Niin on. Eikä mestaruus ratkea tänään, se ainakin helpottaa.Mä olen yrittänyt hokea mantraa muista hengittää, muista hengittää, muista hengittää... Kyl se siit. Peliä tää vaa o.
Niin on. Eikä mestaruus ratkea tänään, se ainakin helpottaa.Mä olen yrittänyt hokea mantraa muista hengittää, muista hengittää, muista hengittää... Kyl se siit. Peliä tää vaa o.
Olishan se ollu isompi se ero, jos ne kaksi ohiheitettyä kolkkia olis uponneet. Ei aina voi onnistua...Hyvä avauspuolisko. Ero olisi voinut olla jopa isompikin, mutta eiköhän sieltä tule toisenlainen Karhu toiselle jaksolle, mutta +15 on ihan hyvä puskuri.
Aika hyvistä paikoista pääsi Vilpas ampumaan. Ei se prosentti ollut Karhullakaan huono. Aikalailla enemmän Vilpas sai luotua helppoja korinteko paikkoja verrattuna Karhuun.Olishan se ollu isompi se ero, jos ne kaksi ohiheitettyä kolkkia olis uponneet. Ei aina voi onnistua...
Loistava loistava Vilpas. Pidetään se kotietu ja toivottavasti salon järjestysmiehet pitävät yhtäkovaa meteliä hallissa kun Kauhajokiset.
Juu tämä.. Vaikka henkilökohtaisesti kenellekkään loukkaantumista toivokaan, niin on kyllä vähintäänkin kohtuus jos Karhukin joutuisi joskus kärsimään loukkaantumisista.Voi voi.. Kokoajan vaan hoetaan Holiviildin poissa olosta.. Ei yhtään puhuta Parksin poissa olosta.. K. P +jokin kadunmies kommentaattorina..
Juu Kauhajoella ollut koko kauden kaikenmaailman lumenkolaajaa katsomossa. Varmaan todella tärkeissä toimitsijahommissa.Mahtaiskos Vilpas kehdata "palkkaa" vaiks sen 200-500 järkkäriä
Joo, Holyfieldin putoaminen vaikutti varmasti pelin kulkuun. Kolmannella jaksolla Karhu tuli aika vahvasti peliin mukaan, mutta hyvin Vilppaan rutiini kesti vaikka heitto ei toisella puoliajalla enään samalla tavalla pudonnutkaan.Onnittelut Vilppaalle, tultiin valmiina peliin ja täydellinen heittopeli 20min, Se riitti tällä kertaa.
Ansaittu voitto. Toki Woodin puolustaja putosi 3min kohdalla pois, ja karhubasketin formu hajosi ekalta 20min ja Vilpas osasi käyttää täydellisesti.
Sunnuntaina nähdään tuleeko sarjaan toisenlaiset sävelet jos Holy pois Osaghae tilalle ja ilm Parks astuu kehiin myös. Uusi päivä, uusi peli.
Hei Beibe, neljä rumpalia, eikö salos kans?Mahtaiskos Vilpas kehdata "palkkaa" vaiks sen 200-500 järkkäriä