Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

no ku

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

oon täs ajatellu ostaa taas uudet kengät nii oiski kellää laittaa linkkii mis olis kaikkii hyvii niken kenkiä? oon kattonu googlen avul parit sivut mut ei kärsivällisyys riittäny kattoo useita ku ne sivut mitä katoin oli ihan perseestä. aiemmat kengät on k1xit ja pirun mukavat jalas.

meilläki on auto

mulla on ollu kahdet AND1 ja ne on ollu hyviä! viimme vuotena mulla oli reebokit ja ne oli ihan paskat! tos pari viikkoa sitte ostin nike dual-d:t jotka on hyvät!!

Nyt vähän mielipidettä 31-vuotiaalta "konkarilta". Parhaat koriskengät ikinä ovat joko"ikiklassikko" Air Jordan VIII:t tai K1X:n Strictly businessit. Molemmat tarpeeksi pehmeitä ja keveitä, mutta myös todella jämäköitä ja tukevia kenkiä. Nyt vain odottelen milloin K1X julkaisee Artest Chiefgliderit, sillä ne tulevat olemaan meikäläiselle pakkohankinta sen perusteella miten hyviksi noi edelliset K1X:t ovat osoittautuneet. Esim. noi Lebronit mistä täällä on ollut paljon puhetta ovat olleet meikäläiselle pettymys... paljon hintaa- vähän substanssia.

tvyaene veiti

paljos noi dwyane wadet maksaaa intersportis ?

Mää itte oon käyttäny And1. Neon tosi hyvät ja ainakin mulla ne on kestäny. Ite lähdin Nikeja hakemaan, mutta ne ei ollukaan sopivat ja myyjä esitteli noita And1:ja. Ne oli viimeset, joten sain ne hyvään hintaan, roimalla alennuksella! Ja eikun kassan kautta kotiin! Nyt ne on osottautunu loisto-ostokseks. Hienot on vieläkin vaikka onkin jo vähän nuhruset kun oon käyttäny niitä sisällä ja ulkona. Ja täsmennetäänpä että kyseessä on And1 Agility Mid Jr:t, tosi hyvät, hinta kun viimeiset olivat oli 30€

Minulla on Niken dual-d:t treeneissä ja peleissä. Katukoriksessa on taas Reebokin AI:t. Eivät tietääkseeni ole mitään Answer sarjaa vaan semmoset old school kengät (mid/high). kokovalkoset ;D ;)

The Boss

And1 on nuorison muotimerkki, mutta ominaisuuksiltaan kaukana laadukkaimmasta merkistä (Nike).

The Boss sanoi:
And1 on nuorison muotimerkki, mutta ominaisuuksiltaan kaukana laadukkaimmasta merkistä (Nike).

En osta MITÄÄN muodin takia! Laatua sen olla pitää ja And1:t on musta tosi hyvät!

100%

coutsi sanoi:
Eli mitä kenkiä käytät treeneissä..?

Nike, Nike, Nike, Nike, Nike.............. ;D parhaita, otetaan huomioon myös nilkkatuki ei pelkästään ulkonäköä ::)

hajoaa...

100% sanoi:
Nike, Nike, Nike, Nike, Nike.............. ;D parhaita, otetaan huomioon myös nilkkatuki ei pelkästään ulkonäköä ::)

Niket vaan hajoaa parissa kuukaudessa...

K1X Baller

K1X Strictly Business

www.pointguard.fi

Tekee teistä parempia pelaajia ja paljon tyylikkäämpiä :-*

(EDIT: Lisätty t-kirjain osoitteeseen.. Nyt linkki toimii.)

grrrgrrrrr

Ei nyt ihan aiheeseen, mutta melkein... Mistä te muut iso jalkaiset koripalloilijat saatte vapaa-ajan kenkänne? Perkele kun ei kaupoissa ole kokoja ja kengän numeroni on vain 46-47...

grrrgrrrrr sanoi:
Ei nyt ihan aiheeseen, mutta melkein... Mistä te muut iso jalkaiset koripalloilijat saatte vapaa-ajan kenkänne? Perkele kun ei kaupoissa ole kokoja ja kengän numeroni on vain 46-47...

Itselläni on myös mono kokoa 46, mutta tuuria on ollut yleensä sen verran, että suurin koko mitä kaupasta löytyy on juuri tuo 46. Jos ei löydy kokoa, en jaksa jäädä murehtimaan asiaa, vaan katson sitten jonkun muun mallin.

grrrgrrrrr sanoi:

olet varmaan kokeillut tilaamista ;)

zonkki sanoi:
Reebokit on surkeimmat koriskengät jotka tiedän!Jopa aviat on parempii
Mullaki on Niken Vince Carterit mut, en tiiä mikä numero...

Nyt on and1 jätetty ja jordanit alla (Jordan XX http://nikecatalog.seesaa.net/image/img10492736651.jpeg)
ja täytyy sanoo että on paljon pehmeemmät ja parempi vaimennus kun noissa ändeissä. Pelaako täällä joku samoilla Jordaneilla ku minä? Onko ollu hyvät?

Tompsa

Mul on Conversen Wadet. Hjuvat kengät ovat :)

Al Bundy

Delfin-Basketin kisamyymälään tulossa huhujen mukaan seuraavia malleja: Nike Zoom Kobe 1, Zoom Lebron 3 low, Nike Huarache 64 sr ja jr, Nike Shox Bounche , And1 Mystique, And1 Lockdown sekä Reebokilta ja Adidakselta malleja.

oikeeestiii?!

Al Bundy sanoi:
Delfin-Basketin kisamyymälään tulossa huhujen mukaan seuraavia malleja: Nike Zoom Kobe 1, Zoom Lebron 3 low, Nike Huarache 64 sr ja jr, Nike Shox Bounche , And1 Mystique, And1 Lockdown sekä Reebokilta ja Adidakselta malleja.

Onko tää nyt varma tieto? ja missä hinnoissa kyseisiä kenkiä sitten olisi?

Status
Viestiketju on suljettu.