Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

Al Bundy

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Mallit on saletisti totta, hinnat turnaushintoja, eli keskimäärin kauppahintoja hieman alemmat.

bigifoot

grrrgrrrrr sanoi:
Ei nyt ihan aiheeseen, mutta melkein... Mistä te muut iso jalkaiset koripalloilijat saatte vapaa-ajan kenkänne? Perkele kun ei kaupoissa ole kokoja ja kengän numeroni on vain 46-47...

mulla oli sama ongelma, mutta sit löysin pointguardin kautta k1x:n kengistä isoja kokoja. siellä on mun mielestä US15 saakka.

jeah

Al Bundy sanoi:
Mallit on saletisti totta, hinnat turnaushintoja, eli keskimäärin kauppahintoja hieman alemmat.

Pitää sit varmaa lähtee tampereelle kenkä ostoksille ku ei valitettavasti osallistuta turnaukseen :/

S_F

Adidas courtit, pitäis hommata uudet, jalka liian iso kenkiin... :p

Osaako joku sanoa missä tuo Delfiinin kisakauppa sijaitsee?

Tru Warier sanoi:
Osaako joku sanoa missä tuo Delfiinin kisakauppa sijaitsee?
Sampolan koululla, osoite Sammonkatu 2.

ville.fi sanoi:
Sampolan koululla, osoite Sammonkatu 2.

Kiitti.

grrrgrrrrr sanoi:
Ei nyt ihan aiheeseen, mutta melkein... Mistä te muut iso jalkaiset koripalloilijat saatte vapaa-ajan kenkänne? Perkele kun ei kaupoissa ole kokoja ja kengän numeroni on vain 46-47...
Kääntäen  - mistä te pienijalkaiset koripalloilijat (jos teitä on) saatte kenkänne? Joudun ostamaan junnumalleja, niistä And1 ollu aika luotettava, kun muut hajoaa puolessa kaudessa! Eikä ole pahemmin valinnanvaraa muissa merkeissä. Mut mitäs pelaan korista - isompi ongelma varmaan toi vapaa-ajan kenkien löytyminen, pitää kai tilata hyvinpalvelevista kenkäkaupoista?

Utec

Pikkusisko sanoi:
Kääntäen  - mistä te pienijalkaiset koripalloilijat (jos teitä on) saatte kenkänne? Joudun ostamaan junnumalleja, niistä And1 ollu aika luotettava, kun muut hajoaa puolessa kaudessa! Eikä ole pahemmin valinnanvaraa muissa merkeissä. Mut mitäs pelaan korista - isompi ongelma varmaan toi vapaa-ajan kenkien löytyminen, pitää kai tilata hyvinpalvelevista kenkäkaupoista?

Kuinkas pieni jalka Pikkusiskolla on?

ite oon junnu 11wee kenkä 38.mul on peus junnu kenkä:nike shox.sitä ennen and1 fresh air.

täh?

tarmo05 sanoi:
ite oon junnu 11wee kenkä 38.mul on peus junnu kenkä:nike shox.sitä ennen and1 fresh air.
Kahdeksan minuuttia ennen tätä viestiäsi ilmoitit olevasi 12vee? ??? ??? Pisti vaan silmään..

mul on nike shox(vimme vuoden uusimmat..keravan intersporyt 70e,alennus. oikee joku 100-110.

S_F

jenkki 12½-13

Heh, tulee vähän 'kuka ei kuulu joukkoon' -fiilis, ku näitä kokoja lueskelee.
Siro 35-36 istuu tämän 17-vuotiaan tyttölapsen jalkaan. (no, enhän minä mikään jätti muutenkaan ole, pituutta jokunen sentti vajaa 165)
Noh, halvalla pääsee, ku junnukokoja ostellaan :D

Shq

Merkistä riippuen 43-45. Tällä hetkellä käyttämäni Nike Shox Lethalit on kokoa 45

oujee

Mie oon 10 vuotta ja mulla on 53 koon kumisaappaat...

Status
Viestiketju on suljettu.