Ei vaan mainita minä vuonna "marraskuusta alkaen"Pesre sanoi:Basket.fi etusivulla Urhon mainos, jonka mukaan korisliigaa tulee "marraskuusta alkaen".
M3 sanoi:No niin, nyt on marraskuu ja Urho aloittaa ylihuomenna Korisliigan televisioinnin, eikös se niin pitänyt olla. Ei ole Urhon sivuilla asiasta mitään mainintaa, mutta vielähän tässä on yli 50 tuntia aikaa kertoa mikä peli tullaan näyttämään, tai näkeehän sen sitten kun peli alkaa. No, onneksi ei tullut hankittua Urhoa sen taannoisen sopimusuutisen perusteella. Ehkä sitten ensi vuoden marraskuussa.
PikkuMikko sanoi:Minun korvaani supateltiin h-hetken olevan 24.11. Tiedä sitten...
PikkuMikko sanoi:Minun korvaani supateltiin h-hetken olevan 24.11. Tiedä sitten...
HerjaHuiska sanoi:Ohjelmatietojen mukaan silloin tulee Jokerit-Pelicans klo18.20. Näyttäis olevan kaikki tiistait, torstait ja lauantait varattu kiekolle.
Timi sanoi:Uudenkaupungin Pohitullissa oli tänää ottelun tiimellyksessä liikkunut huhu päivämäärästä, 2.12? Kukaan pysty vahvistamaan?
vekkuli sanoi:Pariinkin otteeseen oon palautetta antanu ja kyselly millon alkais.
Eipä o mitää vastausta tullu.
Tuntuu et,ei taia olla homma hanskas urho-tv:n puolella.
Ei tainnut olla viikkoa ennen vaan, et edellisen päivän ei tiennyt et näkyykö huominen peli!gladiator sanoi:Eikös kanava menetellyt ihan samalla tavalla liigakiekon uutisoinnissa, viikkoa ennen kauden alkua ei ollut oikein mitään varmuutta tulevasta. Minä luulen että tästä tulee korisihmisille ihan hyvä projekti jos tuokanava vaan pysyy hengissä.
-Z- sanoi:Ei tainnut olla viikkoa ennen vaan, et edellisen päivän ei tiennyt et näkyykö huominen peli!
Eikös se Linnanahde ollut menossa siihen koris studioon?
Radio Rockin hommat kumminkin jo loppuneet ni vois pikkuhiljaa alkaa aloittelemaan niitä koris hommia.
Pip sanoi:Onko kenellekään selvinnyt miten se Urhon 8 tunnin tuntirajoitus viikottaisessa lähetysajassa vaikuttaa korislähetyksiin?
rööriroope sanoi:Jaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu!
2.12. Namika Lahti - KTP-Basket
9.12. Korihait-Namika Lahti
16.12. Espoon Honka-KTP
30.12. Torpan Pojat-Kouvot
Eli peli/viikko ja välillä hiukan pidempi palloton periodi.
Ehkä sitten keväällä on jo siirrytty portaassa eteenpäin. :