Vs: Korisliigan Välierät 17: Joensuun Kataja vs Helsinki Seagulls
Nyt en ymmärrä, minun mielstä Vilpaan kapteeni tai kukaan muukaan ei haudo palloa kainalossaan niin kuin tekee Katajan kapteeni virheen jälkeen tai levittele käsiään vastaavalla tavalla kuin Lindbom. No ehkä Coleman ja Staten joskus mutta ei kovasti ;D.Espoon Nash sanoi:Todella epämiellyttävä tilanne. Lindbom valittaa joka tuomiosta, niinkuin on tehnyt vähintään B-junnusta asti. Rannikko on jatkuvasti tuomarissa kiinni. Tälläkin foorumilla tuomarityöskentelyyn on uhrattu aivan oma topic. Mitä enemmän tuomarityöskentelystä puhutaan, sitä enemmän yleisö kiinnittää siihen kriittisesti huomiota. Peli tuntuu olevan jo toissijaista.
Mitä itse olen tuomareista? Olen katsonut muutaman vihellyksen nauhalta pelin jälkeen, ja huomasin usein olevani väärässä tai tuomarin tulkinnan olevan ihan yhtä oikea kuin omani. Molemmilla joukkueilla tässä iso kasvun paikka, jossa panoksena mahdollisesti Suomen mestaruus. Tuomareista valittaminen ei tule loppumaan, mutta Seagulls ja Kataja voivat ainakin sivuuttaa sen suurimmaksi osin, verrattuna mahdolliseen finaalivastukseen Vilppaaseen, jossa Iisalolla on varmasti paljon hankalampaa.