aztronautti sanoi:Nike Shox Lethal kengät ovat tällä hetkellä käytössä ja hyvät ovat varsinkin kun kantapäät sattuvat olemaan varsin oikuttelevat joten Shoxin iskunvaimentimet ovat kyllä loistavat.
Mist löysit noit kokoo 40?Randolph sanoi:Nike Air Dual-D 2K6 tommostha mulla ja koko on 40
http://images.amazon.com/images/P/B000GFUO96.01-AT26F6GZJEB06._SCLZZZZZZZ_SS231_V39885577_.jpg
sf sanoi:Mites muuten onko käyttökokemuksia
And1:nin blue chip mid-kengistä?
Jaahas, no tuli nyt kuitenkin riski otettuaiha´.... sta sanoi:käytin puol viikkoo, huonot jalassa ja p****t vaimennukset,,, ihan lelut
nojjaaa sanoi:wallace käyttää aina runkosarjakaudella jotain nikejä ja playoffseissa chosen oneja... sanos yks allstarstason pelaaja joka käyttää and1:ja tällä hetkellä? et ois oma mallisto ja sopimus and1:n kanssa...
Virost ;DPikkupoika sanoi:Mist löysit noit kokoo 40?
and1 double cross sanoi:kukako tietää saako noita kenkiäenää suomesta.eteläiseltä alueeltä. Siis and1 double cross
Frazier sanoi:Tietääkö kukaan että myydäänkö jossain päin helsinkiä enää Nike Huarache 2k4:sia?? ???
HEHHEh sanoi:BEN WALLACE + tusina muita NBA staroja on käyttänyt AND1 kenkiä jo vuosia. Ei se ole pelkästään merkistä kiinni, malli on se joka ratkaisee. Jotkut AND1 mallit kestävät paljon paremmin kuin esim jotkut niket (shox) ja reebokit (iverson)! Esim. mulla AND1 risemid kesti käyttöä puol vuotta! ja meinaan on ekat kengät jotka on kestäny mulla yli 2 kuukautta (Treenaan noin 16 tuntia viikossa salissa). T. JUHA SALOSTA