Lothar sanoi:Tapiolan Honka tuntuu todella kiinnostavan TV yhtiöitä.
Tänä iltana klo 18.25 UrhoTV:ssä ja TV2 lauantaina klo 16.00. Molemmat siis suorana lähetyksenä.
No, koris on kuitenkin parasta paikan päällä. 8]
minua myös häiritsi tuo. En tiedä sitten kuinka ammattitaitoista tuo kuvaaminen muutenkaan oli.. pääasia kuitenkin että pelejä YLE näyttää. Siitä kiitos. Pientä opiskelua koripallopelin kuvaamiseen niin hyvää tulee.42 sanoi:Muuten hyvä, mutta kyllä minua häiritsi äänen ja kuvan epäsynkka haastatteluissa ja aikalisillä. Onneksi sitä ei ollut pelin ollessa käynnissä. Mistähän tuollainen johtuu? Ja sitä oli sekä livenä telkkarista katsottuna että jälkikäteen netistä.
42 sanoi:Muuten hyvä, mutta kyllä minua häiritsi äänen ja kuvan epäsynkka haastatteluissa ja aikalisillä. Onneksi sitä ei ollut pelin ollessa käynnissä. Mistähän tuollainen johtuu? Ja sitä oli sekä livenä telkkarista katsottuna että jälkikäteen netistä.
Ihmispallo sanoi:Mistä tiedät
Jakkeri sanoi:katteliko joku 4p Bisonsin matsia, kuvasko ne hd-kameroilla?
Underway sanoi:YLEssä tutkitaan, miksi lähetyksessä oli noinkin paha synkkaongelma. Uskoisin, että ei toistu. Mutta URHOn lähetys pätkii pahasti pääkaupunkialueen kaapelissa. Samoja ongelmia oli viime kaudella, mutta nyt pahoja.
Onko muilla samoja havaintoja? Pitää hieman haarukoida ennen valitusta..
Eyes Wide Shut sanoi: