Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Rodney sanoi:
ei ole jalat olleet yhtään kipeät siis jalkaterät eli ihan hyvin tuntuvat nuo vaimennukset toimivan.
eikös vaimennukset loppupeleissä vaikuta ihan polviin? ei jalkoihin...
koska kun laskeudut ilmasta maahan, se voima kulkeutuu jalan luista sääriluuhun ja sääriluusta polveen.
ihmiset vaimentavat itse näitä impakteja joustamalla polviaan laskeuduttaessa.
Rodney sanoi:
Vielä lisäys noihin vaimennuksiin että kyllä ne varmaan on koville joutunut kun olen 193cm pitkä ja 92kg painoa että kyllä on testattukkin ja pompittu.Hyvät on kaikin puolin vaikkei koriskengiltä näytäkkään. ;D
hehe, kyllä mä vähitellen alan uskoa että nuista johonkin on.
epäilytti vaan niitten retro-ulkonäkö, eikä tekniikasta puhuttu ollenkaan missään sivulla.
(itsekin painan reilut 90 kiloa, ja lebron2:set ihan hyvin ovat kestäneet :p )

Joo kyllä vaikuttaa polviinkin ja myös alaselkäänkin.Ehkä selvitin vähän epäselvästi sillä tarkoitin nimen omaa itseäni ja minulla tulevat ensiksi nilkat ja päkiät kipeiksi jos ei ole kunnon vaimennuksia.Kyllä itseäkin epäilytti mataluuden ja retro lookin takia kun aikaisemmin olivat kahdet eri team-macit ja molemmissa meni nilkat pariin otteeseen mutta nämä kyllä toimivat minun jaloissani ja ennen kaikkea kengät ovat ultra kevyet vaikka kengän koko on us13..

Jordaneita on

Rodney sanoi:
Kiitokset vastauksista.Täytynee varmaankin jättää väliin.Kiinnotuksen kohteena olisivat myös AND1 Devastate ja AIR JORDAN XX mallit kun tuolta saksan maalta saisi edullisesti.Joten kyselisin sitten näistä kokemuksia varsinkin JORDANEISTA??Kiitos
Ostit jo toiset kengät, mut aattelin silti laittaa tänne, et jordaneita parempia ei löydykkään! Siis vaikka ne maksaakin aika paljon, niin kyllä ne silti kestää. Adidakset ja reebokit kesti mulla korkeintaan 2 kk, mutta kun jordanit ostin, niin ei tarttenut vaihtaa kenkiä edes puolen vuoden välein... muissa käyttämissäni kengissä on joku sauma auennut tai pohjan liima pettänyt (pohja alkaa lähteä irti), niin jordaneissa ei mitään näitä ongelmia.

Ei-ei.

minkä takia porukka ees ostaa jordaneita? ne kengät on tehty 100% mustille"! kaikki valkoset vois käyttää "norm" shoesseja ettei tehä itestään pellejä......... sama ku joku valkonen ostais fubun kamaa

Jason Kidd (esim.) oli siis mielestäsi pelle viime kaudella? ( Käytti Jordaneita) Kaikki käyttää mitä kenkiä haluaa.

Luppakorva

kerpele sanoi:
minkä takia porukka ees ostaa jordaneita? ne kengät on tehty 100% mustille"! kaikki valkoset vois käyttää "norm" shoesseja ettei tehä itestään pellejä......... sama ku joku valkonen ostais fubun kamaa
Ai minkä takia ostaa?! No omasta mielestäni Jordanit ovat parhaita kenkiä mitä tehdään!! Useimmat mallit istuvat omaan jalkaan kuin nakutetut! Se riittää minulle. Missä sanotaan että "Jorkut on tehty 100% mustille"?? Mitkä ovat sitten näitä "norm" kenkiä joita meidän kaikkien tulisi käyttää ettemme tekisi itsestämme pellejä? Fubu ja Air Jordan ovat tietenkin hieman eri asia, ehkä pikkasen eri brändejä.

Itsellä ensinmäiset tossut oli Jordanit ja sen jälkeen ei ole tullu mitään muita tossuja käytettyä. Eli pelkkiä Jordaneita since 1992!
Eikä ne ole pelkästään mustille tehtyjä....mustat vain haluaa jenkeissä pitää sitä ainoastaan heille kuuluvana oikeutena. Jordan kun siellä on kallis merkki ja kuvastaa käyttäjän statusta. Mut kun Jordania joskus pyydettiin ajamaan mustien oikeuksia poliittisesti niin mieshän vastasi siihen että valkoiset ostavat kenkiä myös ;D

tietääkö?

tietääkö kukaan missä päin suomee myydään reebokin atr pump tossuja??

mun kengät on 45 ja toiset 44 ni joku semmone varmaa

se riippuu mallista, 44-46 välillä heittelee

fgj

tietääkö kukaan koska on tulossa uusia garnetteja ja onko hyvät kengät?

yy

fgj sanoi:
tietääkö kukaan koska on tulossa uusia garnetteja ja onko hyvät kengät?
ihan kohta kai, mut en tiedä onko paljon eroa vanhoihin?

no Carmelo Anthonyn Jordan nike airit vai mitä olikaaDENVER

mmm

millaset nuo uudet garnetit on siis kevään mallit?

kkkkkkkkkkkkk

Sain just uudet niken shoxit niissä koko 48 oon -91

uudergh

Uudet adidakset kokoa 51½ ja oon 90 loppuvuonna syntyny!

saas

45½ ja pelkällä Nikellä pelaan!

Adidakseltahan ei noita puolikkaita kokoja löydy mutta ei niin väliä. Mulla Adidakset 44 ja Niket 43

Koriskengät on koriskenkiä ja ihmiset ihmisiä pigmentistä riippumatta! Se mikä kenkälesti sopii kenellekin ei riipu ihonväristä vaan "kavion" mallista (leveä, kapea, rintava ect...).

Pysykäähän asiallisina... t. valvoja

Status
Viestiketju on suljettu.