hamahakkimies sanoi:Rita Tainolakin on tajunnut tilanteen.
Miumau sanoi:Tämä on jo vakavaa. Kohta Rita poseeraa Iltasanomissa "läheisten ystäviensä" Teemun ja Petskun kainalossa.
Korisliiga ei ole siinä asemassa, että se voisi valita katsojiaan. Hallien täyttöaste on varmasti alle 50 %, niin kyllä sinne voi ihan vapaasti ottaa mummoja ja pappoja mukaan. En voi ymmärtää tällaista logiikkaa, että pelataan mieluummin tyhjille katsomoille kuin väärille katsojille.King James sanoi:No ei todellakaan mitään mummoja ja pappoja peleihin. Ensinnäkään eivät tuo rahaa sisään yhtään alennushinnoillaan ja toiseksi tappavat viimeisenkin tunnelman hallista, jos edustavat liian isoa osaa yleisöstä. Vanhuksilla kun ei kädet käy yhteen lainkaan, ääntä ei tule suusta ollenkaan ja ympärillä olevia kannustavia kannustajia paheksutaan häiriköinnistä.
King James sanoi:No ei todellakaan mitään mummoja ja pappoja peleihin. Ensinnäkään eivät tuo rahaa sisään yhtään alennushinnoillaan ja toiseksi tappavat viimeisenkin tunnelman hallista, jos edustavat liian isoa osaa yleisöstä. Vanhuksilla kun ei kädet käy yhteen lainkaan, ääntä ei tule suusta ollenkaan ja ympärillä olevia kannustavia kannustajia paheksutaan häiriköinnistä.
King James sanoi:Mummot ja papat voivat tulla ihan normaaliin tapaan mestoille, mutta mitään syytä kohdentaa markkinointia tähän segmenttiin ei ole. Ei maksupotentiaalia, ei sidottavissa pitkäikäisesti toimintaan mukaan (ilmiselvistä syistä johtuen)... Perhekannattajat, opiskelijat, nuoret, juniorit, yritykset... Näillä mennään!
Haukka-45 sanoi:Nyt on pakko sanoa, että sinulla on ainakin 30 vuotta vanha käsitys mummoista ja papoista.
Kaikki markkinoijat tietävät, että työeläkeläisissä se vapaa raha pyörii viihdyttävää ja merkityksellistä kohdettaan etsimässä. Eikä sillä rahalla ole lastenhoitoa, urheilijalasten kuljetuksia (ehkä) eikä kotitöitä raskaan työpäivän jälkeen, kun pelit alkavat.
Terveillä 60-vuotiailla on aktiivista pitkäaikaisen sitoutumisen aikaa jäljellä yleensä 15 vuotta, useilla enemmänkin.
King James sanoi:Mummot ja papat voivat tulla ihan normaaliin tapaan mestoille, mutta mitään syytä kohdentaa markkinointia tähän segmenttiin ei ole. Ei maksupotentiaalia, ei sidottavissa pitkäikäisesti toimintaan mukaan (ilmiselvistä syistä johtuen)... Perhekannattajat, opiskelijat, nuoret, juniorit, yritykset... Näillä mennään!
denverinnagetit sanoi:http://www.marmai.fi/uutiset/emkoris+pysyy+maksukanavalla/a681246?s=r&wtm=Markkinointi_Mainonta/-06092011&&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Nelonen Median liiketoimintajohtaja Hans Edin:
Seuraava urheiluspektaakkeli Nelosella tuskin on eukonkanto tai maahockey.
"Pesäpallo on kova juttu. Suomalaisten oma menestys lajissa vaikuttaa, ja pesäpallossa olemme sentään maailmanmestareita."
Hahahahahahahhahahhahah
denverinnagetit sanoi:http://www.marmai.fi/uutiset/emkoris+pysyy+maksukanavalla/a681246?s=r&wtm=Markkinointi_Mainonta/-06092011&&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Nelonen Median liiketoimintajohtaja Hans Edin:
Seuraava urheiluspektaakkeli Nelosella tuskin on eukonkanto tai maahockey.
"Pesäpallo on kova juttu. Suomalaisten oma menestys lajissa vaikuttaa, ja pesäpallossa olemme sentään maailmanmestareita."
Hahahahahahahhahahhahah