Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
2 459
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Basket.fi etusivulla Urhon mainos, jonka mukaan korisliigaa tulee "marraskuusta alkaen".
 
Viestejä
373
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Pesre sanoi:
Basket.fi etusivulla Urhon mainos, jonka mukaan korisliigaa tulee "marraskuusta alkaen".
Ei vaan mainita minä vuonna "marraskuusta alkaen"
 

M3

Viestejä
660
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

No niin, nyt on marraskuu ja Urho aloittaa ylihuomenna Korisliigan televisioinnin, eikös se niin pitänyt olla. Ei ole Urhon sivuilla asiasta mitään mainintaa, mutta vielähän tässä on yli 50 tuntia aikaa kertoa mikä peli tullaan näyttämään, tai näkeehän sen sitten kun peli alkaa. No, onneksi ei tullut hankittua Urhoa sen taannoisen sopimusuutisen perusteella. Ehkä sitten ensi vuoden marraskuussa.
 
Viestejä
1 837
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

M3 sanoi:
No niin, nyt on marraskuu ja Urho aloittaa ylihuomenna Korisliigan televisioinnin, eikös se niin pitänyt olla. Ei ole Urhon sivuilla asiasta mitään mainintaa, mutta vielähän tässä on yli 50 tuntia aikaa kertoa mikä peli tullaan näyttämään, tai näkeehän sen sitten kun peli alkaa. No, onneksi ei tullut hankittua Urhoa sen taannoisen sopimusuutisen perusteella. Ehkä sitten ensi vuoden marraskuussa.

Tosin marraskuuta on jäljellä 28 päivää eli eiköhän näin päivinä tietoa putkahda.
 
Viestejä
3 605
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Minun korvaani supateltiin h-hetken olevan 24.11. Tiedä sitten...
 
Viestejä
187
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

PikkuMikko sanoi:
Minun korvaani supateltiin h-hetken olevan 24.11. Tiedä sitten...

Näin minäkin olen sen kuullut,että h-hetki olisi 24-25.11.09 aikoihin,tiedä sitä sitten.
 

Pip

Viestejä
250
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Aika hiljaista näyttää yhä olevan Urhon sivuilla. Ei sanaakaan korisliigasta. Onhan tässä toki marraskuuta aikaa, mutta luulisi että edes nettisivuilla olisi edes mainintaa siitä että korisliigaa näytetään tai kerrottaisiin mitä pelejä on luvassa. ::)
 
Viestejä
6 539
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Voisivat tosiaan ilmoitella. Nythän taitaa jääkiekossakin olla viikon kestävä maajoukkuetauko, joten olisi ihan sopiva aika lanseerata koris kanavalle. Outoa, että ensimmäistä korispeliä ei näytetty nimenomaan tällä viikolla.
 
Viestejä
492
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

PikkuMikko sanoi:
Minun korvaani supateltiin h-hetken olevan 24.11. Tiedä sitten...

Ohjelmatietojen mukaan silloin tulee Jokerit-Pelicans klo18.20. Näyttäis olevan kaikki tiistait, torstait ja lauantait varattu kiekolle.
 
Viestejä
4 452
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

HerjaHuiska sanoi:
Ohjelmatietojen mukaan silloin tulee Jokerit-Pelicans klo18.20. Näyttäis olevan kaikki tiistait, torstait ja lauantait varattu kiekolle.

Uudenkaupungin Pohitullissa oli tänää ottelun tiimellyksessä liikkunut huhu päivämäärästä, 2.12? Kukaan pysty vahvistamaan?
 
Viestejä
74
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Timi sanoi:
Uudenkaupungin Pohitullissa oli tänää ottelun tiimellyksessä liikkunut huhu päivämäärästä, 2.12? Kukaan pysty vahvistamaan?

