakka suorittamiseksi.

PoorMansMailman sanoi:
Mistä moinen herne?

Taustatilannehan oli se, että King James oli minulle +2 "favorin" velkaa siitä johdosta, että nostin muutama viikko sitten JR Smithin kokoonpanooni ja myin sen eteenpäin King Jamesille käytännössä pähkinöitä vastaan.

Noh, eilen yritimme saada tätä favoria toteen, lähinnä Joakim Noahin ympärille. Itselläni tilanne on se, että treidejä on ainoastaan kolme jäljellä ja jos menetän Noahin, niin tarvitsen vaihdossa etukentän pelaajan takaisin. Eri skenaarioita heiteltiin siinä ja lopulta järkevimmäksi ehdotelmaksi vakiintui Noah, Chalmers <-> Thornton, Thomas. Ei siinä edelleenkään ole etukentän pelaajaa mulle, mutta tämän jälkeen sovin insurin kanssa, että jos kauppa toteutuu, niin treidataan vielä Thomas <-> Jordan päittäin, niin saadaan mulle sentteri ja toisaalta insur saa kapailemansa takamiehen.

King James oli ehdottanut tätä Noah, Chalmers <-> Thornton, Thomas -tradea useaan otteeseen illan aikana chatissa, mutta olin vielä silloin epäileväinen, koska en ollut tietoinen tästä insurin kanssa tehtävästä lisäkaupasta. Yhtäkkiä kun kaikki saatiin periaatteellisella tasolla sovituksi, niin narsisti-James vetäytyy kaupasta ihmeellisiin syihin vedoten ja alkaa jauhamaan täyttä paskaa. Ei siinä mitään, normaalisti hyväksyisin tämän, koska kauppa on sovittu vasta kun se on tehty, mutta nyt oli kyse "favorista" ja "favorin" henki on rehellisyys ja herrasmiesmäisyys. Olen itse tehnyt King Jamesille monia favoreita ja maksanut ne takaisin, mutta nyt tämä pienimunainen runkkari ei pysty tekemään samaa. Olisin jäänyt ehkä kokonaisuudessaan tappiolle, koska tässä casessa olisin joutunut tekemään kaksi treidiä ja se olisi jättänyt mulle vain yhden traden käytettäväksi viimeiselle kolmelle viikolle ennen treidideadlinea.

King James sanoi:
Et halua palvelusta tehtäväksi?

Jos saan koko liigan, tai ainakin suurimman osan treidilakkoon mukaan, niin olen valmis silläkin uhalla luopumaan favorista. Ja tämä treidilakko ei kestäisi vain tulevan kauden loppuun asti, vaan jatkuisi hamaan tulevaisuuteen.

Jäämme jännityksellä odottamaan treidilakon kehittymistä. :eek:

Achilles kaatui itse omaan ahneuteensa, kun ei kelpuuttanut Thorntonin tilalle Hardenia, joka on arvoltaan tasan samaa luokkaa Thorntonin kanssa. Minulle henkilökohtaisesti Thornton on tämän kauden lempilapsi, jonka omistan useimmissa liigoissa, joissa olen mukana.

Vaarallinen paikka tuo treidichatti, ensin Kotti ja nyt Akiles.

Vaikka kaikkimuotoinen kapinointi diktaattoria vastaan onkin ihaltavaa ja suorastaan suotavaa, en pysty tähän lakkoon lähtemään mukaan, koska ilman onnistuneita treidejä/loukkaantumisia en Jamesin pataljoonaa kykene lyömään. Alunperinkin pidin näitä pimeissä peräkammareissa tapahtuvia palveluksia hyvinkin epäilyttävinä, koska ne haisevat sopupeliltä ja antavat mahdollisuuden kusta toista linssiin (kantaaottamatta teidän treideihin).

Jos Akiles on kerran Jamesin sudenkuoppaan astunut niin itse sieltä on pois kavuttava. Voit toki koittaa herrasmieskorttia, mutta totuus on että kaikki huippupelaajat ovat (ainakin kentällä) täysiä mulkkuja.

Mitään sopupelejä ei ole, sen osoittaa jo tämä feudi minun ja Achilleksen välillä. Kaikki ajavat omaa etuaan, tosi itse pyrin kestävän kehityksen näkökulmasta ottamaan myös muut managerit huomioon parhaan kykyni mukaan nyt ja jatkossa.

Kottii teki shokkipaluun treidichattiin tänään. Puun takaa! :eek:

4 Team Blockbuster Trade With King James Doing 3 Favors is done:

King James gets: Kemba Walker, DeMar DeRozan

Achilles gets: Marcus Thornton, DeAndre Jordan

spud gets: Joakim Noah

insur gets: Isaiah Thomas

spud aktiivisena treidichätissä:

Operaatio hawksien ulostus:
Iggy, Kidd, Jack <-> Gortat, Johnson, Teague

Heti perään Operaatio Gortatin korvaaminen:
KEMBAA <-> Noah.

Kauppatavarana nyt Nene, Butler, Kidd. Myös joku avauksen jätkä+penkki <-> treidin paras pelaaja tyylinen treidi käy.

Kinginjamesi: nyt tehdään, tässä on valmis favor jonka oon valmis tekeen

Achilles112: mikset voi vaan olla reilu ja tehdä kuin sovitaan?

Achilles112: kerron sulle yhden jutun

Achilles112: ei tarvi tehdä favoria

Achilles112: lopetan liigan tähän

Se on totta. Achilles on NBA Fantasyn suurin itkupilli.

Itkupilli.jpg

Olette väärässä. Kyse oli tarkoin harkitusta kp.comin NBA Fantasyn neuvottelutaktiikasta. King James rikkoi useaan eri otteeseen herrasmiessopimusten etiikkaa, joten olin ikään kuin pakkoraossa pakotettu koviin keinoihin.

Status
Viestiketju on suljettu.