Vs: Koripallo Pekingin olympialaisissa
aZombie sanoi:
Vastasit hyvin kaikkeen paitsi siihen mihin olisin halunnut vastauksen. Otin Spanoulisin esille, koska tiedän miltä hänen ajonsa näyttää Waden ja Lebronin vierellä ja kuitenkin hän pystyi ajamaan monia kertoja usan puolustuksen keskelle ja nostamaan pallon koriin. Eikö se ole suurinta taitoa, että pystyy surkeilla fyysisillä avuilla pärjäämään urheilullisempien seassa ja saamaan ajoja korille?
Spanoulis ei mielestäni ole merkittävän hyvä korilleajaja, saattoi päästä muutaman kerran puolustajastaan ohi, kun häntä puolustettiin liian läheltä ja aggressiivisesti.
aZombie sanoi:
Kuinka hyvä Wade olisi vaikka Papaloukasin fyysisillä avuilla?
Hyvin vaikea sanoa, luultavasti mies olisi koko elämänsä harjoitellut ja pelannut aivan eri tavalla, ja näin ollen pelityyli olisi täysin erilainen. Jos puhutaan tämän hetken Dwyane Wadesta, niin en usko, että aivan surkea.
aZombie sanoi:
Enkä tosta tatsistakaan niin paljoa tiedä. Jokaista hienoa veivausta ja runneria kohtaan jotka päätyvät highlight-pätkiin tulee selkeästi suurempi osa vastaavia ohi menneitä yrityksiä. Kobe heittää ne uskomattomat vaikeat heittonsa pääsääntöisesti ohi. Näin minun silmäni ainakin on nähnyt.
Asia vilpitön, olen eri mieltä, mutta olkoon.
aZombie sanoi:
Myös olen nähnyt että Navarro heittää teardroppinsa yhtä varmasti sisään kun Paul, mutta kuka niitä muistelee. Eihän ne olekaan yhtä hienoja, kun ne tekee huonommalla fysiikalla.
Navarron teardrop on todella tehokas, sitä en kiistä. Miehen viimeistelytaito on lähes ainutlaatuinen Euroopassa.
Hienoja suorituksia voi tehdä vaikka minkälaisella fyysiikalla ( Larry Bird ).
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
http://www.nytimes.com/2008/08/19/sports/olympics/19predict.html?_r=2&oref=slogin&oref=slogin
“I think they’re unbeatable,” he said. “I don’t even think it’s going to be close. I would be surprised if anyone can even give them a game.”
Saksan valmentaja tietää, mistä puhuu.