Kertoiko huhu minä vuonna? ;D ;D ;D
 
Viestejä
229
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Pariinkin otteeseen oon palautetta antanu ja kyselly millon alkais.
Eipä o mitää vastausta tullu.
Tuntuu et,ei taia olla homma hanskas urho-tv:n puolella.
 
Viestejä
608
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

vekkuli sanoi:
Pariinkin otteeseen oon palautetta antanu ja kyselly millon alkais.
Eipä o mitää vastausta tullu.
Tuntuu et,ei taia olla homma hanskas urho-tv:n puolella.

Eikös kanava menetellyt ihan samalla tavalla liigakiekon uutisoinnissa, viikkoa ennen kauden alkua ei ollut oikein mitään varmuutta tulevasta. Minä luulen että tästä tulee korisihmisille ihan hyvä projekti jos tuokanava vaan pysyy hengissä.
 

-Z-

Viestejä
356
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

gladiator sanoi:
Eikös kanava menetellyt ihan samalla tavalla liigakiekon uutisoinnissa, viikkoa ennen kauden alkua ei ollut oikein mitään varmuutta tulevasta. Minä luulen että tästä tulee korisihmisille ihan hyvä projekti jos tuokanava vaan pysyy hengissä.
Ei tainnut olla viikkoa ennen vaan, et edellisen päivän ei tiennyt et näkyykö huominen peli!
Eikös se Linnanahde ollut menossa siihen koris studioon?
Radio Rockin hommat kumminkin jo loppuneet ni vois pikkuhiljaa alkaa aloittelemaan niitä koris hommia.
 

Pip

Viestejä
250
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

-Z- sanoi:
Ei tainnut olla viikkoa ennen vaan, et edellisen päivän ei tiennyt et näkyykö huominen peli!
Eikös se Linnanahde ollut menossa siihen koris studioon?
Radio Rockin hommat kumminkin jo loppuneet ni vois pikkuhiljaa alkaa aloittelemaan niitä koris hommia.

Eikös siinä ollut kyse siitä ettei Urholla ollut vielä kaapeliyhtiöiden kanssa kanavan jakelusta? Kyllä muistaakseni esim. tv-ottelut julkaistiin jo aikaisemmin.

Onko kenellekään selvinnyt miten se Urhon 8 tunnin tuntirajoitus viikottaisessa lähetysajassa vaikuttaa korislähetyksiin?
 
Viestejä
4 452
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Pip sanoi:
Onko kenellekään selvinnyt miten se Urhon 8 tunnin tuntirajoitus viikottaisessa lähetysajassa vaikuttaa korislähetyksiin?

Tästä threadista pari sivua taaksepäin löytyy vastaus.
 
Viestejä
3 280
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Jaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu!

2.12. Namika Lahti - KTP-Basket
9.12. Korihait-Namika Lahti
16.12. Espoon Honka-KTP
30.12. Torpan Pojat-Kouvot

Eli peli/viikko ja välillä hiukan pidempi palloton periodi.

Ehkä sitten keväällä on jo siirrytty portaassa eteenpäin. ::)
 
Viestejä
1 763
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

Suoria vai koosteita?
 
Viestejä
4 452
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

http://www.basket.fi/uutiset/kaikki_uutiset/?x122462=1696915

Tuon mukaan keväällä kaksi ottelu viikossa. Sunnuntai?
 
Viestejä
479
Vs: Korisliigan televisiointi 2009-2010 -kaudella?

rööriroope sanoi:
Jaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu!

2.12. Namika Lahti - KTP-Basket
9.12. Korihait-Namika Lahti
16.12. Espoon Honka-KTP
30.12. Torpan Pojat-Kouvot

Eli peli/viikko ja välillä hiukan pidempi palloton periodi.

Ehkä sitten keväällä on jo siirrytty portaassa eteenpäin. ::)

Ja ainoastaan kaapeliverkon kautta, maksullisena.

PS. Salibandyssä miesten ja lentopallossa miesten ja naisten kaikki play off pelit ja finaalit suorana Urheilukanavalta, maksutta
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös