Vs: Korisliigan televisiointi
No sitten se oli varmaan normi techsupportin tukihenkilön vastaus. Ei olisi ensimmäinen kerta kun itse tuntuu tietävänä enemmän asiasta kuin langan toisessa päässä oleva "ammattilainen".
Jos kerran chrome on tiputtanut kiertämättömän javankin pois, niin miten sitten mulla edelleen toimii sellaiset sivustot, joissa ainakin ennen oli java-kilkkeitä mukana?
Mac sanoi:Fanseatia tarkoitat? Chromelle (ja muillakin selaimilla varmaan kohta sama homma) Fanseat ei voi tulla ennenkuin Fanseat vaihtaa tuon Silverlight-pohjaisen systeemin uuteen.
Chrome tiputti tuen noille npapi-pohjaisille laajennuksille (joihin kuuluu mm. silverlight, java ja unity) pois eikä siihen ole mitään keinoa kiertää sitä.
No sitten se oli varmaan normi techsupportin tukihenkilön vastaus. Ei olisi ensimmäinen kerta kun itse tuntuu tietävänä enemmän asiasta kuin langan toisessa päässä oleva "ammattilainen".
Jos kerran chrome on tiputtanut kiertämättömän javankin pois, niin miten sitten mulla edelleen toimii sellaiset sivustot, joissa ainakin ennen oli java-kilkkeitä mukana?