Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012
PoorMansMailman sanoi:
Taustatilannehan oli se, että King James oli minulle +2 "favorin" velkaa siitä johdosta, että nostin muutama viikko sitten JR Smithin kokoonpanooni ja myin sen eteenpäin King Jamesille käytännössä pähkinöitä vastaan.
Noh, eilen yritimme saada tätä favoria toteen, lähinnä Joakim Noahin ympärille. Itselläni tilanne on se, että treidejä on ainoastaan kolme jäljellä ja jos menetän Noahin, niin tarvitsen vaihdossa etukentän pelaajan takaisin. Eri skenaarioita heiteltiin siinä ja lopulta järkevimmäksi ehdotelmaksi vakiintui Noah, Chalmers <-> Thornton, Thomas. Ei siinä edelleenkään ole etukentän pelaajaa mulle, mutta tämän jälkeen sovin insurin kanssa, että jos kauppa toteutuu, niin treidataan vielä Thomas <-> Jordan päittäin, niin saadaan mulle sentteri ja toisaalta insur saa kapailemansa takamiehen.
King James oli ehdottanut tätä Noah, Chalmers <-> Thornton, Thomas -tradea useaan otteeseen illan aikana chatissa, mutta olin vielä silloin epäileväinen, koska en ollut tietoinen tästä insurin kanssa tehtävästä lisäkaupasta. Yhtäkkiä kun kaikki saatiin periaatteellisella tasolla sovituksi, niin narsisti-James vetäytyy kaupasta ihmeellisiin syihin vedoten ja alkaa jauhamaan täyttä paskaa. Ei siinä mitään, normaalisti hyväksyisin tämän, koska kauppa on sovittu vasta kun se on tehty, mutta nyt oli kyse "favorista" ja "favorin" henki on rehellisyys ja herrasmiesmäisyys. Olen itse tehnyt King Jamesille monia favoreita ja maksanut ne takaisin, mutta nyt tämä pienimunainen runkkari ei pysty tekemään samaa. Olisin jäänyt ehkä kokonaisuudessaan tappiolle, koska tässä casessa olisin joutunut tekemään kaksi treidiä ja se olisi jättänyt mulle vain yhden traden käytettäväksi viimeiselle kolmelle viikolle ennen treidideadlinea.
King James sanoi:
Et halua palvelusta tehtäväksi?
Jos saan koko liigan, tai ainakin suurimman osan treidilakkoon mukaan, niin olen valmis silläkin uhalla luopumaan favorista. Ja tämä treidilakko ei kestäisi vain tulevan kauden loppuun asti, vaan jatkuisi hamaan tulevaisuuteen.