Jos on mennyt Lemminkäisen kanssa lounas pitkäksi?Samiiiii. Missä ennakko korisliigan sivuilta ja pelaajat??
Vai joko hakemassa voitto shampanjat ettei ehdi...
Jos on mennyt Lemminkäisen kanssa lounas pitkäksi?Samiiiii. Missä ennakko korisliigan sivuilta ja pelaajat??
Kataja valitettavasti mennyt eurokentillä sen takia kun muita halukkaita ei ole.
Ei sinne ketään pakoteta. Se on ollut heidän tietoinen valinta pelata europelejä ja hakea haasteita. Pitkän työn tuloksena sijoituspisteitä on jo sen verran kasassa ettei jokaista kilpailua tarvitse aloittaa karsinnasta. Toivottavasti Kataja jatkaa tätä työtä kun koronasta on päästy.
Drafti oli siinä tuolilla, jota Sarce potkaisi. Nyt se on löytynyt ja löytyy nyt myös Korisliigan otteluennakosta:Samiiiii. Missä ennakko korisliigan sivuilta ja pelaajat??
Drafti oli siinä tuolilla, jota Sarce potkaisi. Nyt se on löytynyt ja löytyy nyt myös Korisliigan otteluennakosta:
Ottelu
www.basket.fi
Olis pitäny itsekki nähdä tuo Sarcen tuolin potkaisu kun on niin Salolaista mielen pahoittanut.. Samoin kun huonot tuomarit. Kai tää Mikkovaan on sitte ollu siä hallilla kun on kaiken niin hyvin nähny.
En ole kooMikko. Enempi umMikko.Oho sinähän olet oikea KooMikko Vapise Hedberg..
No ei Nenonen nyt niin sika oon Kentällä tykkää kuumintaa vastustajan pelaajia kyllä ja kommentit välillä haastatteluissa on aika ala-arvoisi.Heh.. tulihan tuo tuolin potkaisu ihan suorassa lähetyksessä. Ja oisko löytynyt myös Ylen urkkaruudun klipissäkin. Selkeekin tuon näki, mutta eihän tuosta nyt mitään kun potkaisijana Bojan. Joten älä ny huolissas ole salolaisten mielenpahoittamisesta.
Lisäys: mut ai että mikä älämölö ois noussu pohjanmaalaisten johdosta jos tuon olisi tehnyt joku Vilppaan pelaaja. Ja vielä enempi olis ulinaa kuulunut jos kyseessä ois ollu Nenonen.
Tossa toi potku.
No ei Nenonen nyt niin sika oon Kentällä tykkää kuumintaa vastustajan pelaajia kyllä ja kommentit välillä haastatteluissa on aika ala-arvoisi.
Ei me ny mitää mölinää ees mistää oo pidetty.
Meni kyllä Sarcen taistelu tuolin kanssa ohi. No turhautumisen voi näyttää monella tapaa en nyt itsekkään sanoisi että tuo on se fiksuin tapa.
Tässä topikissa on edelleen aiheena finaalit. Ei Katajan eurotaival (joka on toki hienoa) tai Kouvojen syyt onnettomuuteen.
Ai niin, ja tuskin kouvolaan tosiaan on mahdollista vetovoiman puolesta kovin helpolla houkutella kovia kotimaisia. No sama ongelma se on ihan joka ikisellä seuralla, ei niitä hyviä kotimaisia niin kovin paljoa ole tarjolla, joten hatunnosto jokaiselle joka siinä on onnistunut.
Kiitosta nauruista.
Hassu fakta: minä olen viitannut Kouvoihin tasan kerran tässä keskustelussa ja sekin 22 sivua sitten.
Se on sinä ja muutamat muut jotka Kouvoista ölisee tässä keskustelussa.
Tästä tulee hyvin pitkä päivä.
No no, eipä mennä ollenkaan asioiden edelle. Kaikki on pahasti kesken vielä