Vs: Korisliiga mediassa
Nimimerkki Valavuoren kohtelu tällä palstalla on lempeää Aleksi Valavuoren julkisuuteen antamiin lausuntoihin verrattuna.Valavuori sanoi:Kerro minulle yksikin konkreettinen etu, jonka saan koriksen eteen tehdystä duunista nykyisin? Itselleni ei ole tullut vielä yhtään mieleen. Verrattaen pienen lajin kanssa toimiminen ei tuo mitään etuisuuksia, ei sitten mitään. Rakkaudesta lajiin, kuulostakoot kuinka kliseiseltä tahansa.
Ja mitä zackin huoraamiskommentteihin tulee, niin eihän siinä taas pitkään mennyt, kun vedit jo alta riman. Jos tällaisten tuomioiden antaisi mennä läpi, samalla antaisi hiljaisen hyväksynnän jo pitkään jatkuneelle lajin alasajolle. Huomioa olen saanut osakseni ihan tarpeeksi muita reittejä, liikaakin.
On käsittämätöntä, ettei kukaan muu jaksa puuttua nykytilanteeseen. Seurajohtajat antavat vuosittain hiljaisen hyväksynnän, vaikka mitään ei tapahdu. Korisliigan tuotekehitys tviimeisen 20 vuoden aikana on tasan nolla. Peli on kehittynyt, mikään muu ei. Syyt tähän voi jokainen päätellä itse.