En kannata kumpaakaan joukkuetta. Ja minulle ei ole väliä miten kukakin kannustaa, mitä merkkiä näyttää, näyttääkö vihaista merkkiä- tai riemuitseeko onnistumisesta, heittääkö kuperkeikkaa tai ihan mitä vain tekee.
Olen tilannut Ruudun sen takia, että nään itse peliä. Se tilanne, kun Vilppaan korin jälkeen lähdetään puolustamaan 8 sekunnin virhettä, tai miten estetään kentälle syöttö, se kiinnostaa myös minua. Tätä ei oikeasti nää kunnolla Vilppaan kotipeleissä toisella puoliajalla. Kuva leikataan herran hyppelyn ja merkkien näyttelyn aikaan nopeasti keskemmälle kenttää, tai otetaan toinen kamera käyttöön kentän tasolta, ja kuvataan esimerkiksi Karhun valmentajan reaktiota äskeisen korin jälkeen.
Tätä tapahtuu tällä hetkellä vaikka miten koitat vähätellä ja puolustaa asiaa, tai olla asiasta ymmärtämätön. Annoin aiemmin asiasta palautetta Vilpas ketjussa, nyt tässä ketjussa ja ehkä seuraavan kerran annan palautetta Ruutu palveluun.
Ensimmäisessä matsissa Kauhajoella tapahtui muistaakseni kaksi 8 sekunnin rikkomusta. Tuollaiset tunteita herättävät tilanteet on hyvä nähdä mielestäni tarkasti.
Kaikki saavat kannustaa miten haluavat. Mutta kuten yllä mainittiin, voisiko kameraa esimerkiksi siirtää johonkin muualle(tai korottaa kameran sijaintia), jotta lähetyksistä tulisi parempia?