Hemmo
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.
Niket!!! Mutta and1 pitäis kyl ostaa
Niket!!! Mutta and1 pitäis kyl ostaa
Miksi pitäisi? Käytä Nikeä vaan. Paremmat veimennukset kuin and ykkösissä.Hemmo sanoi:Niket!!! Mutta and1 pitäis kyl ostaa
air jordan 14 retro sanoi:Tietääkö kukaan missä olisi air jordan 14 retrot? Omistan yhdet, mutta alkaa olla museo kamaa.. ne ovat täydelliset kengät niin haluaisin uudet... Jos joku olisi nähnyt jossain?
Jos saapuisivat niin kannattaa varautua todella suuriin postikuluihin, muutenkin ovat varmasti melko kalliit kengät varsinkin itse suunniteltuina?The Truth sanoi:Onkos kukaan koskaan tilannut koriskenkiä tuolta Nike ID:stä? Siellähän siis saa itse valita kenkiin värit, materiaalit yms? Vaikuttasi niin lupaavalta sivulta, koska saa tehdä itse omat, persoonalliset kengät, mutta saapuisivatko ne kengät ikinä tänne koto Suomeen? :-\
Game sanoi:Jos saapuisivat niin kannattaa varautua todella suuriin postikuluihin, muutenkin ovat varmasti melko kalliit kengät varsinkin itse suunniteltuina?
Ite olen tilannut kahdet koristossut NIKE iD:stä. Postikulut ei olleet kuin korkeintaan 10-15€. Eivätkä ne tosiaankaan tule mistään jenkeistä vaan ihan Euroopasta... olisko ollut Belgia tai joku muu vastaava...The Truth sanoi:Hinta riippuu kengän mallista. Halvin kenkämalli taisi olla 120 € ja kallein taas 145 €. Ovathan ne tosi kalliita...Paljonkos se postimaksu tuolta jenkeistä tänne Suomeen olisi? ???
Ite kun olen aina Nikejä ostellut niin aina on tullu sopivan kokoiset tossut, sehän on sit tietty eriasia jos tulaa jotain muuta merkkiä kuin mitä normaalisti käyttää.Wa$hington Po$t sanoi:Hei oikeesti kertokaapas nyt, että miten täällä kaikki tilaa kenkänsä netistä?? Ihan arvotus!
Koot on erilaisia, jossain 40 on sama ku jossain 42, ja usein kyseessä on viä noi jenkkikoot!
Sitten joku kenkä on kapeempi kuin toinen.
Ja jossain kengässä on huonon muotoinen pohja ja jalka vääntyy siellä tms.
Ja se mikä ittellä ainakin tulee heti vastaan, on akillesjänne! Oon niin monta kenkää koittanu, joissa muuten kenkä on täydellinen, mutta sit akillesjänteen kohta on vääränlainen ja jää kengät kauppaan! Onko mulla joku vika tuolla kantapään ja akillesjänteen kohdalla vai miten, kun ei oikein mikään kenkä sovi!
Miten siis voitte ostaa kengät netistä sovittamatta!!!??? kertokaa!!
Marsu sanoi:Ite olen tilannut kahdet koristossut NIKE iD:stä. Postikulut ei olleet kuin korkeintaan 10-15€. Eivätkä ne tosiaankaan tule mistään jenkeistä vaan ihan Euroopasta... olisko ollut Belgia tai joku muu vastaava...
Njäh...Tiedä häntä....Riippuu paikasta.The Truth sanoi:No hyvä sitten! Ehkäpä minäkin uskaltaudun tilaamaan sieltä. Ja kengäthän voi sitten lähettää takaisin jos eivät ole hyvät...?
Ei pidä paikkansa. Kaveri tilasi kerran sieltä kengät ja toivat kuulemma kotiovelle asti. Taisi olla jotain parinkympin luokkaa ne postit.. Tunnen useita jotka ovat tilanneet, joten sivusto on luotettava ja suht nopeasti ne parsivat ne lenkkarit kasaanGame sanoi:Jos saapuisivat niin kannattaa varautua todella suuriin postikuluihin, muutenkin ovat varmasti melko kalliit kengät varsinkin itse suunniteltuina?
oskoa sanoi:Onkos kukaan käynnyt viime aikoina Mikonkadun intersportissa? Onko uuusia malleja tullut jo? Mitä?