Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

iiro sanoi:
Totuus on kuitenkin se, että se on ainakin 80% pelaajan päästä kiinni toi nilkkahomma, mikäli se nilkka on mennäkseen se on aivan sama minkälaiset tuet koriskengissä on. Mä olen pelannut koko ikäni sekä matala- että korkeavartisilla kengillä ja eroa en ole kyllä huomannut. Ja tosta k1x:n kenkien kanssa pelaamisesta, eikös Ron Artest juuri tehnyt diilin niiden kanssa?????
kyllä mä ainakin huomaan eron Huarache 2K4 (vaikka se on periaattees low-vartinen jota on jatkettu höttösellä matskulla) ja LeBron 2.
kenties se on, mutta mä ainakin tunnen oloni suojatuksi jos mulla on edes jonkunlainen varmistus.

iiro

skaze sanoi:
kenties se on, mutta mä ainakin tunnen oloni suojatuksi jos mulla on edes jonkunlainen varmistus.

tätä juuri tarkoitin: "tunnen oloni suojatuksi" tolla edellisellä kirjoituksellani

Kiitokset vastauksista.Täytynee varmaankin jättää väliin.Kiinnotuksen kohteena olisivat myös AND1 Devastate ja AIR JORDAN XX mallit kun tuolta saksan maalta saisi edullisesti.Joten kyselisin sitten näistä kokemuksia varsinkin JORDANEISTA??Kiitos

Rolf

Kävin ite hakeen Adidaksen GDL kakkoset, tuntu hyviltä. Hintakin ihan jees, 79 e.

siis

Rolf sanoi:
Kävin ite hakeen Adidaksen GDL kakkoset, tuntu hyviltä. Hintakin ihan jees, 79 e.

siis mitkä kengät?

Adidas GDL 2

siis sanoi:
siis mitkä kengät?
adidas_gld_pm.jpg

Siinä olisi.. Googlen kuvahaku on aina kiva ::) :p

jgh

itä sanoi:
mitä mieltä ootte uusista duncaneista? onko kellää? tai garneteista?
joo kertokaas joku millaset noi kengät on?

itä sanoi:
mitä mieltä ootte uusista duncaneista? onko kellää? tai garneteista?
Uudet Duncanit on ehkä paskimmat kengät mitkä mulla on ollut. Mut joku voi tykätä..KG:t ei taas sopinu jalkaan yhtää

XX

Toivottavasti on hyvät nuo jordanit, Just lähti tilaus koolle 12 ;) :p ;D
Eli jos kokosi on tuo niin sori, myöhästyit.

llj

Mr. Mef sanoi:
Uudet Duncanit on ehkä paskimmat kengät mitkä mulla on ollut. Mut joku voi tykätä..KG:t ei taas sopinu jalkaan yhtää

mun mieletä noi duncanit on ainakin pirun hyvät, ei sovi välttämättä kaikille. Garnetitkin kuulemma ihan ok

llj sanoi:
mun mieletä noi duncanit on ainakin pirun hyvät, ei sovi välttämättä kaikille. Garnetitkin kuulemma ihan ok
Garnetit on aika jäykät, kuulemma. Duncaneista en tykkää korkean pohjan, lähinnä kantapään kohdan takia. On myös aika kapea kenkä meikäläiselle..

gnc

itse juuri pidän tästä kantapäästä

oudot

Adidas GDL 2 sanoi:
adidas_gld_pm.jpg

Siinä olisi.. Googlen kuvahaku on aina kiva ::) :p
mä en tykkää noista kengistä.. ne tuntuu jotenkin oudoilta

jatkoa vielä

oudot sanoi:
mä en tykkää noista kengistä.. ne tuntuu jotenkin oudoilta
siis ku noi kiristää vaan toiselta puolelta

the dude

Adidas 4sight2 käytän ite treeneis sekä peleissä.

slerba

ftlgohkt sanoi:
AND1:t imee lerssiä

Hyvin perusteltu mielipide! And 1:n muutamalla mallilla pelanneena en voi sanoa samaa, vaan lerssi sai olla ihan rauhassa.

piloon

Ennen ei imenny, mutta nyt on alkanu pahemman kerran...merkistä alkaa tulla räpä jäbien juttu ennemmin ku koris pelaajien.

