Koripallo.com

Korisliigan finaali 2020-21: Karhubasket - Vilpas

Ainoa mikä on varmaa, niin tänä vuonna jompi kumpi juhlii mestaruutta. Vilppaan kannalta ajateltuna toivon, että ratkeaa heti tänään. Jos ei, niin kelpaa se tiistaikin.

Ei muuta kuin kovaa peliä. Go Vilpura!

Hmmh, potkaisi muuten coachin tuolia... oliskos siinä syytä myös korihai siirtoon? Huom. Kaukaa haettua spekulaatiota...

Bojan itse jo ajat sitten kertoi että haluaa vielä palata korihaihin ja saattaa siellä myös päättää uransa. Toki varmaan myös raha ratkaisee. Mutta pelataan tää kausi loppuun ja katotaan sit ens kautta.

Ainoa mikä on varmaa, niin tänä vuonna jompi kumpi juhlii mestaruutta. Vilppaan kannalta ajateltuna toivon, että ratkeaa heti tänään. Jos ei, niin kelpaa se tiistaikin.

Ei muuta kuin kovaa peliä. Go Vilpura!
En usko että vielä tänään pantteri muuttaa Saloon. Tiistaina sitte ehkä jos ees muuttaa.

Niin Okko ulkona..., nyt on Karhulla iso karhu kaadettavana. Koivarin perään Mcgulloch sen jälkeen Nepo nakuttaa (suuta ja pisteitä). Pelin jälkeen 4-1ja pantteri bussiin ja kohti Varsinais-Suomea.

Niin Okko ulkona..., nyt on Karhulla iso karhu kaadettavana. Koivarin perään Mcgulloch sen jälkeen Nepo nakuttaa (suuta ja pisteitä). Pelin jälkeen 4-1ja pantteri bussiin ja kohti Varsinais-Suomea.
Niin Viimeksi kun Okko ulkona karhu voitti. Muistaakseni kaikki finaalipelit missä Okko pelannut on menneet Vilppaalle...saa korjata jos olen väärässä

Ei kai tuomareissa vikaa oo...? ;)
Ihan kuinka vaan. Pelaajat pelit ratkoo ei tuomarit. Minä en ole eläessäni nähnyt yhtään minkään lajin ottelua jossa tuomari olisi voittanut ottelun.

Ribat kuntoon niin hyvä tulee Karhu on ottanut 8 hyökkäysribaa kun Vilpas 10 puolustusribaa ja näistä 12 pistettä.
Uskoisin että kopissa tähän kiinnitetään huomiota.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.