Koripallo.com

Korisliigahistoriaa: Kouvot - Nilan Bisons ke 14.3. klo 18.30

Vs: Korisliigahistoriaa: Kouvot - Nilan Bisons ke 14.3. klo 18.30

siihenhän tämä sääntö ajaa ettei enää suostuta siirtämään pelejä, kenen etu se sitten on?

Valavuori sanoi:
Oletko jopa ollut luomassa näitä viisaidenkiviä? Onko se niin vaikeaa vaan myöntää olevansa väärässä? Vaikka miten nyt yrität selitellä ja käännellä, niin olet väärässä puhuessasi absurdeista viittauksistasi sääntöä puolustellen. Sääntö on torso, toimimaton, kestämätön.

En ole ollut tekemässä mitään liigan sääntöjä.

Musta alkaa tuntua että sulla Aleksi ei ole kovilta kiireiltäsi aikaa lukea näitä viestejä tai sitten et ehdi tohinoiltasi ymmärtää mitä jotkut täällä kirjoittaa.

Minä en ole yhdessäkään kommentissani ollut puolustamassa tuota sääntöä.

Minä kritisoin sinun ja muutaman muun kirjoittajan perusteluja sille että sääntö olisi huono. Tällä palstalla on viitattu mahdollisiin loukkaantumisongelmiin. Minä kirjoitin että tuollainen loukkaantumissuma ei ole mitenkään relevantti perustelu sille että tuo sääntö olisi huono.

Samoin se, että sinä voimakkaasti väität että sääntö on torso, toimimaton ja kestämätön, ei tee siitä minun mielestäni sellaista.

Voihan se olla huono sääntö, mutta minä vaan olisin kaivannut parempia perusteluja kuin sinun vihaiset purkaukseja.

Kukaan ei ole puuttunut siihenkään että Suomen cupin kestäessä ei saa vaihtaa joukkuetta, eikä sitäkään sääntöä ole kritisoitu - kun ei ole osunut kohdalle.

Hyväksyn näkökulmasi Valavuori, jos pystyt tuon näkökulmasi paremmin perustelemaan. En puolustanut sääntöä vaan kritisoin puutteellisia perusteluitasi.

No kyllähän tämä on juuri oikea topikki asiasta keskustella, koska ko. peli ongelman toi esille.

PekLa:lle ja Karhunpennulle propsit kun pystytte noin kärsivällisesti asian selittämään. Itsellä nuo lukutaidottomat kirjoittajat tuppaa kyllä nostamaan verenpainetta.

PekLa, hyvä vastaus.

Mainintani väärässä olemisestasi viittasi kohtaan, jossa kerroit minun älähtäneen tästä säännöstä vasta nyt. Kritisoin tätä jo vuosia sitten, en tosin täällä vaan kabinetissa. Uskoisin, että sääntöön saadaan vihdoin muutos ensi kaudeksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.