Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.

Shaqin kenkä

Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Tam Pere sanoi:
muute shaq kengän koko taitapi olla 51-52.
Hanno Möttölän kenkä on eurokokoa 53 (muistaakseni :p). Joten eiköhän Shaqin kenkä ole pikkuisen isompaa kokoa! Jenkkikoko O´nealilla on 22, mitä se on euro koossa, sitä en tiedä!

No tosta Shaqin kengän koosta lukee joka paikassa vähän eri tavalla, mut joku 20-22 se on. Siis euroissa 64-68. Wohoo, that's big!

En netistä pikaisesti löytänyt kummempaa, mutta Säkin kenkä taitaa olla kokoluokkaa 59.

21

Talkkeri sanoi:
En netistä pikaisesti löytänyt kummempaa, mutta Säkin kenkä taitaa olla kokoluokkaa 59.

21 eli n. 56...

Taas näköjään mennään ihan sivuraiteille. Ei täällä kysytä kenekään Säkin, sun muitten korstojen kenkien kokoa, vaan omien kenkien. Haloo!

Minulla on yhdet saappaat kokoa 60, mutta ne ovat aika väljät.

bl

shoes1.jpg

Sellainen 42/43.

OFFTOPIC: Voitte varmaan kuvitella kuinka vaikea on löytää tämmöseen jalkaan siroja piikkikorkokenkiä. No törmäsin tosin viime kesänä Tampereella kenkäkauppaan, josta löyty naisten kenkiä jopa kokoja 43/44. Talvikengät joutuukin useinmiten ostamaan miesten puolelta, naisten 42:seen kun ei mahdu villasukka.

Juu anteeks... Tuli laitettuu vähä pieni koko tonne shaqin kengäs. Nii onha se lähempämä 60 ku 50 :)

NiKe on se ihan paras koris kenkä merkki. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D

mulla on adidas t-maci 2 ne on mun mielest ihan hyvät !!! :)

dadat on parhaat!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;Dniillä pääseee nääs eteen ja taakse ;D ;Dmyös ylös ja alas ;D ;D

mun kengän koko on 42½!!!ja shagil on varmaa joku 10 koko oo isompi sen kanootil vois jo vaikka mennä souteleen!!!!!1 ;D

and1 tekee parhaat kengät mitä on olemassa.. ne on tajuttoman hyvät kävellä ja niillä on toooodella hyvä pelata korista. mukavan tukevat ja kaiken lisäksi ei todellakaan mitkään rumat kengät ;D

ilynh

jonnez sanoi:
and1 tekee parhaat kengät mitä on olemassa.. ne on tajuttoman hyvät kävellä ja niillä on toooodella hyvä pelata korista. mukavan tukevat ja kaiken lisäksi ei todellakaan mitkään rumat kengät ;D

elä viitti. kaikki jotka tykkäää ees vähän and1 o joko alle 12-v tai sitten lahest. Nike,Adidas,RBK... tos on sulle KENKII ei lelui!!

kysymys!

Eiköhän se paras kenkä ole se joka tuntuu jalassa hyvältä!? Oli se sitten merkiltään mikä tahansa noista alussa esitetyistä, ja lieneehän niitä hivenen muitakin merkkejä olemassa.

Minä

ilynh sanoi:
elä viitti. kaikki jotka tykkäää ees vähän and1 o joko alle 12-v tai sitten lahest. Nike,Adidas,RBK... tos on sulle KENKII ei lelui!!
elä viitsi, kaikki alle 13-vuotiaat sanoo noin.
kengät on kengät, vaikka purilaisen kanssa söis.
välineurheiluu, tosimiehet pelaa conversen chuck tayloreis. :)

Joker

Just ostin uudet ja koko on 44½ ;D

Status
Viestiketju on suljettu.