Salo: Olisi voittanut tällä(kin) kaudella jos 2 mestaruutta, jos epäonni rikkoisi kaikki pelaajia kokoajan. Perus 9 jenkin kausi. Kovin Vilpas IKINÄ.
Jonesin haamukin alkaa kadota Woodin tullessa.
Salo: Olisi voittanut tällä(kin) kaudella jos 2 mestaruutta, jos epäonni rikkoisi kaikki pelaajia kokoajan. Perus 9 jenkin kausi. Kovin Vilpas IKINÄ.
Kokeilin äsken ja minulla aukesi kyllä. Kokeilin avata sekä a että b divarit. Selaimena chrome.En tiedä mihin tämä kuuluisi, mutta olenko ainoa jolla ei koneella basket.fi > sarjat toimi ollenkaan? Ei ole koko päivänä avautunut...
Chromella tuntuu itselläkin toimivan, Mozillan kautta ei aukea... eipä ole ennen tällaista ongelmaa ollutKokeilin äsken ja minulla aukesi kyllä. Kokeilin avata sekä a että b divarit. Selaimena chrome.
Pidän tällä hetkellä todennäköisempänä, ettei huomisia otteluita pelata. Lauantaina otteluiden osalta olen suhteellisen varma, että matsit perutaan. Seurat tarvitsevat nyt tietoa ja tukea.
Nyt olisi liitolle, korisliigalle ja korisliigaseuroille otollinen aika alkaa puuhata yhdessä kunnollista kesäkoristurnausta. Luppoaikaa valmisteluihin näyttäisi olevan tässä keväällä ja yleisöksi kasvamassa suuri, korisnälkäisten joukko.
Ketäs nyt niin ahneina on ollut, että ovat menestystä tavoitelleet yli oman kantokykynsä, vai mitenkä tuo nyt pitää tulkita? Korisliigaseura, joka ei tavoittele menestystä, hmm, ...Korisliigan nykytila on hyvä ja vakaa, eikun...
Toivotaan, että pelit jatkuu syksyllä kaikilla joukkueilla ja ilman suuria tragedioita selvitään.
Toivottavasti kuitenkin nuo ahneet organisaatiot, jotka söivät playoffs-tuotot etukäteen saavat nyt näpeilleen sen verran, että tuo "menestyksen tavoittelu hinnalla millä hyvänsä" jäisi jatkossa pois.
Tänään työmarkkinakeskusjärjestöjen sopimassa ratkaisussa ehdotetaan väliaikaisiksi toimiksi lomauttamisen mahdollistamista myös määräaikaisten työntekijöiden osalta. Tämä mahdollistaisi pelaajien lomauttamisen, ja aika isot säästöt.
Vakavaraiset seurat voivat sitten napsia parhaat pelaajat lomautetuista.