Vs: Koripallo.comin Liigamanageri 2012-2013
Liigamanageri #4 porukka kehiin ja ontuvia perusteluja sekä rannalle ruikuttamaan jääneitä potentiaaleja.
PG J Turja: Rahaa jäi £3 jolla tämä mun mielestä paras pointin paikalle. PG-paikalle lähinnä DW oli
potentiaalisessa vaihtoehtorosterissa mukana.
SG A Kanervo: Hyvät tehot ja reilusti kolkkia ilmaan. Meinasi jäädä vaihtoehtorivissä pois, mutta osin Kanervoa
varten aloin rakentaa lopulliseksi jäänyttä rosteria. Vaihtoehtorivissä Jopi Heinikoski olisi
hoitanut jäännös-£:lla kolkkipyssyn paikkaa..
SF M Relphorde: Kova luotto siihen, että joidenkin mainitsema häsellys jää pois tärkeissä peleissä. Itse pidän
pelityylistä; jos saa ottaa (ehkä jopa itsekkäästikin) vastuuta samaan tyyliin, kuin aiemmissa
matseissa, tehoja tulee hyvin. Ja pisteitä. Paikalle yritin upottaa Latimeriä, jolla on
pelaamistaan peleistä tosi hyvä SF-kertymä, mutta ei saanut järkevää remmiä ympärille. Kunkun
nostama Kaunomäki tulee kanssa olemaan tällä tontilla kova.
PF D Giles: Giles palaa mun rosteriin; hinta karkasi eka kiekan jälkeen, nyt OK. Kun Barrett loukkaantui, jäin
odottelemaan korvaajan laatua. Mun mielestä Faison ei tule ottamaan koko Seftonin
hyökkäyslevarikertymää vaan tontilta tulee lisätöitä Gilesille, joka tulee myös tekemään enemmän
pisteitä, isompia minuutteja sekä lisää töitä muillakin osa-alueilla. Gilesin upottaminen
joukkueeseen oli pääsyy remmin uusintaan. Robinson oli potentiaalinen tälle tontille, kun itse
laskeskelin tehot #3 kierrokselta, luku oli ihan hyvä ja parantunee tällä kiekalla.
C L Aavamäki: £1:lla yli 200 SM-tason ottelua ja 207 cm runkoa kehiin, ei voi vastustaa. Paha pelko mulla on,
että Cliftonilta jää viimeisellä kierroksella väliin useampia pelejä, kun säästellään tosimatseihin.
Enkä usko Pasin tulevan takaisin
Aavamäki on kolmen sekan alueen kunkku, törkkii kaikki
vastustajat tylysti veks. Muutama torjunta niin että kirjuritkin huomaa ja hiukkasen osuneita
koreja kiekalle. Teholuku pistettä per taala per peli tällä kiekalla yli 4.
Vaihtoehtoremmi, joka jäi rannalle: DW/ Jopi/ Relphorde/ Q-mies/ Aavamäki. Näistä Q-mies oli suunnitteilla kaveriksi, jolla olisi tehty pesäeroa kanssakilpailijoihin. Vaihtoehtoremmiin oli helpompi kaivaa penkkimiehet: Gibson, Clavell, McDade, Hintsala. Valitun remmin varat pidän takataskussa, varaa loukkaantumisiin ei kyllä ole kun penkkiläiset ei vastaa avausviisikon sällejä.
Arvailtu teholuku remmille keskimäärin 2,2 ja kasatut pisteet päälle 1200. Saa nauraa, olen puhunut. UGH. Ja kopioida
tompsa