Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

Hemmo

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Niket!!! Mutta and1 pitäis kyl ostaa ;)

Hemmo sanoi:
Niket!!! Mutta and1 pitäis kyl ostaa ;)
Miksi pitäisi? Käytä Nikeä vaan. Paremmat veimennukset kuin and ykkösissä.

KG1

Mul on noi garnetit ja ei oo mitkään ihmeelliset mun mielest. Ei tue kovin hyvin, liukkaat ja jotenkin vaikeet saada tiukasti jalkaan. No pakko myöntää et tuli ostettuu ko halval sai ja onhan noi ihan hienot mut kyl se on tunnustettava et ainoot hyvät adidakset on ollu T-mac kolmoset. Siksi en enään ikinä osta muuta kun niken tuotteita jaloilleni.

Ostin nyt sitte netistä Niken Zoom Kobe 2......Kaikella tavalla näyttää melkein täydellisiltä ja Koben omien sanojen mukaan: "Kun teet crossin, niin tunnet jalkapohjien koskevan maata." Sellasia pelikenkiä oon aina hakenut. Varsinkin kun olen aika pitkä ikäisekseni mutta silti pelaan takana tai laidassa. Nopeille jaloille. http://www.nike.com/nikebasketball/usa/?ref=bball_global_redirect#zoom_kobe_2 Kommentteja? ;)

air jordan 14 retro

Tietääkö kukaan missä olisi air jordan 14 retrot? Omistan yhdet, mutta alkaa olla museo kamaa.. ne ovat täydelliset kengät niin haluaisin uudet... Jos joku olisi nähnyt jossain?

Onko kukaan, siis missään päin SUOMEA, nähnyt RBK Rise And Shine -kenkiä? Kun ei tunnu Reebokia löytyvän niin mistään... ja sellaiset olisi kuitenkin saatava. :-\

kuva:
http://www.zappos.com/images/729/7298775/6218-416195-t.jpg

nyt meni omat kengät pieneks. jalka tuhannella mutkalla... jos ois rahaa ostaisin uudet, mutta.

ei vaa, taitaa olla toi säästämisvimma ja oma pihi luonne se pahempi ongelma - ja liian korkeet hinnat ;D

Jay

air jordan 14 retro sanoi:
Tietääkö kukaan missä olisi air jordan 14 retrot? Omistan yhdet, mutta alkaa olla museo kamaa.. ne ovat täydelliset kengät niin haluaisin uudet... Jos joku olisi nähnyt jossain?

Katso tuolta kickz.com:sta jos vaikka löytyisi. Jotain retroja sieltä löytyy mutta ei nyt muistu onko tuota 14:ää.
Noita retroja tulee aina silloin sun tällöin markkinoille ainakin erään NIKE-liikkeen myyjän mukaan. Paras valikoima tosiaan ulkomailla/nettikaupoissa.

Onkos kukaan koskaan tilannut koriskenkiä tuolta Nike ID:stä? Siellähän siis saa itse valita kenkiin värit, materiaalit yms? Vaikuttasi niin lupaavalta sivulta, koska saa tehdä itse omat, persoonalliset kengät, mutta saapuisivatko ne kengät ikinä tänne koto Suomeen? :-\

The Truth sanoi:
Onkos kukaan koskaan tilannut koriskenkiä tuolta Nike ID:stä? Siellähän siis saa itse valita kenkiin värit, materiaalit yms? Vaikuttasi niin lupaavalta sivulta, koska saa tehdä itse omat, persoonalliset kengät, mutta saapuisivatko ne kengät ikinä tänne koto Suomeen? :-\
Jos saapuisivat niin kannattaa varautua todella suuriin postikuluihin, muutenkin ovat varmasti melko kalliit kengät varsinkin itse suunniteltuina?

Hei oikeesti kertokaapas nyt, että miten täällä kaikki tilaa kenkänsä netistä?? Ihan arvotus!

Koot on erilaisia, jossain 40 on sama ku jossain 42, ja usein kyseessä on viä noi jenkkikoot!
Sitten joku kenkä on kapeempi kuin toinen.
Ja jossain kengässä on huonon muotoinen pohja ja jalka vääntyy siellä tms.
Ja se mikä ittellä ainakin tulee heti vastaan, on akillesjänne! Oon niin monta kenkää koittanu, joissa muuten kenkä on täydellinen, mutta sit akillesjänteen kohta on vääränlainen ja jää kengät kauppaan! Onko mulla joku vika tuolla kantapään ja akillesjänteen kohdalla vai miten, kun ei oikein mikään kenkä sovi!

