Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Budget Sportista ja hinta 79.90 €. Väreinä musta/hopea ja musta/keltainen.

and(2)

phyh sanoi:
and1:nit on lasten kenkii

Kai niiltä jotain aikuisten mallejakin löytyy kun näyttävät liigatasollakin niitä käyttävän.

phäh

and(2) sanoi:
Kai niiltä jotain aikuisten mallejakin löytyy kun näyttävät liigatasollakin niitä käyttävän.

no tääl onkin niin kova taso että ei ihme että joku lahden namika käyttää and1:jä ja pärjää niin...

Jaa sanoi:
Nii millä perusteella sanot noin et and1 on lasten kenkii???

Eivät kestä mitään. Kaverillä tulee isovarpaat kengänkärjestä ulos..

capu

Wäpä sanoi:

Mulla on menny muunkin merkkisiä kenkiä rikki niinkuin and1jäkin. Riippunu enemmän mallista ku merkistä omalla kohdalla.

And 1 kenkien nilkka tuki on aivan olematon.. nilkat muljuu aika herkästi niissä kengissä, joten suosittelen jotain muuta merkkiä kaikille jotka haluavat pitää nilkat kunnossa. Kokemust on. :-\

converse all-star dwyane wade mallit. niillä mennään. hyvät on. :)

Jermaine

Wäpä sanoi:
Käske kaveris ostaa isommat kengät jos tulee varpaat ulos. Ei se oo kenkien vika jos ei ymmärrä ostaa isompia kenkiä kun vanhat on pienet.

Jermaine sanoi:
Käske kaveris ostaa isommat kengät jos tulee varpaat ulos. Ei se oo kenkien vika jos ei ymmärrä ostaa isompia kenkiä kun vanhat on pienet.

En tarkottanu tota.. siis kulumalla tuli varvas ulos. kyllä kenkien pitäs kestää enemmän ku 3 kuukautta.

oisiko kellään tietoa mistä pystyisi tilaamaan starbury kengät. ? jenkki sivustotkin käyvät mutta ei e-bay. ::)

Mulla on nyt Adidas Team Mac 2-popot. Aivan kammottavat, ei saa kunnolla kiristettyä nilkan kohdalta ja hajosivat pohjasta todella nopeesti. Älkää ostako!

Kartsa Fani

Oisko kellään kokemusta K1X:in kengistä?

RonRon

Kartsa Fani sanoi:
Oisko kellään kokemusta K1X:in kengistä?

itelläni on ollut stictly businesit ja ron artestin chieffgliderit, olen molemmista tykännyt tosi kovin, kevyet ja hyvät jalassa.

Jumpman sanoi:
Budget Sportista ja hinta 79.90 €. Väreinä musta/hopea ja musta/keltainen.

Siis toi hinta T-Mac 3:sista?? Itse ostin tarjouksesta T-Mac 5:set, 69 euroa. Not bad.

Mut noi kolmoset on ollut todella hyvät kengät, kuten myös nämä 5:set tuntuvat olevan. Kevyet ja istuvat hyvin jalkaan.
Taas T-Mac 4:set (joissa ei ole nauhoja) ovat aivan kauheat! Raskaat eikä niitä tunnu saavan kunnolla jalkaan mitenkään.

HEHHEh

phäh sanoi:
no tääl onkin niin kova taso että ei ihme että joku lahden namika käyttää and1:jä ja pärjää niin...

BEN WALLACE + tusina muita NBA staroja on käyttänyt AND1 kenkiä jo vuosia. Ei se ole pelkästään merkistä kiinni, malli on se joka ratkaisee. Jotkut AND1 mallit kestävät paljon paremmin kuin esim jotkut niket (shox) ja reebokit (iverson)! Esim. mulla AND1 risemid kesti käyttöä puol vuotta! ja meinaan on ekat kengät jotka on kestäny mulla yli 2 kuukautta (Treenaan noin 16 tuntia viikossa salissa). T. JUHA SALOSTA

nojjaaa

HEHHEh sanoi:
BEN WALLACE + tusina muita NBA staroja on käyttänyt AND1 kenkiä jo vuosia. Ei se ole pelkästään merkistä kiinni, malli on se joka ratkaisee. Jotkut AND1 mallit kestävät paljon paremmin kuin esim jotkut niket (shox) ja reebokit (iverson)! Esim. mulla AND1 risemid kesti käyttöä puol vuotta! ja meinaan on ekat kengät jotka on kestäny mulla yli 2 kuukautta (Treenaan noin 16 tuntia viikossa salissa). T. JUHA SALOSTA

wallace käyttää aina runkosarjakaudella jotain nikejä ja playoffseissa chosen oneja... sanos yks allstarstason pelaaja joka käyttää and1:ja tällä hetkellä? et ois oma mallisto ja sopimus and1:n kanssa...

Status
Viestiketju on suljettu.