Ostin noi K1X Chiefgliderit joka tapauksessa vaikka täältä sain vähän negatiivista palautetta ja itsekkin olin todella epäileväinen,mutta onnekseni ostin nimittäin ovat aivan mahtavat kengät.Ovat erittäin kevyet ja ihme kyllä tukevat jopa nilkkaakin ja pito on paras mitä minulla on tähän asti ollut vaikka kenttä onkin vähän likainen.Omasta mielestä ovat huippu hyvät vaikka eivät normi koriskengiltä näytäkkään.Eli muille ketkä empivät ostaako kyseiset kengät vai ei niin kannattaa ostaa.

Rodney sanoi:
Ostin noi K1X Chiefgliderit joka tapauksessa vaikka täältä sain vähän negatiivista palautetta ja itsekkin olin todella epäileväinen,mutta onnekseni ostin nimittäin ovat aivan mahtavat kengät.Ovat erittäin kevyet ja ihme kyllä tukevat jopa nilkkaakin ja pito on paras mitä minulla on tähän asti ollut vaikka kenttä onkin vähän likainen.Omasta mielestä ovat huippu hyvät vaikka eivät normi koriskengiltä näytäkkään.Eli muille ketkä empivät ostaako kyseiset kengät vai ei niin kannattaa ostaa.
millaset vaimennukset nuissa on?

skaze sanoi:
millaset vaimennukset nuissa on?

Niissä on kannassa ja päkiän kohdalla omat erilliset vaimennus "kapselit" joista laitan tähän suoran kopion kenkien mukana tulleesta lapukkeesta:Front-foot springy cushion for quick first step and protection.We named our front foot system W.H.U.I.T.A (way higher up in the air) The w.h.u.i.t.a pad repels energy,if the same experiment is performed on a w.h.u.i.t.a pad,the energy will be returned into the object impacting it,the ball bounces back.In another words the w.h.u.i.t.a pad in the forefoot gives you extra lift when you take off,way up in the air.
Eli suomeksi kun tiputat pallon tolle ihme palalle niin sen pallon energia siirtyy siihen vaimennus palaan ja josta se tulee takaisin palloon ja ponnauttaa pallon takaisin ilmaan.

Kanta päässä on saman tyylinen vaimennus pala joka toimii toisin päin ja suora lainaus:Rear-foot shock absorbing cushion to protect your body from high landings troughout the entire lifespan of the k1x CHIEFGLIDER.We called our rear-foot absorption system W.L.O.T.C which stands for way longer on the court for all weekend long "winners stays" action.
Suomeksi tiputetaan jälleen pallo tolle kantapäässä olevalle palalle ja pallossa oleva energia siirtyy palaan ja jää siihen.Eli kun tulet hypystä alas niin se painovoima siirtyy siihen palaan ja näin ollen jalkasi eivät tärähdä ja rasitu muutenkaan alastulo tärähdyksistä.

Paljon on hienoja lyhenteitä ja kaupallista hehkutusta erikoisista vaimennus systeemeistä.Omat kokemukseni ovat  kolmelta päivältä (to,pe,la) johon mahtuu yksi miesten kakkosdivari peli,yhet puolentoista tunnin treenit ja tämän päivän harjoitus turnaus jossa oli kaksi peliä peräkkäin.Eli käyttöä on kengille tullut jo hyvinkin paljon ja ei ole jalat olleet yhtään kipeät siis jalkaterät eli ihan hyvin tuntuvat nuo vaimennukset toimivan.Siintä en tiiä pääsekö niillä yhtään korkeammalle kuin muillakaan kengillä (tuskin) mutta hyvin pelaavat ja ihmeen tukevat mideiksi.Myös pito on todella hyvä ehkä paras mitä itellä tähän asti on ollut.Vielä lisäys noihin vaimennuksiin että kyllä ne varmaan on koville joutunut kun olen 193cm pitkä ja 92kg painoa että kyllä on testattukkin ja pompittu.Hyvät on kaikin puolin vaikkei koriskengiltä näytäkkään. ;D

Status
Viestiketju on suljettu.