masanen
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.
kyllä parhaat on varmaankin AND 1, 2 chi low. mutta yleensäkkin kaikki ANDin kengät ^___^
kyllä parhaat on varmaankin AND 1, 2 chi low. mutta yleensäkkin kaikki ANDin kengät ^___^
sahrsa sanoi:Kyl noi Nike Hurachet 2k4 on ollu mulle ainaki tosi hyvät, vai meni ekat 3 kuukauden sisäl rikki ja tokat 4, mut sain takuus uudet tilal. Seuraavat kengät on varmaankin Hurache 2k5.
samaa mieltä ollaan.bulls fani sanoi:LeBron 2 on parhaat ;D ;D ;D
.. . . . sanoi:onko kukaa ostanu viel änäitä nike shox lethaleita? tuntu ainakin hyviltä ku kokeilin. mielipiteitä?
total packaget on halpisversiot huarachesta, eli siitä puuttuu muutama avainteknologia.pieni sanoi:tiiättekö yhtään mitä eroo niken air total packagella ja huarache 2k4:silla? ku ne on ihan samanlaiset mut packaget o halvemmat.... ??? ??? :'(
kobetwo, muttei niitä taida enää löytää mistään.Naukki sanoi:Hyvät kengät riippuu vähän siitä kuka niitä käyttää. Minun on ainakin todella vaikea löytää hyviä 107 kiloista ruhoani lennättämään. Nilkka ei tue tarpeeksi, kengät hajoavat parin kuukauden jälkeen eikä jämäkkyyttä ole riittävästi.
Jos tiedätte hyviä isojen poikien kenkiä niin vihjeet ovat kullan arvoisia...
Naukki sanoi:Hyvät kengät riippuu vähän siitä kuka niitä käyttää. Minun on ainakin todella vaikea löytää hyviä 107 kiloista ruhoani lennättämään. Nilkka ei tue tarpeeksi, kengät hajoavat parin kuukauden jälkeen eikä jämäkkyyttä ole riittävästi.
Jos tiedätte hyviä isojen poikien kenkiä niin vihjeet ovat kullan arvoisia...
skaze sanoi:total packaget on halpisversiot huarachesta, eli siitä puuttuu muutama avainteknologia.
esmes air zoom vaimennus, hiilikuitulevy pohjasta jne
PIENI sanoi:no mokasinko mä sitten pahasti ku hurahdin ja ostin total packaget? onks ne sitten huonot? mikäs siin himputin hiililevys on parempaa?
terva2 sanoi:Tietääkö kukaan mistä voisi löytää huarache 2k4 tai 2k5 mustana pääkaupunkiseudulta ja mihin hintaan ???