Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
1 607
Vs: Korisliigan televisiointi

Tapiolan Honka tuntuu todella kiinnostavan TV yhtiöitä.

Tänä iltana klo 18.25 UrhoTV:ssä ja TV2 lauantaina klo 16.00. Molemmat siis suorana lähetyksenä.

No, koris on kuitenkin parasta paikan päällä. 8]
 
Viestejä
423
Vs: Korisliigan televisiointi

Lothar sanoi:
Tapiolan Honka tuntuu todella kiinnostavan TV yhtiöitä.

Tänä iltana klo 18.25 UrhoTV:ssä ja TV2 lauantaina klo 16.00. Molemmat siis suorana lähetyksenä.

No, koris on kuitenkin parasta paikan päällä. 8]

Wau! Korista livenä Ylen kanavalta, vielä ihan perus runkosarjan matsi. Hieno juttu!
 
Viestejä
1 061
Vs: Korisliigan televisiointi

Te jotka katsotte nyt Urhoa myös DNA:n kautta. Pätkiikö kuva ja ääni? Ongelma joka esiitynyt pitkään DNA:lla...

Olis kiva kuulla muiden kokemuksia
 
Viestejä
1 607
Vs: Korisliigan televisiointi

DNA/Welhon kaapelilähetyksessä Espoossa ääni pätki pahasti, mutta kun siitä tehtyä nauhoitusta katseli oli ääni ihmeenomaisesti palannut ja täysin kunnossa.

Olen sanaton. 8]
 
Viestejä
83
Vs: Korisliigan televisiointi

Olipa hienoa nähdä ammattimainen TV tuotanto kotimaisesta koriksesta. YLEn pitäisi panostaa verorahoja nimenomaan laajaan palloilutarjontaan ja luopua lätkästä täysin, jopa urheiluruudussa. Kaksi suoraa joka viikko eri lajeista. YLEllä on jo maajoukkueet koriksesta, salibandystä, futiksesta, lentiksestä ja anteeksi vielä sille, jota en muistanut. Nyt kotimaan sarjat näkyviin kansan kanaville!!
Liitot ovat varmasti erittäin halukkaita näkyvyyteen ja yhteistyö kiinnostaa.
 
Viestejä
1 544
Vs: Korisliigan televisiointi

Katselin tänä aamuna kertauksen vuoksi eilisen Honka - Vilpas pelin YLE Areenasta. Olipas hyvä ja asiantunteva selostaja (Sipilä) höystettynä koriksen saloja avaten kommentoineella Suoniolla. Lisää tätä!

Myös kuvaustekniikka hidastuksineen ja zoomauksineen ammattimaista työtä. Nyt maksan YLE-veron mielelläni.
 

42

Viestejä
3 376
Vs: Korisliigan televisiointi

Muuten hyvä, mutta kyllä minua häiritsi äänen ja kuvan epäsynkka haastatteluissa ja aikalisillä. Onneksi sitä ei ollut pelin ollessa käynnissä. Mistähän tuollainen johtuu? Ja sitä oli sekä livenä telkkarista katsottuna että jälkikäteen netistä.
 
Viestejä
404
Vs: Korisliigan televisiointi

42 sanoi:
Muuten hyvä, mutta kyllä minua häiritsi äänen ja kuvan epäsynkka haastatteluissa ja aikalisillä. Onneksi sitä ei ollut pelin ollessa käynnissä. Mistähän tuollainen johtuu? Ja sitä oli sekä livenä telkkarista katsottuna että jälkikäteen netistä.
minua myös häiritsi tuo. En tiedä sitten kuinka ammattitaitoista tuo kuvaaminen muutenkaan oli.. pääasia kuitenkin että pelejä YLE näyttää. Siitä kiitos. Pientä opiskelua koripallopelin kuvaamiseen niin hyvää tulee.
 
Viestejä
3 492
Vs: Korisliigan televisiointi

42 sanoi:
Muuten hyvä, mutta kyllä minua häiritsi äänen ja kuvan epäsynkka haastatteluissa ja aikalisillä. Onneksi sitä ei ollut pelin ollessa käynnissä. Mistähän tuollainen johtuu? Ja sitä oli sekä livenä telkkarista katsottuna että jälkikäteen netistä.

Mistä tiedät :D
 

42

Viestejä
3 376
Vs: Korisliigan televisiointi

Ihmispallo sanoi:
Mistä tiedät :D

No minä katselin myös pelitapahtumat enkä pelkästään haastiksia. Ja kuuntelin pillin ääniä. :p
 
Viestejä
3 675
Vs: Korisliigan televisiointi

Onko jo tiedossa, että mitä otteluita YLE televisioi?
 
Viestejä
719
Vs: Korisliigan televisiointi

Vahvasti näyttäisi että seuraava Ylen tv-matsi olisi 3.11. Vilpas - KTP ja seuraavaksi sopisi 16.11. Lahti - KTP. Ja käsittääkseni kolme oli tarkoitus ennen vuodenvaihdetta esittää?
 
Viestejä
83
Vs: Korisliigan televisiointi

YLEssä tutkitaan, miksi lähetyksessä oli noinkin paha synkkaongelma. Uskoisin, että ei toistu. Mutta URHOn lähetys pätkii pahasti pääkaupunkialueen kaapelissa. Samoja ongelmia oli viime kaudella, mutta nyt pahoja.
Onko muilla samoja havaintoja? Pitää hieman haarukoida ennen valitusta..
 
Viestejä
27
Vs: Korisliigan televisiointi

No ainakaan Detroitissa ei ole kuva pykinyt. Tuosta edellämainitusta epäsynkkasta oli ainut haitta. Hartain toive olisi enemmän tv pelejä, ja näkyvyyttä. Kun takavuosina uutis aiheeksi kelpasi 6h myöhässä olut taikulan, lento niin miksei myös laatu urheilu. Yleisesti ottaen median huomio koripalloon, on naurettavan vähäistä suomessa.
 
Viestejä
1 061
Vs: Korisliigan televisiointi

Underway sanoi:
YLEssä tutkitaan, miksi lähetyksessä oli noinkin paha synkkaongelma. Uskoisin, että ei toistu. Mutta URHOn lähetys pätkii pahasti pääkaupunkialueen kaapelissa. Samoja ongelmia oli viime kaudella, mutta nyt pahoja.
Onko muilla samoja havaintoja? Pitää hieman haarukoida ennen valitusta..

Siis todellakin on laajempi ongelma, itellä olllut DNA:n kautta Urho ja ongelmat alkoi pahentua loppukesästä. Olen täälläkin sitä moneen kertaan tuonut esille viime aikoinakin. DNA valehtelee, että niillä ei muka tiedossa ongelmia ja asiakaspalvelu pyytää aina vaihtamaan omat antennijohdot ja testaamaan omat antennipistokkeetkin. Vika ei omalla kohdallakaan ollut laitteissa vaan ihan Urholla ja kaapeliverkossa. Tähän ei ratkaisua ole...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös