Liekö vasta päivittynyt, mutta mulla ainakin näkyy.Tämän viikon miesten Korisliigan pelit ei näy Ruudun tulevissa otteluissa, onko vaan unohtunut vai eikö ne näy ollenkaan vaiko vaan legendaarinen käyttäjän vika?
Liekö vasta päivittynyt, mutta mulla ainakin näkyy.Tämän viikon miesten Korisliigan pelit ei näy Ruudun tulevissa otteluissa, onko vaan unohtunut vai eikö ne näy ollenkaan vaiko vaan legendaarinen käyttäjän vika?
Juu, nyt näkyy, aika myöhään päivittyi mutta hyvä näin.Liekö vasta päivittynyt, mutta mulla ainakin näkyy.
Ajattelin, että katson Kouvojen ja Uran välisen pelin näin illalla n. 1,5 tuntia sen oletetun päättymisen jälkeen, kun en aiemmin ehtinyt. Tähän asti mennyt hienosti tulospimennossa. En ollut uskaltanut edes somea avata, jottei näkisi tulosta etukäteen.
No minä menen Ruutu-palveluun. Tietenkään peliä ei oltu saatu vielä klo. 22:00 tallennettua vaan "live" oli vielä päällä.
Tässä jo vähän epäilin, että huonosti käy, mutta silti uskaltauduin avaamaan liven toinen silmä kiinni. Ajattelin, että sitä voi kelata taaksepäin sen 3,5 tuntia, jolloin peli alkoi. Näin kaikissa muissa streamipalveluissa voi tehdä.
Unen näin. Kun live aukisi, pomppasi siitä lopputulos saman tien silmille. Kivasti vielä ollut tasainen pelikin. Kaiken lisäksi se ns. live on vain joku 49 sekunnin pätkä, jossa siis VAIN tuo lopputulos. (Tai en mä tiedä mikä toi 49 sekkaa on, mikä tossa aikapalkissa näkyy)
Pakko kysyä, että mitä helvettiä RUUTU? Ettekö muuhun pysty?
A) Mikä hitto siinä kestää, että saa pelit tallennettua niiden loputtua?
B) Jos ei resurssit riitä tallentamiseen pikaisesti pelin jälkeen, niin voisiko edes ajatella jotain muuta "näytönsäästäjää" kuin lopputulos?
C) Saisiko Android-TVlle sovelluksen, jossa voi liveä kelata taaksepäin?
Nyt meni aika pahasti tunteisiin.
Jees.. tämä viesti menee eteenpäin.. taas .. tosiaan tällä hetkellä urheilun puolella on vajaamiehitystä..Ajattelin, että katson Kouvojen ja Uran välisen pelin näin illalla n. 1,5 tuntia sen oletetun päättymisen jälkeen, kun en aiemmin ehtinyt. Tähän asti mennyt hienosti tulospimennossa. En ollut uskaltanut edes somea avata, jottei näkisi tulosta etukäteen.
No minä menen Ruutu-palveluun. Tietenkään peliä ei oltu saatu vielä klo. 22:00 tallennettua vaan "live" oli vielä päällä.
Tässä jo vähän epäilin, että huonosti käy, mutta silti uskaltauduin avaamaan liven toinen silmä kiinni. Ajattelin, että sitä voi kelata taaksepäin sen 3,5 tuntia, jolloin peli alkoi. Näin kaikissa muissa streamipalveluissa voi tehdä.
Unen näin. Kun live aukisi, pomppasi siitä lopputulos saman tien silmille. Kivasti vielä ollut tasainen pelikin. Kaiken lisäksi se ns. live on vain joku 49 sekunnin pätkä, jossa siis VAIN tuo lopputulos. (Tai en mä tiedä mikä toi 49 sekkaa on, mikä tossa aikapalkissa näkyy)
Pakko kysyä, että mitä helvettiä RUUTU? Ettekö muuhun pysty?
A) Mikä hitto siinä kestää, että saa pelit tallennettua niiden loputtua?
B) Jos ei resurssit riitä tallentamiseen pikaisesti pelin jälkeen, niin voisiko edes ajatella jotain muuta "näytönsäästäjää" kuin lopputulos?
C) Saisiko Android-TVlle sovelluksen, jossa voi liveä kelata taaksepäin?
Nyt meni aika pahasti tunteisiin.
Ehkä tässä haetaan juurikin tunnetta Tv-peliin.Hiukan ihmetyttää se, että korisliigan tuomaristosta ei haluttu nimetä tällaiseen potentiaalisesti laajemman katsojakunnan saavuttavaan otteluun parhaita viheltäjiä. Mikkola ihan ok, mutta Haaja ja varsinkin Kowalski, joka ei oikein tälle tasolle kuulu lainkaan. Potentiaalia on siihen, että tunteet kuumenevat pelissä.
Ruutu on selvinnyt ensimmäisestä kaudestaan todella hyvin verrattuna aiempiin toimijoihin.
Kiitos varsin onnistuneesta suorituksesta. Ensi kaudelle sitten vielä yksi napsu eteenpäin, oppien tämän kauden pienistä ongelmista.
Pystyt katsomaan kaikki matsit putkeen ja susta ei ole sillain häiriötä muulle perheelle, kun tuijotat antisosiaalisena pelejä koko päivän. Äärettömän hyvä ajatus.
Niin siis eikös tämä ole se sama idea kuin NBA:n joulupäivän matseissa? Pystyt katsomaan kaikki matsit putkeen ja susta ei ole sillain häiriötä muulle perheelle, kun tuijotat antisosiaalisena pelejä koko päivän. Äärettömän hyvä ajatus.
Onko muuten raadilla selostajasuosikkeja? Itselläni nyt Suomis-Tapsa toki ykkönen, mutta näistä maakuntaäänistä Petteri Opas ja Jani Saari ovat aika hyviä. Kommentaattoreista peukku Roope Mäkelälle.
Niin siis eikös tämä ole se sama idea kuin NBA:n joulupäivän matseissa? Pystyt katsomaan kaikki matsit putkeen ja susta ei ole sillain häiriötä muulle perheelle, kun tuijotat antisosiaalisena pelejä koko päivän. Äärettömän hyvä ajatus.
Onko muuten raadilla selostajasuosikkeja? Itselläni nyt Suomis-Tapsa toki ykkönen, mutta näistä maakuntaäänistä Petteri Opas ja Jani Saari ovat aika hyviä. Kommentaattoreista peukku Roope Mäkelälle.
Simo Pyöriä.Kouvolan mies, nimeä en tiedä.