Miten siis voitte ostaa kengät netistä sovittamatta!!!??? kertokaa!!

Game sanoi:
Jos saapuisivat niin kannattaa varautua todella suuriin postikuluihin, muutenkin ovat varmasti melko kalliit kengät varsinkin itse suunniteltuina?

Hinta riippuu kengän mallista. Halvin kenkämalli taisi olla 120 € ja kallein taas 145 €. Ovathan ne tosi kalliita...Paljonkos se postimaksu tuolta jenkeistä tänne Suomeen olisi? ???

Hai

The Truth sanoi:
Hinta riippuu kengän mallista. Halvin kenkämalli taisi olla 120 € ja kallein taas 145 €. Ovathan ne tosi kalliita...Paljonkos se postimaksu tuolta jenkeistä tänne Suomeen olisi? ???
Ite olen tilannut kahdet koristossut NIKE iD:stä. Postikulut ei olleet kuin korkeintaan 10-15€. Eivätkä ne tosiaankaan tule mistään jenkeistä vaan ihan Euroopasta... olisko ollut Belgia tai joku muu vastaava...

Hai

Wa$hington Po$t sanoi:
Hei oikeesti kertokaapas nyt, että miten täällä kaikki tilaa kenkänsä netistä?? Ihan arvotus!

Koot on erilaisia, jossain 40 on sama ku jossain 42, ja usein kyseessä on viä noi jenkkikoot!
Sitten joku kenkä on kapeempi kuin toinen.
Ja jossain kengässä on huonon muotoinen pohja ja jalka vääntyy siellä tms.
Ja se mikä ittellä ainakin tulee heti vastaan, on akillesjänne! Oon niin monta kenkää koittanu, joissa muuten kenkä on täydellinen, mutta sit akillesjänteen kohta on vääränlainen ja jää kengät kauppaan! Onko mulla joku vika tuolla kantapään ja akillesjänteen kohdalla vai miten, kun ei oikein mikään kenkä sovi!

Miten siis voitte ostaa kengät netistä sovittamatta!!!??? kertokaa!!
Ite kun olen aina Nikejä ostellut niin aina on tullu sopivan kokoiset tossut, sehän on sit tietty eriasia jos tulaa jotain muuta merkkiä kuin mitä normaalisti käyttää.
Jos kyseessä on jenkki koko niin kyllähän se on silloin ilmoitettu, kaikkissa tossuissahan on jenkki, UK ja EUR koot merkittyinä ::)

Marsu sanoi:
Ite olen tilannut kahdet koristossut NIKE iD:stä. Postikulut ei olleet kuin korkeintaan 10-15€. Eivätkä ne tosiaankaan tule mistään jenkeistä vaan ihan Euroopasta... olisko ollut Belgia tai joku muu vastaava...

No hyvä sitten! Ehkäpä minäkin uskaltaudun tilaamaan sieltä. :) Ja kengäthän voi sitten lähettää takaisin jos eivät ole hyvät...?

The Truth sanoi:
No hyvä sitten! Ehkäpä minäkin uskaltaudun tilaamaan sieltä. :) Ja kengäthän voi sitten lähettää takaisin jos eivät ole hyvät...?
Njäh...Tiedä häntä....Riippuu paikasta.

Game sanoi:
Ei pidä paikkansa. Kaveri tilasi kerran sieltä kengät ja toivat kuulemma kotiovelle asti. Taisi olla jotain parinkympin luokkaa ne postit.. Tunnen useita jotka ovat tilanneet, joten sivusto on luotettava ja suht nopeasti ne parsivat ne lenkkarit kasaan

Nike Max air 180 bb Todella hyvät , tukee nilkkaa loistavasti :)

oskoa

Onkos kukaan käynnyt viime aikoina Mikonkadun intersportissa? Onko uuusia malleja tullut jo? Mitä?

oskoa sanoi:
Onkos kukaan käynnyt viime aikoina Mikonkadun intersportissa? Onko uuusia malleja tullut jo? Mitä?

Kävin viimeksi tänään. En nyt pistänyt mitenkään eritysemmin merkille onko uusia malleja tullut, sillä keskityin vain siihen omien uusien kenkien löytämiseen, mutta kyllä niitä jonkun verran näkyi mm. lebronin uusimmat, conversen, rbk:n,and1...Niken kenkiä oli yllättävän vähän. ???
Juuri niitä kun olisin kaivannut.

Status
Viestiketju on suljettu.