Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

gasrr

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

skaze sanoi:
1T557_400.jpg

1V036_400.jpg
noi on kyllä aika makeen näköset :)

Tim DUnacin nimikkokengät nää adidakset clima cool kengät on kyl hyviä...tai semmosta oon kuullu

Nuo Converenset ovat aika hienot ja hyvät minun mielestäni, ja Kobe Bryantin nimikkokengät on myös riitävät pelaajille.

jr. mac

Iverson Jr. sanoi:
Nuo Converenset ovat aika hienot ja hyvät minun mielestäni, ja Kobe Bryantin nimikkokengät on myös riitävät pelaajille.

Pääasia että on hienot... ;D Jos tarkoitat Hurache 2k5 koben nimikko kenkinä, niin ne on aika paskat. Tarrat irtoaa koko ajan ja muutenkin nilkka tuki aika kehno.

jr. mac sanoi:
Pääasia että on hienot... ;D Jos tarkoitat Hurache 2k5 koben nimikko kenkinä, niin ne on aika paskat. Tarrat irtoaa koko ajan ja muutenkin nilkka tuki aika kehno.
No ihan sama se mulle, ku en oo ostantanu niitä :D

lerbon

lebronin kolmoset on ihan ykköset!!! ainoo haitta puoli on että nauhat kuluu nopeasti

Adidakse. Garnetit a kolmoset.. hieman painavat mutta pohkeis riittää rahkeit:p

hurhuhus

jr. mac sanoi:

Tarra ehkä huono, mutta ootkos käyttäny noita kenkiä kun tollastaa selität??! Nilkka tuki todellakin hyvä! Se tarra kuuluu laittaa kiinni, vaikka kuinka siistiltä näyttäiski pitää niitä auki!! On vielä törkeen kevyet! Mun mielestä parhaat kengät koskaan!!

Mun mielestä and1 on paras kenkä merkki ja and1 valmistaa tosi hyviä pallojakin ;) :-*

MY

Mun mielest and1 koska mul on semmoset ja muutenki. ja niil on parhaat pallotki. laitan vaik täs joku päivä mun kengist kuvaa tänne ;)

Odotamme innolla. Niken Shoxit on ainakin ittellä toiminu hyvin.

and1t

and1t on ihan paskoja, mulla menny kolmet and1t alle puoleen vuoteen paskaks sen jälkeen tein päätöksen etten enäään ikinä osta andejä ja mitä niihin palloihin tulee, ihan liian liukkaita sekä normaalisti että sitten varsinkin hikiselle kädelle!!! mun mielipide andeistä ja tiedän että monet yhtyy siihen!! kledjut on kyllä ihan siistejä!!! itse kannatan niken/adidaksen kenkiä ja palloista wilson/nike/baden etenkin legendaarinen wilson jet niitä kun vielä sais jostain mut ei ole tainnut olla myynnissä moneen moneen vuoteen mikä on harmi sinänsä!!

nainon

And1 on muuttunut ajan myötä teini gangsta räppi kledu merkiksi...Kengät on hyvät missä on mahdollisimman paljon kromia! ;D

jebulis

niinhän se vähä on mut en nyt noista kromeista menis sanoo, autossa sitä kyllä pitää olla!!!

atgh

LeBron III on ollu ihan paskat! narut katkeilee joka treeneissä, neuvon että älkää ostako kyseisiä kenkiä! pettymys Niken mallistosta! mutta muut kengät toiminu Nikellä ihan hyvin ;)

Conversen kengät jossa on Dwayne Waden nimmari systeemit on ihan sika hyvät! :p Eli ne uudet converset jotka on tullu just suomee.....

aighttt

Nike Shox Lethal <3 ne on maailman parhaat ;)

Jemes

Mitä mieltä olette oldschool koristossuista? Tietty huonommat jalassa, mutta pirun tyylikkäitä ovat. Air Force 1, Adidas Pro Model, Puma Suede, Reebok Pump jne.

Status
Viestiketju on suljettu.